Smysl těchhle debat klasika/elektrika, stage/nábytek vidím nikoli v tom vnucovat si navzájem svoje názory, ale ukázat různé pohledy. Protože právě v těch vidím hodnotu při rozhodování a nákupu. Rozhodnout by se měl každý sám, i začátečník, ale měl by to udělat po zvážení různých hledisek a priorit. Vědět, že už ví, co a proč chce. Protože ať udělá nákup jakýkoli, udělá kompromis, něco upřednostní před něčím jiným. A měl by si za svojí volbou stát, nedělat ji proto, že "voni na těch internetech psali, že...".
Otázka učitelů, kteří něco odmítají je už jiný příběh, osobně vnímám člověka, který takto odmítavě uvažuje, jako omezeného, neschopného tolerovat, dívat se na věc jinak. Každý má ale na svůj názor právo a je dobře, když učitel svůj postoj otevřeně říká, protože pak i žák dopředu ví, jestli k němu chodit chce nebo nechce. Špatné by bylo, kdyby mlčel a začal se vyhraňovat až při výuce.