• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    OVECKA_MJ
    OVECKA_MJ --- ---
    ach jo.. jdu sem abych si přečet kde mam koupit novej domácí server a najdu tu 50+ o výběru notesů.. laskavě jděte do .. [ NOTEBOOKY - Support, rady a porady, tipy a triky, DELL Latitude, IBM, Acer ] .. díky ;)

    po tom, co jsem si přečetl o alze a jejich reklamacích jsem se docela bál reklamovat svuj rok a půl starý 1,5TB seagate 7200.11 disk.. přišel jsem tam v cca 5 hodin večer.. vzal lístek, jely +- tři přepážky .. do deseti minut jsem byl u přepážky, vysvětlil mu problém, pokecal o ztracenejch datech, zeptal se mne, jestli chci ten samej nebo jinej, řekl jsem stejnej.. dal mi papír, šel jsem na výdej, do okýnka reklamací, čekal dvě minuty, týpek přinesl novej disk, podepsal jsem se a pápá.. ne víc jak 15 minut.. spokojenost :) byl jsem příjemně překvapen :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    :o)) sry, nemuzu si pomoct.. mensi OT, ale kvalitniho dilenskeho zpracovani se to tyka! :)

    FRAUD
    FRAUD --- ---
    PETER_PAN: pokud ten ntbk denne nosis do prace/skoly/na akce apod., pokud ten notebook chces pouzivat bez toho aby ses bal ze budes mit pracovni nastroj v servisu, pak ano, ma cenu priplatit si 1,5 - 2 nasobek za kvalitni dilenske zpracovani (tzn. Dell a IBM/Lenovo T, mozna X/R)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SHITTIE:
    ad kvalita notebooku - dobre tak jinak : mam notebook dane konfigurace .. za lepsi dilenske zpracovani (pri stejne konfiguraci) si priplatim 1,5 az 2 nasobek .. ma to smysl ? .. to na zvazeni ..

    GIGABITE: to si zvladnes s IQ 100 + zjistit za mene jak 10 sekund ..
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    osobne bych teda z msi moc nadsenej nebyl, dost mi jich proslo rukama a kvalitou zpracovani je to vetsinou slabota az katastrofa. nejvetsim extremem je treba x340, ten nb vypada (a a nejen vypada, prohyba se to jak luk) jak nejaka lacina plastova maketa. a co se tyce servisu: pick-up sluzbu uz ma v dnesni dobe 9 z 10ti vyrobcu a stejne tak umoznuji i vymenu pameti ci disku bez ztraty zaruky, takze nejakou vyhodu microstaru bych z toho nedelal...

    takhle, nektery modely nejsou vylozene spatny (pokud beru v potaz na prvnim miste pomer cena-vykon), ale 90% jejich nabidky tvori notebooky sice se solidni vybavou, ale desnym zpracovanim...
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    PETER_PAN: A ještě dotaz ohledně HW u MSI GX620X zda zvládne DDR3 paměťové moduly?? Díky
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    GIGABITE: "pečeť" tam sice je, ale jejim porusenim neztracis zaruku (tj. neporusil jsi zarucni podminky).. je to v obchodnik podminkach dovozce, mam to overene z vlastni zkusenosti u nekolika modelovych rad !
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    PETER_PAN: U MSI řad GX*** je na spodní straně NTB záruční pečeť, která zabraňuje výměnu RAM a HDD je to u všech GX modelů nebo to mělo jen pár????
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: Dik za nazor, XPS je pro me subjektivne uplne nejodpornejsi - snazi se to hrat na neco, co to proste neni ;).

    Thinkpady 4Ever - ergonomie a funkcnost na prvnim miste... notas nemam na paradu...
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    Já jsem spokojená s Dellama.
    Jen mne teď překvapili s dlouhou dodací lhůtou novýho noťasu do práce.

