• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mě přijde, že si dali práce víc, než konkurence a nabízejí takové ty "Ověřené" lego stavebnice. Provize nevypadají nějak luxusně, takže bych se možná bál o tom jak dlouho budou na trhu, případně schopnost splnit záruční podmínky, ale to si obchodák ověří a soukromník nemusí bát.
    LEXXA
    LEXXA --- ---
    FEMUR: coz o to. NAS za 98 papiru a v cene je jen jedna sitovak... exkluzivni :)
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    ZUZU: pro kristovy rany. 24 gb ramky??
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ZUZU: Skoda ze nejses z libu na lami a psychopati chodejhlavne k nam http://www.pccl.cz/obchod/ :] ale delame z lamakama radi jelikoz se radi vracej i na radu co se skype atd...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    před pár měsíci jsem tu štkal, jak bych ocenil nějakého prodejce počítačů, pro kterého nebudu póvl, který poradí i lamě atd. a to i za vyšší cenu než ve "velkoobchodech" typu alza. našel jsem a doporučuju, kdybyste někdo chtěl postavit počítač, moc tomu nerozumíte, ale tušíte, co od něj budete chtít. http://www.x-computers.eu
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    no to čislo sn sem nenasel ale za chvili tam letim , tak uvidim ,
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    NELDE: On ti tu slevu dá i na koncáka, pokud to chceš do daní, ale pak právě nemáš fakturu hezky na netu uvedenou.
    Normálně ji změní na koncového zákazníka a máš slevu i pokud faktura není na tebe.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    ARXIE: Oni tu fakturu registrovat musí, ale nemáš ji na netu pod jménem v DB.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ARXIE: Ne nutně. Koncový uživatel si jednu fakturu schová. Obchodník je dává do učetnictví a má jich mraky. A hlavně má fakturu na několik stejných komponent. Takže to obchodníkům pomůže a zabrání, aby reklamovali stejnou desku u jiného dodavatele.
    Nevím jak alza, ale mironet dává registrovaným trochu lepší ceny.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    MCKIDNEY: hm jenze to bys pak nevyreklamoval zadnej malo, resp. zadna koncovka s paragonem by nic nevyreklmovala - leda na dobry slovo.. coz je imho nesmysl
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MCKIDNEY: registruji se uplne vsechny faktury.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KEITHHSTER: S/N je evidováno pouze pokud slo o fakturu na registrovaného uživatele. Aspon tak to má mironet a alza myslím taky. dones s fakturou.
    Koncový uživatele oddělení neregistruje.

    Faktura stačí.
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    DESTROYER: mam uplne vsechno , zejtra tam skočim , damvedet jak to dopadlo .)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KEITHHSTER: Normalne to dones na reklamacni, idelane hned zitra.. To je tam hodnejsi smena. Na prijeti do reklamace ti staci cestne prohlaseni ze si to v alze koupil... Doklad vem sebou, pripadne jestli mas krabici od te desky tak to muze pomoct, obcas na ni byva stitek s S/N.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    KEITHHSTER: na fakture/dodaku by melo byt s/n, tak se podivej na desku zda sedi (zpravidla na krabici i desce) a s tim tam jdi.. pokud nesedi tak to bude slozitejsi, resitelny asi pouze v ramcu slusnosti o ktery u alzy dost pochybuju, uz tam nekupuju prave kvuli problemum s reklamacema :\
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    TOMMY69: JASNÝ FLÁKNU TO TAM :D dík
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    KEITHHSTER: nacpat jim to do riti nastorc?:)

    delam si srandu :) kdyz to bylo kupovany bez lognuti, tak to imo nikde v systemu nenajdes..takze budto prinest normalne na reklamacni oddeleni s tim dokladem o koupi, popripade to muzes poslat postou (spolecne s kopii dokladu o koupi a popisem zavady a radsi i kontakt na sebe..ale osobne bych se teda na postu vykaslal..)

    ;)
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    Ahoj , prosím o radu ,

    Koupil jsem si přes Alzu Základní desku a po dvou měsících mi vypovedela sluzbu . .
    nebyl jsem prihlasen , a koupil jsem si to osobním vyzvednutim , doklad mám , ale na reklamačním oddeleni alzy mi to nenaslo seriovy cislo ani fakturu . jak postupovat ??


    díky moc
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    LEXXA: Jde mi zatim spis o to vedet co se nabizi v tomto objemu. Tj. co vlastne muzu chtit a jestli to vubec potrebuji. Treba nadstandardni telefonicka podpora, garance nahrady pokud to neudelaji hned a pod...
    Zajimaji mne zatim hlavne stanice a je jedno zda budou HP, Dell pripadne nekdo dalsi na te urovni (kdo?).

    Ad HP s NBD u tiskaren mam zatim dobre zkusenosti mam vicero kusu a vsechny opravy probehly dle predstav.
    LEXXA
    LEXXA --- ---
    AHARAZ: co se tiskaren tyce tak jen ty nejlepsi. servery taky hodne v pohode. stanice jsem ale vzdy nakupoval od dellu. jestli chces tak ti muzu do psoty poslat kontakt na meho obchodnika ktery by mel byt schopny ti nejaky deal postavit na miru (ja u nej nakupuji zpusobem "nevim co chci ale musi to umet tohle, tamto a tamhleto tak do hodiny mi poslete nabidku")
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam