• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    EDERA
    EDERA --- ---
    Tak rozuzlení - základ "překvapivě" byl přečíst si ten dopis. Kdo by to byl řekl, že jo? Navzdory tomu, že karta fungovala virtuálně, ta fyzická se musela aktivovat znovu buď v apce nebo v internetovém bankovnictví.
    NELDE
    NELDE --- ---
    EDERA: Neměl by. Jestli karta funguje přes mobil, tak by měla stačit platba mobilem v mezičase.
    KEL
    KEL --- ---
    EDERA: ne
    EDERA
    EDERA --- ---
    NELDE: Pokud jí ale sámoška kartu dvakrát zamítla, nehrozí, že ji bankomat jako třetí marný pokus spolkne?
    NELDE
    NELDE --- ---
    EDERA: Zkusil bych hlavně v bankomatu - ono je možné, že sámoška nebyla "správně online" pro nahrání.
    EDERA
    EDERA --- ---
    DYNK: Děkuju. Ano, má tu kartu v mobilu a hodinkách, kde to fungovalo. Zkusíme teda i jinde.
    DYNK
    DYNK --- ---
    EDERA: Ta aktivace v appce by mela stacit. Jestli tu platbu kartou zkousela jen na jednom miste, tak to muze byt problem i na strane terminalu/obchodnika. Chtelo by to zkusit jeste nekde. Pokud ma tu novou kartu nahranou v nejakem zarizeni a tam ji funguje, tak by mela fungovat karta i fyzicky.
    EDERA
    EDERA --- ---
    DYNK: Vyžádám si dopis, s kterým to přišlo. Ono puberťáci mají své limity a "nejsem úplně blbá" taky může znamenat ledacos.

    V apce tu kartu aktivovala ještě dřív, než fyzicky přišla, a telefonem nebo hodinkama s tím platí už druhý týden. Může to hrát roli? Já jsem nudný boomer a furt platím plastem.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DYNK: nevim, me vcera prisla nova karta z rb, aktivoval jsem ji normalne v elektronickym bankovnictvi.
    DYNK
    DYNK --- ---
    EDERA: Ja zatim vsechny svoje karty musel prvne aktivovat v bankovnictvi a az potom provest kontaktni platbu. Ale uz delsi dobu jsem nevou kartu nedostal, tak je mozne, ze se to zmenilo.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KEL: Já včera aktivovala kartu (Poštovní spořitelny) platbou přes terminál a bez problémů, tam by rozdíl být neměl, no.
    KEL
    KEL --- ---
    EDERA: tak když není úplně blbá, tak ať si to už vyřeší ne? Jinak bych doporučil zkusit spíš bankomat než terminál.
    EDERA
    EDERA --- ---
    NELLAS: Zkusila ráno tu nejjednodušší cestu - aktivovat kartu při placení svačiny v sámošce. Prý chce mít zálohu pro případ, že by se jí vybil mobil i hodinky (jinak měl pravdu NAVARA - placení kartou je pro boomery). Cestu internetové bankovnictví vyzkoušíme odpoledne.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    EDERA: Ok, sorry, často je taková základní blbost opravdu řešení. V internetbankingu asi taky tlačítko není?
    EDERA
    EDERA --- ---
    NELLAS: Přesně tento dotaz jsem na dceru taky vznesla, protože očekávám, že to bude první, co z mLinky zazní. Odpověď zněla "ano, nejsem úplně blbá":-D
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    EDERA: Platili jste kontaktně nebo bezkontaktně? Novou kartu je obvykle potřeba aktivovat vložením do bankomatu nebo kontaktním zaplacením.
    EDERA
    EDERA --- ---
    EDERA: Tak karta včera dorazila fyzicky, ovšem dnes při pokusu o placení zamítnuta.:-( Nějaký nápad, čím by to mohlo být? Odpoledne si zas dáme volání na mLinku, ale už je to fakt únavné.

    Dospělému dítěti pro změnu přestala fungovat karta od Monety (jakože zaplatil v obchodě X, sešel po schodech do obchodu Y a tam už to nešlo). V bance se tvářili, že není důvod, proč by to nemělo fungovat. Skrvny na slunci. Asi.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    GHOSTSTALKER: Máš prosím odkaz nebo zdroj? Lze to založit už teď?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    MISFIT: Budes, uz potvrdili, ze se to tyka jen novych uctu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam