• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: tim si nejsem jistej..protoze se v tyhle kategorii pouzivaj dve karty - X4500 a X4500MHD (nebo tak nejak)..ta druha to umi stoprocetne, ale teoreticky by to mela zvladnout i ta X4500..v nejakym clanku o tom psali..
    NELDE
    NELDE --- ---
    TOMMY69: Ten nevypadá špatně, až na to jednojádro. Umí ta karta 264?
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: Asusu bych se obloukem vyhnul, ty, co mi prosly rukama, byly fakt spatne zpracovany, vrzajici, praskajici apod.. A navic reklamace teda byly zazitek neskutecnej..uz jsem tady nekde zminoval moji reklamaci baterie. A i s ostatnima reklamacema tam byly problemy, nejenom ntb..

    Ale treba MSI muzu jen doporucit, vsichni s nima jsou naprosto spokojeni, co si vzpominam, tak ji nikdo nic nevycital.. Kazdopadne ja treba ted vybiram ntb pro sebe a rozhodoval jsem se mezi MSI a Lenovo..a nakonec zvitezilo Lenovo, ktery pri lepsich parametrech (krome o trosicku vetsich rozmeru) stoji stejne jako MSI..
    (ja si konkretne vybral tenhle model: http://www.anacomp.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=38605 )
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    NELDE: ja doporucuji vzhledem k pomeru cena/vykon MSI ; navic:
    - pomerne dobre resene reklamace (zavolas na MSI, druhej den (max. treti) ti prijede zdarma kdekoliv po CR nejaka prepravni sluzba, vyzvedne zabalenej notebook a po oprave ti ho zase privezou)
    - dobre vedet ze (alespon jeste nedavno) nezahrnovali do 2 lete zaruky napajeci zdroj (ten jako prislusenstvi mel jen 6 mesicu)
    - reklamace provadeji v pohode, napriklad jedna edice mela ventilatorky ktere zacali po x-mesicich vrcet - oprava trvala vetsinou 3 dny (vc. te dopravy)
    - maj numerickou klavesnici 15 palcove a vetsi
    - muzes menit HDD i RAM bez ztraty zaruky, NB na reklamaci muzes posilat bez HDD
    - proslo mi rukama pres 50 kusu ruznych trid, vcelku spokojenost (par much by se naslo: pomalejsi ctecka karet, umisteni klavesy funkce "Fn")
    NELDE
    NELDE --- ---
    CRU: To samozřejmě po tom kamarádovi, který chce notebook, chci. Jenže to nebude tak snadné. A věřím tomu, že v dané kategorii nabídne stroj většina výrobců.
    Ten Asus jsem chápal, že má lepší síť (podle SYNTHY), tak jak to je?
    CRU
    CRU --- ---
    nelde: asus je favorit do tý doby než potrebujes nakej náhradní díl :)))

    vyhejbat se nemusíš ničemu, nejdůležitější je říct si co s tim bookem budu dělat a podle toho koupit, a ne obrácně jako každej druhej "chytrák"
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    SYNTHY: Dík, myslel jsem si, že ty marže sou takhle, jen jsem se chtěl ujistit...
    NELDE
    NELDE --- ---
    SYNTHY: Nebude to na IČO. Asus mi přijde jako dobrý favorit.
    Čemu je třeba se u notebooků vyhnout?
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    NELDE: Značka NB není při výběru defakto vůbec rozhodující. Procento reklamací vzhledem k prodaným kusům je téměř stejné ... co už ale stejné není je rozhodně servisní zázemí v ČR. V téhle disciplíně Asus velmi výrazně převyšuje ostatní značky. Další zádrhel je ... že pokud kupuješ "na IČO" Lenovo a HP = 12 měsíců záruka.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Takový dotaz - jakého výrobce notebooků by jste doporučili? Osobně bych bylo pro ThinkPad, ale ten je asi nad finanční možnosti. Nakolik je standardní Lenovo použitelné a drahé? Nakolik jsou Acer a Asus křapky?
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    SUCZKER: To ti řeknu poměrně přesně. Záleží na produktu ... Nejhůř jsou na tom NB = asi procento a půl a z celkového portfolia se to motá 3-8 procent. Žádný Vývarovice nad Vývarovkou okres Vývarovany se nekonají.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    CRU: Nema nekdo btw tucha, jakej ma obchod velikosti Alza / CzC / Mironet priblizne margin ??
    CRU
    CRU --- ---
    no vono je to tezky, kdyz se klienti/zakaznici chovaj tak jak se chovaj .... jediny co je zajima tak je "nejlevnejsi" cena, ale zaplatit si ten "servis" to uz samozrejme nee ..
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    To je k vzteku, jake jsou dnes ty obchodni spolecnosti pijavice... Chteji jen prodat, prodat, prodat, alzaa je vaaas mimozemstaaaan, tisic --- akcnich --- cen !!! nakupujte!

    Ale nejak pečovat o klienta / zakaznika, to ne, vubec. Nagelovany frajirci s beďarama na reklamacich, neprijemny babizny na pokladne, kdyz se neco posere, clovek musi investovat moře času a peněz telefonovanim, mailovanim, osobnim vyrizovanim.. Aby je prinutil zjednat napravu. To bych blil. :)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    WILDENBURY_SQ: taky mam s mironetem ne uplne prijemnou zkusenost - platil jsem pres online terminal pet min pred zavirackou a chtel si vyzvednout zbozi, ale protoze by jim vcas nedoslo potvrzeni o platbe, navrhli zaplaceni znovu u nich pres karetni terminal s tim, ze se mi zdvojena platba potom zpatky posle na ucet. stalo me to potom desetidenni usili, 4 telefonaty a emaily, nez se zadarilo.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    KULA: Heh, poslat student verzi a tvrdit, ze jako vsechno v pohode, no to me... XXX
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    WILDENBURY_SQ: nevím podrobnosti, ale na klubu [ Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod.. ] se někdo dost naštvaně ptal na jejich způsob řešení reklamací. Takže si asi fakt nevybereš.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    To jsou veci po dvou deci.. Zmrdi jsou, zda se, vsude. Vse je prolezly kdejakou verbezi a xindlem dneska, ..

    Co to CzC? Na ty jsem zatim snad nic spatnyho neslysel; jednou jsem u nich teda reklamoval grafarnu (docela slusnou, herní, ale zadny high-end.. "pískaly jí trubky", ty chladici, jak v nich snad proudi nejaka kapalna kovova slitina :), tesne pred Vanocemi. Mno, rekli, ze pred Vanocemi maji frmol, ze to snad stihaj do toho mesice podle zakoniku, ale pokud ne, ozvou se a domluvime se, nabidli mi myslim i nejakou grafiku - šunku, abych mohl pouzivat komp ten mesic, ze jim ji pak vratim. Do mesice to stihli, bez reci mi dali novou kartu.

    Tak snad verim tomu, i podle ankety, ze CzC jsou (jedina?) opravdu slusna firma, o Mironetu zacinam pochybovat, i kdyz jsem ho taky mel +- docela rad.. Co tak pani Maňasová povidala, dost spatnejch referenci na nej..
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    a ani neodpoví žadatelům o práci: )
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    ja bych tomu veril, s mironetem jenom spatné zkusenosti.
    na dve veci skladem(sd karta, ramecek na disk) jsem čekal jednou 3týdny. ani je nenapadlo mi rici, ze na toho kuryra nemusim cekat, ze neprijede! total zmrdi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam