• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAM
    ADAM --- ---
    NOIZER: Mám erste premier a klidně bych to zrušil. Bankéře jsem jasně řekl, že nikam chodit nebudu ani jednou ročně a akceptovala to. Tak to je dobrý. Pojištění používám, 1x jsem plnil. To je jediný dobrý.
    Jinak mám hezky karty, který nepoužívám a vstupy do salonku, který taky nepoužívám, pac mam neomezene vstupu na cro kartě.

    Vlastně vip vstup na prg T2 je super, jen kvule němu to stojí za to.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NOIZER: Mám Erste Premier, ČSOB Premium a TOP nabídku od KB, ještě uvažuji nad Exkluzivním účtem od RB. Ani v jednom případě mi nepřipadne, že by kromě benefitů (salonky, cestovní pojištění) byl produkt něčím zajímavý. Prodávané produkty jsou klasicky předražené (poplatky za investice) a nikdy mi nebylo nabídnuto nic "exkluzivního". A jedinou snahou bankéře je prodat, někdy až agresivně s vyhrožováním, že když nekoupím, účet mi zruší (u ČS jsem řešil až u ombudsmana).
    NOIZER
    NOIZER --- ---
    Mate nekdo zkusenost s premium ucty od vsech na trhu? (Vim o CSOB, Erste a KB).. da se to pripadne nejak srovnat, kde jsou nejlepsi podminky? Ja vim, ze zalezi, co clovek vyuzije, jakyho ma bankere atd, ale i tak.. jakejkoliv nazor dobrej:)

    Jsem zahackovanej historicky v CSOB, ale nak me to tam sere.. dynamicky penzijko ted jede dobre a Patria je taky v poho, cestovni pojisteni ma dobry kryti (ve vyjkmkach se zas tolik nevyznam, jeste jsem to nepotrboval resit).. ale jinak…

    mobilni appka je hrozna, moje premiova bankerka je lina (je ji uplne jedno co v zivote resim, hlavne ze si jednou za rok odskrtne, ze jsme se potkali a nabidla mi novy produkty), investicni fondy se mi zdaj o nicem, produkty jako Drobne jsou k smichu.. a z nejakyho duvodu se mi nikdy nechtelo koupit akcie KBC, ale za to akcie Erste i KB docela vynesly za posledni dva tri roky:) rikam si, ze radsi bych krmil banku kterou “vlastnim”:)
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    ja tam aktualne tahnul plneni podminek jen skrz vysi hypoteky, to ted uz stacit nebude. ale asi tam ten obrat udelam i po zprisneni, uvidim, kdyztak to taky pustim. po navyseni poctu navstev salonku u erste plus jejich snizene cene po vycerpani rocniho poctu free vstupu to tak palcive nepotrebuju, abych kvuli tomu delal nejake slozitejsi manevry
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    Pro upřesnění: od 1.6 to platí pro nově zakládané Premium účty v ČSOB. Od nového roku to bude pro všechny.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    SPLIFFBOY: Nastesti tam mam pres 300k v penzijku, ale jinak bych sel jinam
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SPLIFFBOY: hm, to mně netěší, nechci u ČSOB nechávat 300k na sporáku, ale chápu spousta lidí jen přeposílá prachy mezi účty
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    CSOB premium pritvrzuje v podminkach…

    ČSOB zpřísní podmínky pro prémiové bankovnictví | Peníze.cz
    https://www.penize.cz/osobni-ucty/454143-csob-zprisni-podminky-pro-premiove-bankovnictvi
    NELDE
    NELDE --- ---
    CMLKA: Ani náhodou, opět lidský faktor. A kromě školení jak provádět práci dobře by je měli poslat na školení jazyka českého (-;
    Vážený pane xxx,
    reagujeme chybně zaslaný email naším oddělením, z data 31.5. 2024. Chtěli bychom se vám velmi omluvit za případné potíže. Po kontrole bylo zjištěno, že vlivem chybně zapsané emailové adresy v reklamaci vám byl zaslán email pro jiného klienta. Za tuto skutečnost se ještě jednou velmi omlouváme a můžeme vás ujistit, že již byla předána zpětná vazba příslušnému pracovníkovi který pochybil, aby k něčemu podobnému znovu nedošlo.
    Tímto vám velmi děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Dále prosíme, abyste chybně zaslaný email odstranil.
    Děkujeme za vaši spolupráci.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    NELDE: hlavne, aby to nebyl nejakej phishing
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak mBank ty lidské chyby kupí slušně. Právě mi přišla odpověď na reklamaci, kterou jsem nedělal s jménem někoho jiného, kdo neměl pozitivní zkušenost s návštěvou obchodního místa - tedy to není jen "přepis ve jméně klienta".
    XARGH
    XARGH --- ---
    ADAMM: nejsem v první dvacitce nejčastějších a ČR ani huleni 😂 nemiluje na tolik, abych to cpal i do PINu
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    XARGH: to je zrovna dost nuda a všichni to tak nějak ví. ale mě by třeba zajímalo, jak je to s kulturně / generační podmíněností těch hesel. třeba jestli by u nás bylo tolik Bondů, 69 a 420. Předpokládám, že 8675309 asi moc lidí mít nebude :)

    Určitě by se dal udělat podobnej výzkum na nějakých leaklých heslech primárně českých služeb, i když ten dataset bude o dost menší...
    XARGH
    XARGH --- ---
    ADAMM: TLDR

    The most popular PIN code of 1234 is more popular than the lowest 4,200 codes combined!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BSB: tady je k tomu velmi zajímavý zdrojový článek - zrovna jsem to dával před pár dny k sobě na TW:

    PIN number analysis
    http://datagenetics.com/blog/september32012/index.html
    BSB
    BSB --- ---
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    OMNISLASH: V telefonu jede. Ale CSAS jsou experti, v praci pouzivame jejich Bank API a obcas poslou info o odstavce at zpetne po nekolika dnech.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    George je dole. A nevzpominam si, ze by slo info o planovane odstavce.
    CUKI
    CUKI --- ---
    Budu teď kupovat něco z Alibaby. Má smysl platit "Payment Options:Goods and service fees (PayPal/CC/Visa, etc.) is 5%, Alternatively, bank transfer with a bank fee of approximately $48-$100 per payment"

    Nikdy si nepamatuju že bych platil do zahraničí něco extra 5% už je poměrně dost. Jakou metodu /banku nejlépe použít?
    SWALLOW2
    SWALLOW2 --- ---
    NIGHTHUNTER: Prave proto, ze mi prijde ze to neni nikde napsane, tak cekam lumparnu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam