Ahoj, mám zcela laický a dost možná pitomý dotaz, ale o peníze se snažím starat pokud možno co nejmíň. Nejdřív trochu kontextu:
Úplně náhodou jsem zjistila, že z mýho účtu (u ČSOB) odešla dvakrát za sebou stejná částka, dva dny po sobě. Pokaždé se stejným VS, KS, SS. Mělo jít o peníze za kroužek pro dceru. Psala jsem na kroužek a tam mi řekli, že jim ale peníze přišly jen jednou. Až pak jsem se na to koukla pořádně a zjistila, že druhym příjemcem je někdo jinej než kroužek, nějakej subjekt na Praze 1.
Platbu/y jsem provedla kartou online, myslím si, že přes platební bránu a matně si vzpomínám, že jsem to zkoušela víckrát, protože mi nejdřív banka hlásila nějakou chybovou hlášku.
Na infolince mi řekli jen to, že mám podat reklamaci a že to asi nějakou dobu potrvá, než to banka vyšetří a zhodnotí.
Takže můj dotaz je následující: Máte někdo s něčím podobným zkušenost? A je technicky možný, že se stejná platba online odešle dvakrát a pokaždý někomu jinýmu?