    Co tak vidím i po okolí, tak většina noťasů jde na opravu do pár měsíců od koupení. Lidi, kteří mají Dell s NBD si ho většinou nechají a nebo ho po skončení záruky dají někomu z rodiny a nb slouží dál. Kdo má něco jinýho, tak to ještě před skončením záruky střelí dál.

    Já tu teď tohle píšu na přes 7 let starý C840.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JJ, nektery Lenova (IBM) jsou pekny... Ale spousta IT profiku je ma rado prave proto, ze jsou hnusny, stejne jako vetsina it prof ma rada hnusna Windows (vzhled ala Win 95) apod. Proste je to takove dogma mezi IT lidmi. A podobnych jsou tuny. Ale nic proti nikomu, je kazdeho vec jakou cestu si vybere :-). Mne se libi notasy stylu XPS apod. A mam rad vizualni motivy Windows. A jako treba to Lenovo X301 je docela koukatelny. Ale ja bych proste sahnul po Dellu (mne se mimoradne hnusi u IBM ty Rkovy rada R51, R61, R500 apod.)
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    THE_MIRACLE: treba to Lenovo IdeaPad, co jsem sem hazel, je i hezky a je designove jinde, nez klasicky IBM..
    _K5_
    _K5_ --- ---
    THE_MIRACLE: rozšířená záruka a servis je až na výjimky /akční nabídky/ za příplatek, ale někdy je ten příplatek jen třeba pětikilo (samozřejmě není problém připlatit si třeba i 7 tisíc ;-).
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    FRAUD: přesně věc vkusu. To Vaio je snesitelný. Ale když porovnám Dell Latitudy D6xx s IBM T tak u mne vítězí Dell.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    jo omlouvam se, musim sam sebe opravit - znam hezci: Lenovo X301 ;)))
    ale abych byl uprimny jeste jeden ntbk se mi libi: Sony Vaio VGN-TZ31XN/B
    http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=53358
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    THE_MIRACLE: jak jsi rekl, je to vec vkusu - neznam hezci notebook nez T radu IBM/Lenovo ;)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SUCZKER: mne se zas hnusej lenova a IBM, cerny prumyslovy krabice, ale to je vec vkusu. Vim, ze jinak jsou IBM (lenova) dobry, ale jsou proste hnusny. Navic nemaji v zakladu to NBD. A Delly... no nevim jak se nekomu muze nelibit treba XPS :-)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: Já mam s DELL jenom jeden děsnej problém, mě se ty mašinky prostě nelíbí ;). Ale asi to může bejt v pohodě ;). Je pravda, že u bráchy ve werku přešli z DELL noťas na HP a teď nadávají.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Ma osobni zkusenost s Dell servisem (soukroma):

    Koupil jsem z nyxu od jednoho id Inspiron 1520 pro brachu. Starej cca 1,5 roku dovoz z USA. Bracha na tom dela muziku a zacala mu piskat zvukovka i pri MUTE hlavne ppri pripojenem zdroji. Volaam na Dell, operator mi naznacil, ze jinej servis by se timto asi vubec nezabyval (notas je stabilni, vse slape, jen to piskani), ale ze Dell s tim neco vymysli. Druhej den jsem mel v nasi prdeli za Prahou doma servisaka, vymenil board a bylo to. Nepotrebuju fakturu, nic. Na netu vidim kolik zaruky zbyva a vim, ze jakmile to odejde, opravi to. Jedine, co neni v NBD je vylita tekutina a pad (k tomu slouzi Complete care, ta je za priplatek), ale jinak meni vsechno. Tohle je proste to, za co se imho vyplati i trochu priplatit... Podotykam jeste jednou, ze notas je z USA a nebyl s tim zadnej problem.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    _K5_: Jestli se ovsem nepletu, tak u vsech ostatnich firem je to za priplatek... Dell to ma v cene, takze se musi porovnat napr. stejny notes od IBM (+- vykonove) a pak cena... A myslimze ta bude zhruba stejna, takze beru Dell... :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam