• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    CATSIAM: Jenom jsem si vzpomnel - nevim, jestli to neni urban legend - ze u Alzy driv mely nizsi ceny, nez kdekoliv jinde, protoze oni sami kupovali veci netestovany a bez zaruky, tudiz si pak vsechno hradili ze svyho a dodavatel jim nic nevyreklamoval..
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    NELDE: správně, než ti je něco prodáno, tak by to měla cca 14 dní v kuse běžet a být zatěžováno testy - kdo to teď takhle dělá? Vzhledem k tomu, že už jsem viděla z krabice vybalenej noťas, kterej se ani nezapnul (z Alzy), tak jsem ráda za možnost rychlé reklamace.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NELDE: Nebo cokoliv mezi těmito dvěma extrémy ;).
    NELDE
    NELDE --- ---
    THE_MIRACLE: Nedělám si prču. NBD něco stojí (pokud to má v základní ceně, tak to také něco stojí). Má to cenu tam, kde si ten notebook na to vydělá. Jinak je to luxus (většina lidí má notebook jako luxus, ale to je jiná).
    Když to obrátím, jsou dva důvody proč prodejce nabízí takovou službu - je to tak kvalitní, že to uživatel málokdy použije nebo je to tak nekvalitní, že by to kazilo pověst.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    FAJL: zítra kolem 4. No uvidím, nemám krabici, přísalušenství apod... Ale to jim řeknu at si klidne nechaji z te nove...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    TRITON: To já taky. Desku jsem tam reklamoval jen jednou - svou a po cca 5ti dnech od nakupu. S uplne debilni chybou... Obcas blbnul SATA radic - vratili mi prachy. To ted nehrozi po pul roce, ale mohli by mi rovnou dat novou... Jeste vaham, zda to neni CPUckem... Pac kdyz tu desku pustim bez nej, tak se vetrak normalne toci. CPU zkusim zitra v praci a uvidim....
    TRITON
    TRITON --- ---
    THE_MIRACLE: Jsem zvědavý, jak dopadneš, kolik času tam strávíš, a jak se to na Tobě podepíše. hodně štěstí.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Tak zítra jdu do Alzy reklamovat půl roku starou desku - MSI p31 od intelu. (http://www.alza.cz/SearchAdvanced.asp?EXPS=aa368a)

    S tím že by mi hned dali novou nepočítám, tak pak poreferuji. Delá to, že po spuštění roztočí větráky a vypne se, to se někdy opakuje pořád, někdy se hned roztočí normálně, ale aby naběhla se mi povedlo jen asi 2x a vždy se kousla v biosu. Z toho odvozuji, že by mělo být ok CPU, když alespoň vyjimečně naběhla.

    Tak pak poreferuji.
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    K ankete - jinde - prekvapil me obchod Anacomp (http://www.anacomp.cz/) - rychly dodani a cena nejlepsi ze vsech obchodu..
    jednalo se konkretne o HP ProBook 4510s Merlot Red (http://www.anacomp.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=38109)..takze maji ode me + a zarucenej dalsi nakup :)
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    Nejpravděpodobněji bych nový noťas pro sebe koupila přímo přes Dell, případně přes "Delláky" tady z Nyxu.
    TRITON
    TRITON --- ---
    Tak notesů bylo zdá se už dost, řešit tlačítka, už je tady mimo mísu, raději mi napište, kde by ste si ten notes koupili. Třeba v anketě. Dix
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tak tak, al enjelépe ještě s upraveným trackem a absencí touchpadu na X ;)
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    Mne nejvic vyhovovala klavesnice na Thinkpadech T4x ... Fn, pak velkej Ctrl, velkej Alt a mezitim zadna zbytecna win klavesa :)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    KULA: Jako jo, no ;) Ale si zvyknes ;)
    KULA
    KULA --- ---
    Nevim, jak to ma ibm ale...control ma byt VZDYCKY uplne v rohu.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    STARE_CASY: Taky důležitá informace, příště se možná obrním trpělivostí - nebo mi možná svítí na hlavě nápis: s tímhle člověkem na reklamacích v Alze vyjebte...

    THE_MIRACLE: IBM má CTRL/FN správně, všichni ostatní blbě ;) ale dost OT ;) Nikomu nic nenutim ;)
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    SUCZKER: hele, asi jsem exot, ale jedině v Alze (a vlastně u DELLu) jsem vždy reklamoval v pohodě. Monitor, disky, paměti, desku, celou sestavu (několikrát)... A to tam nakupuju "na ičo", takže by mohli zkoušet ojebávky o jiných pravidlech, který mi dělali třeba v Mironetu nebo Monimě (blahé paměti). Mironet mi dlužil skoro dva roky pitomé dvě stovky, kdy po zaplacení zjistili, že něco nemají ve skladu a tak jsem vzal jiné zboží za nižší cenu. Furt to nebyli schopni vyřešit... Šlo o pakatel, vždy jsem ji to po čtvrt roce připomněl, požádali o číslo účtu, dal jsem jim ho a nic se nestalo. Tak zase... Ale to jsem odbočil. Pardon.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SUCZKER: Dovolim si rypanec k te ergonomii... Prohozeni CTRL a FN u IBM je fakt spicka :-)))
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    OVECKA_MJ: Jo, disky jsou asi to jediný, co reklamujou bez keců - což je ovšem díky politice výrobců, kterejm to taky hodí na hlavu bez keců...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    FRAUD: ne, nema ! .. MSI neni sunka co odejde za 2 roky, ALE ! idealni stav je ve finale koupit uplnou sracku a behem 2 let protocit 4x reklamaci a dat si novej notebook ..
    OVECKA_MJ
    OVECKA_MJ --- ---
    ach jo.. jdu sem abych si přečet kde mam koupit novej domácí server a najdu tu 50+ o výběru notesů.. laskavě jděte do .. [ NOTEBOOKY - Support, rady a porady, tipy a triky, DELL Latitude, IBM, Acer ] .. díky ;)

    po tom, co jsem si přečetl o alze a jejich reklamacích jsem se docela bál reklamovat svuj rok a půl starý 1,5TB seagate 7200.11 disk.. přišel jsem tam v cca 5 hodin večer.. vzal lístek, jely +- tři přepážky .. do deseti minut jsem byl u přepážky, vysvětlil mu problém, pokecal o ztracenejch datech, zeptal se mne, jestli chci ten samej nebo jinej, řekl jsem stejnej.. dal mi papír, šel jsem na výdej, do okýnka reklamací, čekal dvě minuty, týpek přinesl novej disk, podepsal jsem se a pápá.. ne víc jak 15 minut.. spokojenost :) byl jsem příjemně překvapen :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam