PULKA: To je divné, protože pokud byl účet zadarmo, tak by se neměl dostat do minusu. Nicméně mohli změnit podmínky a převést na nějaký částečně placený účet s tím, že má člověk x měsíců na to reagovat (vypovědět, přejít na jiný apod.) - myslím, že to mohla být od nich snaha ty klienty nějak probudit, aby na nich mohli vydělávat. Neposlali něco emailem? Neposlali třeba nějakou novou kartu (už za poplatek). Nebyl to multiměnový účet - tam se sice prsili, že mají stejnou službu - jen ale za poplatek. Nebyl tam nějaký roční trvalák (nějaké pojištění) či roční platnost nějaké služby nebo nějaké zapomenuté inkaso? Anebo to může být fraud, divné je totiž, že na internetu nikdo nic takového nepíše. Osobně ale tipuji nějaký poplatek z jejich strany, protože ostatní by měli odmítnout s důvodem nedostatku peněz na účtě.
V každém případě bych to zrušil, což asi jinak než na pobočce nejde. A nechal si vyjet, co za minusový pohyb to způsobilo. A optimálně co nejdříve.
Možná bych tam pár korun poslal ještě dnes, pokud to nejde dnes zrušit.