• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    EDERA
    EDERA --- ---
    EDERA: Ale teda nakonec docela dobrý. Na mLince jsem kápla na skvělou slečnu, která se mnou dopoledne uchodila internetové bankovnictví (naštěstí jsme neměnily kontaktní údaje, tak to šlo). Na odpoledne se vyptala, kdy bude doma dcera, zavolala sama zpátky a společně jsme nastavily apku na dceřině telefonu. Dokonce jako virtuální se kartu povedlo zaktualizovat dřív, než dorazí fyzicky. Mělo by jí jít platit aspoň z mobilu/hodinek.
    EDERA
    EDERA --- ---
    BUNDA: A je to ještě lepší. Teď mi na mLince řekli, že tím automatickým překlopením do režimu studentského účtu došlo k zablokování dětské platební karty. Takže dcera si dneska nekoupí ani svačinu.:-( Kdyby mi to ta baba aspoň řekla! No nic, budou to řešit jako reklamaci. Fakt pomstychtivě doufám, že ji aspoň šéf pořádně sprdne.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    EDERA: koukám, že v mBank stále platí, že jakmile chceš něco nestandardního, máš problém :(
    EDERA
    EDERA --- ---
    Jako varování:
    Dcera měla dětský účet u mBank. Teď jí bylo 15, banka chtěla, ať se dostavíme s občankou. Provedly jsme v pátek. Na pobočce v Letňanech nepříjemná baba těsně předdůchodového věku. Vyřizovala soukromý hovor, v kterém pokračovala ještě chvilku po té, co jsme usedly proti ní. Respirátor pod bradou, zcela rezistentní. OP do systému zadala, ale nijak se neobtěžovala zmínit, co to s sebou přinese. Jako zejména že se tím to konto změní na studentské, tj. zmizí z mého internetového bankovnictví. Pravděpodobně je s tím taky spojená změna karty, ale to teda vyvozuju jen z toho, že mi v mailu (kontaktní e-mail i telefon jsme naštěstí nechaly tak, jak byly) přistála zpráva, že "vaše žádost o vydání nové karty byla dokončena". Naopak žádost, aby poslala jednorázový kód na přístup do dceřina internetového bankovnictví nevyřídila. Mělo mi to přijít SMSkou, no tak nepřišlo. Dětské internetové bankovnictví je jen pasivní náhled na účet, takže ho dcera nepoužívala a heslo za čtyři roky zapomněla. Výsledným efektem je, že momentálně nemůžeme k penězům, které jsou na jejím spořáku. Jako přežijeme to, ale je to úplně zbytečná komplikace, které šlo předejít poměrně snadno.
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    DOBYTEK: ja mam primy telefon a teorericky i prakticky mu muzu.volat,ale nedelam to protoze to nepotrebuju,vyuzil jsem to jen kdyz mi poslali nove karty ale posta mi je dvakrat ztratila resp prohlasovala nedorucitelnost (jmeno na schrance asi nestaci)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    DOBYTEK: tak výsledek reklamace je, že je to prostě nějaká chyba, kdy narazím na nějaký jejich karetní limit pro transakce bez pinu a platba se stornuje místo aby vyběhl na terminálu požadavek na pin. Řešení nenabídli, tváří se, že se to stalo jenom jednou (osobně eviduji asi dvacet výskytů v Něměcku a minulý týden i v ČR). Vzhledem k tomu, že se mi přesně totéž to stalo s benefit kartou v Lidlu, tak mám podezření, že je to problém terminálů, nikoliv karet.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    GOR: oh wow
    GOR
    GOR --- ---
    ADAM: Snazil jsem se to s nima resit a chteli po mne, kdy presne a z jakyho cisla byly SMS odeslany. Tak jsem se zeptal, jestli to myslej vazne. Prej jo.
    ADAM
    ADAM --- ---
    GOR: potvrzuji, ze mi sms z crypto.com na tmobile taky posledni dobou moc nechodi...
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    ALTOR: Byla to nějaká blbost se kterou jsem jí nechtěl otravovat - nemohl jsem se lognout do bankovnictví. Jinak spíš komunikujem po signalu.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    CAMELLA: (a tak šel, včera dal výpověď a vrací se radši k řemeslu :)
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    DOBYTEK: No jo no., když má jeden bankéř na sebe navázaných třeba 800 klientů...real případ mého muže, 800 firem, a pak mu volá někdo a rozčiluje se, že ani neví, že ho má v portfoliu :)

    (stížnost zaměstnanců proběhla, reakce vedení je ofc ve stylu "je to vymyšlené dobře, komu to vadí, může jít :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    ALTOR: muj banker to ma treba pres branu a telefony mi nezveda, zpatky nevola, takova CSOB klasika.
    ALTOR
    ALTOR --- ---
    FORTRESS: Proc nevolat primo na osobni cislo bankere?
    Chapu ze to neni mozny 24/7 ale 99% veci vzdy poresi
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    Zacaly mi chodit nejake platby pres Paypal a resim, jak ty penize co nejusporneji vytahnout ven k "beznemu uziti". Zatim mam v planu vyber na Revolut ucet a pak platit kartou, mate vyzkousenou nejakou lepsi metodu? Diky!
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MVEK: Musíš také překliknout, že nechceš konverzi (nebo to najít zahrabané kdesi hodně hluboko v nastavení)
    MVEK
    MVEK --- ---
    Tak jsem zatím u pokusu o platbu PayPalem pomocí přidané Revolut karty neuspěl ve smyslu platby v EUR. Nikde jsem žádné klikání nenašel při přesměrování na bránu, pouze jsem mohl změnit kartu. Proběhlo to samozřejmě nakonec v CZK přes kurz PayPalu. Ale tak byla to pokusná platba za pět euro.

    Nicméně teď jsem objevil v rozhraní PayPalu, že jsem zapomněl po vytvoření karty změnit měnu karty na EUR. Tak možná ta možnost bude příště, nebo příště mě bude PayPal varovat.
    GOR
    GOR --- ---
    GOR: Tak díky RUI se ukázalo, že žába na prameni není Crypto.com, ale T-Mobile Czech Republic a jeho trade mark Kaktus. Takže problem dočasně vyřešen dočasnou změnou na služební číslo u O2.
    GOR
    GOR --- ---
    RUI: Nikdy se mi teda nestalo, ze by to bylo 4 dny v kuse. Budu tu Curve muset prostudovat. Uz ted to mam divocinu - z kreditky dobiju Revolut, z Revolutu Crypto a Cryptem platim. Dalsi mezikrok bude bezva :-D
    RUI
    RUI --- ---
    GOR: Není to poprvé, už měli s SMS problém několikrát. Curve naštěstí tohle řeší - tenhle mezikrok při jejím použití odpadá.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam