• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    EXCITE: na to jsem slyšel dost negativní reference, a RB jako takovou nenávidím :) ale pokud, tak tedy kterou? :)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    ADAMM: RB, přebrala CC od Citi
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Nasrali mě v Homecreditu neschopností ženské na infolince a tak jsem udělal jediné, co mi zbývalo: zrušil svoji kreditku. Čili otázka zní: kde teď aktuálně pořídit nějakou zajímavou náhradu? Úroková sazba mě nezajímá, protože jedu v bezúročném období, takže primárně mi jde o cashback, případně nějaký bonus k založení. Kurzy taky neřeším, protože na to mám Revolut + mBank Visa Svět, salónky nepotřebuju.

    Patriku? :)
    KRONDOL
    KRONDOL --- ---
    OMNISLASH: děkuji za info.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    KRONDOL: melo by to byt overeni platnosti karty. teoreticky muze byt i nejaka sluzba, kterou mas aktivni a ktera po nejakem case overuje, zda je karta jeste ok
    KRONDOL
    KRONDOL --- ---
    Zdravim, chtel jsem se zeptat na EUR ucte uz mi nejakou dobu visi tato nezauctovana transakce:
    Nákup: Visa Provisioning Service, , CZ. 0 USD
    . Nevite nekdo o co se jedna? Nikde jsem nic aktualne nekupoval ani jsem neaktivoval zadnou online sluzbu na overeni platebni karty/uctu. Dekuji za pripadne info.
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    NELDE: Tak výpadkem v bance to není, dnes jsem si do té hospody zašel znovu a opět jsem telefonem nezaplatil, stejná chyba. Přepnout v Google Pay na jinou kartu mě nenapadlo. V každém případě ale buď konkrétní terminál nekomunikuje s mým telefonem a telefonem to není, anebo nebere platby mobilem obecně.
    ZUK
    ZUK --- ---
    MICKEY_MOUSE: Úplně to samý se mi stalo v sobotu v restauraci při placení hodinkami. Mám tam tři karty, přejela jsem tedy na další kartu a pak už platba proběhla v pořádku. Taky jsme na to se servírkou koukaly jako puk, nikdy předtím ani potom se mi to nestalo. Poslední půlrok platím hodinkami všude, ani výpadek garmina na to nemá vliv. Nebyli jsme ve stejný hospodě? :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    MICKEY_MOUSE: Pokud, jak někdo dole píše měl problém i s bezkontaktní kartou, tak možná byl výpadek v banke, co vydala ten terminál. Zkusil bych to někdy znova - jestli to opravili.
    PULKA
    PULKA --- ---
    KOC256: PATRIKCHRZ: Díky moc, podívám se na ně, možná by rozumný pojištění nebylo špatný, po salónkách vlastně netoužím. Objem majetku se mne netýká.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MICKEY_MOUSE: může to být jen nekompatibilita konkrétního telefonu s konkrétním terminálem, prostě oba v rámci nějakých tolerancí, jen každý na jednom konci a tak si nerozumí. Bez vyzkoušení s jiným telefonem se můžeme jen dohadovat.
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    PATRIKCHRZ: Stalo se mi to poprvé, ale po odchodu z restaurace jsem hned platil v samoobsluze, drogerii a vybral z bankomatu, abych se mohl vrátit a zaplatit ten oběd cache. Vše na první dobrou, v pohodě, jak jsem zvyklý. A v té restauraci jsme znovu zkusili platit telefonem a nic. Čili to bude na straně jejich terminálu, jen by mě zajímalo, jestli to jde nějak řešit nebo to je prostě fatální. Případně jak to, že některý terminál nebere platby telefonem, co je špatně.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    CASTER: Ne bylo to terminálem, ten výpadek se garmin pay vůbec netýkal.
    Navíc sem bezproblémů hodinkama platil jinde asi 2 hodiny před a 15 minut potom.
    CASTER
    CASTER --- ---
    PISTA1: u Garminu to asi bylo tim, ze jim kvuli ransomware nejelo vubec nic?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    MICKEY_MOUSE: Stejnej problém jsem měl v pondělí. Hodinky (garmin pay) odmítnul terminál okamžitě (platba zamítnuta). Karta bezdotykově skončila 2x "Jen 1 kartu" a proběhla teprve až kontaktní platba.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    PATRIKCHRZ: Ty jsi hroznej démon.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MICKEY_MOUSE: na žádnou kartu (fyzickou ani virtuální) se nemůžeš 100 % spolehnout. U každé karty, kterou jsem trochu víc platil, se mi někde stalo, že jsem s ní nezaplatil (a jinou ano).

    Těžko říct, kde byl problém. Byl jsi v té restauraci prvně? Mohl být poškozený terminál, může být poškozený telefon, mohlo být v místě nějaké rušení,...
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    Zdravím, už cca rok platím pouze telefonem (Google Pay). Nikdy nebyl problém, jen dnes jsem obědval v restauraci, kde mi jejich terminál odmítal platbu přijmout. Vypsal vždy jen hlášku "Jen 1 kartu". Ať jsem zkoušel, co jsem zkoušel, nezaplatil jsem. Tušíte někdo, co se dělo a jak si v takovém případě počínat? Dost mě to zarazlio, žil jsem doteď s tím, že platby telefonem fungují spolehlivě a proto ani peníze ani karty u sebe vůbec nenosím. Díky.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ZBYNEK: však já byl v ČSOB taky vysvětlovat. Ale u mne se jednalo o 153 Coolkaret a obratu 100 milionů během 4 měsíců :D
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    PATRIKCHRZ: To se pak divím, že už se svými kejklemi dávno nesedíš ve vazbě jako sprostý podezřelý! ;-)))
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Problém je ale v tom, že některé banky poskytující hypotéky mají speciální požadavky na zákazníky - asi v rámci cross-sellingu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam