• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    ADAMM: tak nakonec Tchibo appka to na platbu chtěla a funguje to dobře :)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    ADM: Neznam algoritmy CSOB, ale je pravdou, ze pokud nekde platim casteji a ze stejnych mist, tak po mne overeni vetsinou nechcou. Mas to trosku pomotane - to, ze mas aplikaci neznamena, ze se overovani neprovadi.
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    ADM: Uuu, ty budes drson :D

    “Po instalaci uz po mne zadny web potvrzovat pres sms nechtel...”
    ADM
    ADM --- ---
    WOJTISHEK: v postu, na ktery reaguju, neni psany nic o platebni brane = platba kartou, ale zda se ze o tom vis vic, takze kdyz zaplatim tvoji kartou, tak uz se nic nepotvrzuje, protoze mas appku v mobilu?
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    ADM: Pletes hrusky s jabkama - mluvi se o platebni brane = platba kartou. Potvrzeni platby z bankovnictvi uz nejakou dobu funguje. A pokud se ti nekdo dostane do weboveho bankovnictvi, tak uz pristup ke Smart klici ma.
    ADM
    ADM --- ---
    DOBYTEK: takze kdyby se ti nekdo dostal do weboveho bankovnictvi a provedl prikaz, staci ze mas apku na mobilu a uz nemusis nic potvrzovat. no to je fajn featura
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DOBYTEK: zkus koupit něco naprosto nepravděpodobného! :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    ADAMM: no fakt ze jo

    "Pokud platební brána žádné ověření nepožaduje, je to v pořádku – naše algoritmy pravděpodobně vyhodnotily platbu jako dostatečně bezpečnou a další ověření není nutné."
    https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/internetove-a-mobilni-bankovnictvi/csob-smart-klic
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DOBYTEK: řekl bych, že to je feature - potvrzení budou chtít jen pokud vnitřní mechanismy dojdou k názoru, že se jim transakce nějak nezdá.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Ohledně ČSOB a potvrzování plateb, přišla mi zpráva, že nebudou dál podporovat ověřovací sms a že si mám nainstalovat Smart Klíč. Po instalaci už po mně žádný web potvrzovat přes sms platbu nechtěl, ale ani žádné další potvrzení přes appku, prostě platba proběhne bez ohledu na částku. Přehlížím něco, nebo to mají rozbité?
    PESAN
    PESAN --- ---
    No me zajima banka...

    kde ji kazdy mesic muzu posilat, na zprocesovani nejakou castkuu 5-10.000.000 Kč mesícne /fyzicky obchod, prodej/. Zda se dohodnem ci nikoliv.
    QUIP
    QUIP --- ---
    NELDE: Uplne jsem zapomnel, ze vlastne stejna fuze probehla loni, kdy Moneta koupila Wuestenrot.
    Nikde jsem nic nepodepisoval, neuzaviral zadnou novou smlouvu, 17.9.2020 prisel e-mail z Wuestenrot, kde tim podstatnym sdelenim bylo jen:
    rádi bychom Vás přivítali v MONETA Money Bank, která se stala novým vlastníkem Wüstenrot - stavební spořitelny a Wüstenrot hypoteční banky. Stavební spořitelna bude nyní působit na bankovním trhu jako MONETA Stavební Spořitelna. Wüstenrot hypoteční banka se přejmenuje do konce roku.
    Vaše služby se nemění
    Všechny Vaše aktuální smlouvy zůstávají platné a beze změny. Dokumenty ke své stávající smlouvě nově najdete na webu www.moneta.cz. Pod oranžovým tlačítkem W zde najdete i vstup do všech Wüstenrot portálů.


    Pak prisel e-mail a papirovy dopis s novym cislem uctu v ramci Monety. V lednu jeste prislo pripomenuti, ze uz to probehlo.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    ZAPPO: Já už mám rok v telefonu aplikaci pro ČSOB a sms se neopisují.
    QUIP
    QUIP --- ---
    NELDE: Jenze pri pohlceni jedne firmy druhou vsechny zavazky te jedne prechazeji na druhou a dokud ti nezmeni podminky produktu, tak vsechno funguje dal. Kdyz pak sahnou na zmenu parametru produktu, tak ti nabidnou, ze v pripade nesouhlasu muzes smlouvu bez sankci ukoncit. Coz je opet stejny, jako kdyz tvoje stavajici banka upravuje nejake smluvni podminky - jenom ti to oznami a kdyz neprotestujes, jede se dal.
    Takze ocekavam, ze jednoho dne ti prijde zprava, ze od ted za 60 dnu prestane fungovat equabanking.cz, ze se tvoje cislo uctu zmeni na xxxx/yyy a ze kdyz se ti to nelibi, tak muzes do tech 60 dnu kdykoliv zrusit ucet.
    NELDE
    NELDE --- ---
    QUIP: Sice asi číslo změnit může, ale nikoli smlouvy. Ty mám s Equa Bank a.s. Tak jsem zvědav, jak to zkoulí.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    Mám už 4 roky KB a nedám na ne zatím dopustit. Alespoň pobočka P2, Italská

    Záleží co od banky chceš. Používám kromě běžného účtu více služeb

    Utekl jsem od RB a komercka lepší snad ve všem a dokonce i levnější :-)
    QUIP
    QUIP --- ---
    CMLKA: To netusim, kontokorent nepouzivam

    NELDE: To sice neni, ale kdyz neodkazou udelat dobre tu prvni vec, se kterou prijde klient do styku, takove to "kdyz ptacka lapaji", tak si nedelam velke iluze o tom, jak to bude vypadat dal. Co se tyce toho, ze jim nedas souhlas, tak si myslim, ze zadny souhlas nepotrebujou, protoze te proste koupili a banka muze klientovi zmenit cislo uctu kdykoliv. Maximalne ti reknou, ze pokud se zmenou produktovych podminek nesouhlasis, tak muzes bez jakychkoliv problemu ucet u nich ukoncit.
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    Já mám takový opakující se dotaz, ale třeba se něco změnilo.
    Mám v tuhle chvíli běžný účet u Airbank, kde jsem spokojený s internetovým bankovnictvím a mobilní aplikací - a cca předloni jsem si založil premium účet u ČSOB. Chtěl jsem mít devizový účet navíc k běžnému, přišlo mi dobré cestovní pojištění jako bonus ke kartám, zkrátka některé ty "prémiové" vlastnosti mi přišly fajn.
    Bohužel, ani za skoro dva roky života s ČSOB jsem se s tím nesžil. Webové rozhraní je překomplikované, systém toho, co provedu v něm a co musím volat na helpdesk je bizarní a opisování SMS kódů mi přijde že je trochu překonaná sranda.
    Je nějaká rozumná alternativa nebo jsem zhýčkanej? Nechci určitě KB ani Reifku (zejména teď).
    NELDE
    NELDE --- ---
    QUIP: Tak zakládání účtů není věc, co člověk dělá pravidelně. Stejně jako rušení účtů. Spíš by mě zajímala praktická zkušenost s Hello, protože ji zvažuji (spolu s Fio) místo Equy, účet u RB nechci - a nevím, jak to udělají, když jim nedám souhlas se založením nového účtu u nich, resp. jim nepodepíšu smlouvu o založení nového účtu (-;
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    QUIP: fio zkusit muzu no...daj mi kontokorent? mam splatku kreditky vzdycky asi 3 dny pred vejplatou a nekdy mi to fakt nevychazi :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam