• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: Curve po změně na spotřebitelskou už mi taky přišla takhle - asi nějaký trend, že jim to asociace schválily.

    Sám ho nechápu, pointa CCV přece měla být, že nestačí kartu jen ofotit - musí ji ten lump i otočit a to může být nápadné. Ne že by to nešlo pořešit, ale už to trochu zvedá laťku.
    Takhle je to jen 23 znaků místo 20, nevím komu tím chtějí prospět…
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    CMLKA: Teda aspon u karty Style, ale tipla bych, ze to bude u vsech...
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    ADAMM: Hele ted zrovna menej podminky a od zari uz nebude mozny vybrat cashback na splaceni dluzny castky ani ho prevest na jinej ucet nez u Reifky, coz mi osobne prijde dost na prd, musel by sis u nich udelat BU, nebo muzes cashback venovat na dobrocinnost...ha ha,
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Me teda toto prijde trochu jako pruser... Sice dneska v dobe 3D secure asi mene, ale asi je minimalne fajn kdyz pro jeden z udaju je treba tu kartu otocit :)

    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CASTER: Chtěj tu černou :)
    CASTER
    CASTER --- ---
    Eh, ted mi prisel mail, ze uz na podzim mi vymeni pul roku starou Mastercard za tohle... https://www.unicreditbank.cz/cs/ostatni/visa.html
    Pricemz Mastercard je "Gold" (moc to teda neznamena) a o tom tam neni ani slovo. Leda by chteli vymenit akorat druhou "obyc", co ma zena.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ADAMM: Doba karet, kde to z trochou automatizace/digitalizace mělo business case, už je imo minulostí
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    EXCITE: no měsíční fee má cokoli, co má cashback - koukám, že buď si vzít Mall kartu (ale tam je cashback jen na platby on-line) nebo Style (ale tam je poplatek 50 Kč a cashback max 150 Kč, což teda není žádná hitparáda).
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    ADAMM: RB je banda pitomců, to bez debat :) ale když od nic nepotřebuješ, dá se to přežít.
    Já mám něco, co na webu není, je to prostě dědictví Citi. vyber si prostě něco s ohledem k čemu to chceš používat.. Pokud to máš jen na placení na netu,tak je to asi jedno. Určitě nechceš ale platit měsíční fíčka, myslím,že tam někde s tím operovali.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    EXCITE: na to jsem slyšel dost negativní reference, a RB jako takovou nenávidím :) ale pokud, tak tedy kterou? :)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    ADAMM: RB, přebrala CC od Citi
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Nasrali mě v Homecreditu neschopností ženské na infolince a tak jsem udělal jediné, co mi zbývalo: zrušil svoji kreditku. Čili otázka zní: kde teď aktuálně pořídit nějakou zajímavou náhradu? Úroková sazba mě nezajímá, protože jedu v bezúročném období, takže primárně mi jde o cashback, případně nějaký bonus k založení. Kurzy taky neřeším, protože na to mám Revolut + mBank Visa Svět, salónky nepotřebuju.

    Patriku? :)
    KRONDOL
    KRONDOL --- ---
    OMNISLASH: děkuji za info.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    KRONDOL: melo by to byt overeni platnosti karty. teoreticky muze byt i nejaka sluzba, kterou mas aktivni a ktera po nejakem case overuje, zda je karta jeste ok
    KRONDOL
    KRONDOL --- ---
    Zdravim, chtel jsem se zeptat na EUR ucte uz mi nejakou dobu visi tato nezauctovana transakce:
    Nákup: Visa Provisioning Service, , CZ. 0 USD
    . Nevite nekdo o co se jedna? Nikde jsem nic aktualne nekupoval ani jsem neaktivoval zadnou online sluzbu na overeni platebni karty/uctu. Dekuji za pripadne info.
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    NELDE: Tak výpadkem v bance to není, dnes jsem si do té hospody zašel znovu a opět jsem telefonem nezaplatil, stejná chyba. Přepnout v Google Pay na jinou kartu mě nenapadlo. V každém případě ale buď konkrétní terminál nekomunikuje s mým telefonem a telefonem to není, anebo nebere platby mobilem obecně.
    ZUK
    ZUK --- ---
    MICKEY_MOUSE: Úplně to samý se mi stalo v sobotu v restauraci při placení hodinkami. Mám tam tři karty, přejela jsem tedy na další kartu a pak už platba proběhla v pořádku. Taky jsme na to se servírkou koukaly jako puk, nikdy předtím ani potom se mi to nestalo. Poslední půlrok platím hodinkami všude, ani výpadek garmina na to nemá vliv. Nebyli jsme ve stejný hospodě? :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    MICKEY_MOUSE: Pokud, jak někdo dole píše měl problém i s bezkontaktní kartou, tak možná byl výpadek v banke, co vydala ten terminál. Zkusil bych to někdy znova - jestli to opravili.
    PULKA
    PULKA --- ---
    KOC256: PATRIKCHRZ: Díky moc, podívám se na ně, možná by rozumný pojištění nebylo špatný, po salónkách vlastně netoužím. Objem majetku se mne netýká.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MICKEY_MOUSE: může to být jen nekompatibilita konkrétního telefonu s konkrétním terminálem, prostě oba v rámci nějakých tolerancí, jen každý na jednom konci a tak si nerozumí. Bez vyzkoušení s jiným telefonem se můžeme jen dohadovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam