Snad mám na tento dotaz vybrán správný thread.
Používám mobil k placení kartou
Tři účy u třech bank.
Jedna je výchozí, samozřejmě.
Nyní, v 11/23, jedna karta z těch nevýchozích končí.
Přišla mi dnes nová.
Jak správně postupovat?
Jen aktivovat? Nebo ještě odebrat z mobilu starou a přidat novou?
Do toho všeho jsem u stejné banky požádal o druhou kartu k tomuto účtu abychom měli, měl já i manželka, svou vlastní kartu.
Ta dorazila cca před 14 dny.
Aktivoval jsem ji, provedl první platbu s vložením do terminálu a zadáním pinu.
Přidal ji do mobilu, ale při prvním pokusu a bezkontaktní platbu mobilem nebyla transakce akceptována.
Mám tedy v mobilu nyní dvě karty této banky (napojené na jeden účet).
Jedna expiruje 11/23 a funguje (zatím) v mobilu, druhá, ta přidaná, nefunguje v mobilu. Jinak s ní platit bezkontaktně lze.
Jsou nějaké doporučení jak postupovat v případě konce platnosti a pokračování s novou kartou?
Děkuji za trpělivé odpovědi.