• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    KULA
    KULA --- ---
    DESTROYER: v cene produktu jsou naklady na vsecho mozny. A ja fakt nemuzu zato, ze maji hotline a neumeji ho provozovat. Jo a nemam potrebu nekoho pomlouvat a nebo pro zmenu za nekoho orodovat.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: oboje stejně jako měsíční zdržení při vracení platby.
    SELECTOR_IX: ne reagoval jsem na zkušenost KULA.

    btw v Mironetu nenakupuji, ale byl sem tam nedávno zkouknout ntbk a byli jsme zklamáni a to jak vystavovaným množstvím tak přístupem obsluhy. V Alze to bylo podstatně lepší.
    KULA
    KULA --- ---
    Rozhodně chápu naše názory. Ono moje přirovnání k pindourům si zasloužili za to, že prodali studenský office za 11.5k a dokázali tvrdit, že studenská licence je stejná jako business licence.
    A to, že jsme si to nechali poslat kuryrem nebyla frajeřina ale spíš to způsobil nedostatek času na osobní náštěvu.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: tvoje zkušenost? mě vždycky vyšli vstříc, i když jsem "reklamoval" zboží protože jsem ho chtěl vyměnit za jiný (2 x 1 GB za 2 x 2 GB např.) což rozhodně nemuseli. to že sem tam něco nefunguje, to se prostě stává, ale vždycky to ochotně vyřešili, vyměnili, případně vrátili prachy... ale neumím si představit, jak bych tohle řešil s nějakým Kubou nebo brigádnicí z HD :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Vetsinou nema smysl resit problemy pres callcentra, je to oddeleni kam se berou vetsinou novackove, brigadnici a podobne.. Prusery resit osobne a vyjdou ti vstric prakticky vzdy. Shazovat firmu kvuli jedne takove veci neni potreba.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    MCKIDNEY: Ještě jsem zapoměl:
    Servis:
    Doporučeno 4 lidem jako pozáruční servis a vše dopadlo v pořádku, ani nenamlouvali moc kravin na to, že jde o low-end techniky
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    no kyž už tu máme mironet:

    Koupě:
    CCA 100000,- 45-55 nákupů.
    Slevy může mít i IČO.
    Registrace není vázana na IČO/Jméno, ale pouze na Email.
    Reklamace:
    cca 13 produktů. většina na místě. Možné reklamovat pouze část soupravy (Naříklad SubWoofer a zbytek nechat doma na zdi.)
    Vrácení produktu také nebyl problém, doplatil jsem a koupil správný (měli špatný popisek)
    Web:
    Dobré třídění, občas buguje.
    Katalog:
    Chybné popisy a často i špatné odpovědi na otázky zákazníků v komentářích.
    Pokud si to fotili sami, tak jsou skvělé fotky, jinak velmi špatné.
    Elektronické platby:
    Zdržení cca 2 dny, osobně považuji za nepřípustné pokud nemáte stejnou bánku, nabízejí banky 2.
    Sklady:
    Všude po Praze
    Ceny:
    Všeobecně nejnižší, či blízko ostatním obchodům. Slevy za věrnost a studenty.
    Výstavka:
    není co bývala, stále hodně notebooku, ale již spíše nadotaz, než 100% výběr uvnitř
    Celkově:
    Všeobecně spokojen. Žádné vážné problémy.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Co je neseriozní? že poslali špatný produkt, nebo to že helpdesk nevěděl o co se jedná?

    Ale málem bych zapoměl jsou to prostě čůráci!

    Hele ono tenhle klub se už moc nedá brát vážně od spamu v 99% příspěvcích. Ale pokud lidé nejsou schopni podat referenci a místo toho si tu vylévate hormony, tak už je to mrtvé.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: třeba by to pomohlo, ale nic to nemění na tom, že jejich přístup je velmi slušně řečeno neseriózní.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    KULA: přitom tam stačilo zajet, že? ;)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    FRAUD: Pro reklamaci nemusis mit dle zakona obal.. Jediny na co muzes narazit je pri prekrocene reklamaci (30dnu) kdy musis dodat prislusenstvi.
    TRITON
    TRITON --- ---
    KULA: No co dodat, asi to v první řadě.....
    TRITON
    TRITON --- ---
    FRAUD: Taky si ty štítky schovávám, ale je fakt, že na faktuře jsou sériová čísla, trak by to mělo být snad jedno.....
    KULA
    KULA --- ---
    Pochlubim se akci MIRONET.
    V prvni rade, jsou to curaci.
    V druhe rade. Koupili jsme business vydani office za 12k cca. a kuryr privezl studenstkou verzi za 1,2k. Kuryr to za hodinu vezl nazpet. Mezitim probehl telefonat s Mironetem jako wtf? o co vam bezi. Domluvili jsme se, ze se to zasle nazpatek a penize se vrati. Mezitim jsme se dozvedel, ze neni rozdil mezi officama za 12k a za 1,2k atd atd...
    3 tydni a zadne penize z Mironetu. Takze nasledoval dalsi telefonat wtf? proc to jeste neposlali.
    Dalsi tyden nic. Pak nastoupil pravnik, napsal 4 radky textu a poslalo se to do Mironetu.
    Po vice jak mesici konecne penize dorazili na zpet.

    Udelejte si z mironetu obrazek kazdy sam.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    SUCZKER: no ja schovavam vsechny krabice, ale bohuzel v lete pri rekonstrukci RD jsem o nektery prisel - proste byly zniceny a vyhozeny
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    FRAUD: no, kdycky si tu nalepku od nich schovavam, i kdybych to mel z ty krabice vystrihnout a zbytek zahodit... GL
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    jaky mate zkusenosti se softcomem, reklamaci a tim, kdyz nemate orig. obal? pokud vim tak podle zakona rozhodne obal nemusim mit (coz mimochodem je divny i na tom pripade co psal THE_MIRACLE - ja totiz po par letech skutecne uz davno nemusim mit puvodni obal vcetne vseho prislusenstvi, ale zaruku porad mam), jenze problem je ze na nem je ta jejich slavna nalepka s nejakym internim cislem .. ja ten obal ale bohuzel uz nemam
    na druhou stranu je to serializovanej produkt (hdd) a na fakture je serial# toho produktu podle stitku primo na disku takze prokazat ze jsem skutecne disk koupil u nich neni problem...
    rozhodne se tam pujdu hadat, jen me zajimalo jestli to treba uz nekdo neresil driv ;)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    HOUMER: Tak to rád slyšim
    HOUMER
    HOUMER --- ---
    CHILDINTIME: jj, http://bazarcom.cz/ je nejlepsi PC bazar, alespon co se tyce cen a pristupu personalu. Nekolikrat jsem tam kopoval drobnosti a kdyz jsem si objednal telefonicky MB, tak mi jeste volali ze je v neporadku a ze mi tedy poslou jinou, sice na prodejne drazzsi, ale nechali mi ji za stejnou cenu jako tu predchozi. A jeste mi ji poslali do druhehio dne PPL zdarma.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SHITTIE: no ja to taky po uklidneni vcelku pochopil... jenze kdyz jsem tam tu desku privezl na reklamaci, tak sem ho sebou mel a cpal jim ho a to ho nechteli... prislo by mi logictejsi, kdyby to proste chteli uz pri prebirani. Jinak ja mam s Alzou vicemene dobre zkusenosti a tohle je v podstate dalsi. I kdyz jsem byl nasranej pekelne :-))), nez prisel na radu rozum.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam