• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    AGNES_NITT
    AGNES_NITT --- ---
    PATRIKCHRZ: Jenom krátký update. Jako stávající kl. Monety jsem přes jejich appku podala žádost o zrušení účtu u Raiffeisenbank. Všechno proběhlo. Účet je zrušen, nikam jsem fyzicky nemusela, dokonce ani nikdo nevolal. :)

    Zatím mi ještě zůstal přístup do IB/appky (bez jakéhokoliv produktu) ale zákaznická podpora se vyjádřila tak, že nějaký čas je ještě aktivní pro stažení dat/komunikaci a pak bude automaticky uzavřeno.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    jak v ty reklame. fiooooo... :D :D
    NELDE
    NELDE --- ---
    Nemáte někdo kontakt v Fio? Tisknou heslo bezpatkovým písmem (asi protože se někomu líbí více), a tím pádem mají stejný znak pro I a l. Na můj dotaz jsem dostal odpověď, že to je velké I, ale bylo to malé L.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOOMIX: aha, chápu.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    BUNDA: už to naskočilo, nešlo to víc než 2 hodiny, viz jejich FB https://www.facebook.com/RaiffeisenbankCZ

    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOOMIX: co ti nefunguje? Te´d na něj koukám a tváří se cajk.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Po víkendové odstávce Raiffce opět nefunguje mobilní bankovnictví, to už není ani legrace...
    MUXX
    MUXX --- ---
    OMNISLASH: Me to taky zamitli. Ale ta jejich aplikace na fotky je retardovana a rozmazala mi pri foceni doklady.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Tak po sobotnim pokusu zalozit si online pres mobilni appku sporici ucet u Creditas se mi dnes dostalo zamitnuti s oduvodnenim:

    Důvod: odstoupení od smlouvy - nekvalitní doklad (nečitelná platnost dokladu na průkazu ZP).

    Nevim, no, normalni fotka, kterou si ta appka udelala a odsouhlasila sama a ze ktere vse bylo citelne.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: to samé má mBank, tak u Firefoxu stačí i jen restart počítače.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ELIJEN: přesně tak, když dáš přihlásit a důvěřovat, tak příště jim stačí jen jméno + heslo. Ale stačí přeinstalace PC, změna IP, někdy i promazání cookies v prohlížeči nebo jeho aktualizace a prudí to zas.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NAVARA: To si nemyslim. AB na uzivatelsky feedback reaguje tak, ze ti vysvetli proc nemas pravdu nebo to nejde technologicky implementovat :D
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ELIJEN: Jsem jim současně "poskytl feedback", co si o tom myslím :) Tak to asi opravili…
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NAVARA: Me to porad jde jmenem a heslem. Mozna to chce nejakou verifikaci v pripade prihlaseni z noveho PC nebo IP.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELDE: Dříve jsi se mohl hlásit jen jménem+heslem a hledat a odemykat mobil jsi musel až na potvrzení transakcí na neznámé účty.
    NELDE
    NELDE --- ---
    NAVARA: Co se tím přesně myslí?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Tak už i airbanka začala vynucovat používání mobilní aplikace i pro pasivní transakce… #rip
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Tak nakonec se povedlo, ale je to krapet wtf. Tu nabidku jsem stale nikdy mezi zalozitelnymi ucty ani ve sporeni, etc. nevidel. Vsiml jsem si ale, ze v mobilni appce jsou dole tlacitka s nejakymi "skvelymi" nabidkami. Kdyz jsem skroloval dostatecne dlouho, nasel jsem tam i ten sporici ucet a pres to uz to aktivovat slo.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    GHOSTSTALKER: V internet bankingu kouknu vecer, ale v mobilni appce mam jen "dokoncete sjednani sporeni na duchod", coz neni to, co chci. Na podpore mi rano typek rekl, ze tam muze byt nejaka denni prodleva, nez se vse aktivuje a ze to mam zkusit vecer.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    OMNISLASH: Vcera jsem pres apku zakladal pro noveho klienta novy bezny a sporici ucet a bylo to v pohode.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam