• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    MCKIDNEY: beru to tak, že buď mám levnější zboží a pak reklamace trvají déle, protože to posílají dodavateli apod. Nebo chci NBD a pak si připlatím a koupím si DELL nebo něco podobného.

    Každopádně pokud jsem neměl nereálné požadavky, tak mne Alza v tomhle nezklamala. Nakupuju tam jenom věci, u kterých mi ten měsíc čekání nevadí a je to ok. Každopádně mi nic nezamítli, ale vše vyřešili výměnou, opravou, vrácením peněz - vždy byl výsledek ten, že jsem měl funkční zboží nebo peníze.

    A na práci, kde čekat nemůžu (tedy já bych klidně počkal, ale zadavateli by se to nelíbilo ;)) mám zrovna toho zmíněného DELLa, u kterého mne minulý týden naštvali, protože novou DVD mechaniku dodali o den později (ale budiž jim připsáno k dobru, že to řešili telefonicky okamžitě a o prodloužené lhůtě o jeden den jsem věděl).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    3 týdny nejsou nic moc. Ale jinak alza na tom není tak špatně. CZC je na tom třeba podstatně hůř. Vždy mě vrátili peníze, protože nezvládli 30dnenní lhůtu
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    Tak jsem se před chvílí vrátil z reklamace v Alze. Pořád nechápu, co proti ní lidi maj. Měl jsem tam už téměř dvacet reklamací a všechny byly vyřešeny v pohodě, i když některé trvaly téměř ten měsíc. Konkrétně dnes to byl externí disk, který měl problém se čtením/zápisem - dával jsem jim to před třemi týdny, dnes jsem dostal úplně nový. Bez řečí, bez zdržování, bez problémů...
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NELDE: nikam nešel, to dá rozum, přemýšlej. ty sluchátka jsem objednal a hned co mi přišel potvrzovací mejl, ze stránek zmizely (Tento produkt již bohužel není v nabídce. Vyberte si prosím jiný produkt z této kategorie.). "nebo se podíval na fotku" - to myslíš tu fotku, kterou jsem tam s dotazem vložil já? to nemyslíš vážně, že ne :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Co se týče těch sluchátek, nevím proč by si to dotyčný vymýšlel. Prostě se došel podívat, nebo se podíval na fotku. Je ale docela možné, že výrobce ten konektor dává různý.
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    MCKIDNEY: V alze to tak je, v mironetu sem delal jenom 14dni tak tam nevim..
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mironet má produktovou podporu dělanou prodejci co sedí v centrále za pokladnama.

    Proto taky ty Low-Life nudisti mají 2/3 věcí špatně. Technická podpora je u nich o něco lepší., ale o moc zase ne.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    a myslíte, že je pan štádler placenej od písmenka? nebo proč to tam ten člověk vůbec psal? to mi vrtá hlavou :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SPEEDI: ach jo :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SPEEDI: Vím, že to nejsou ty samý lidi v mironetu...
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    PRAASHEK: Ok. Ja mam proste s alzou spatny zkusenosti. Verim ze se najde dalsich 100lidi co reknou opak :P Zazil sem tam zakaznika kterymu poslaly spatny cartridge (konkretne mu poslaly hlavy namisto cart.) a on mel objednavku v poradku. Asi chyba skladu nebo co. Kazdopadne prisel po 30dnech a alza mu to odmitla vratit. Rekli mu ze si to mel zkontrolovat hned po prevzeti. Bohuzel na prvni pohled to ma stejny krabicky a i stejny HP cislo.. Jenom na nich neni uvedenej pocet ml.

    MCKIDNEY: A vis ze ty samy lidi co resej reklamace pisou tyhle odpovedi na webu?

    Me je to jedno, klido nakupujte v alze :P Muj dedecek na to mel krasnou vetu.. "Nemam na to abych si kupoval levne veci" a tak si radeji priplatim nakej ten drobak navic a kupuju zbozi od firem, ktery mi uznavaj reklamace at uz je kvuli vadnymu zbozi ci spatnymu popisku. Nehlede na to ze kdyz mi treba konkretne odesel monitor tak mi po dobu reklamace zapujcili jinej.. Tomu rikam servis a hejckani zakaznika..
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    prostě když nevím, tak tam nic nepíšu. nebo si věc opravdu ověřím (což byla součást mého dotazu). a ne, jako pan štádler
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Ono to chce klid, někdo prostě nemá nadhled nad věcí a srovnává reklamace s podporou, která sedí navíc ještě za pokladnou a vyžaduje pouze Základní vzdělání a neustále je málo lidí pro ni ;)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SPEEDI: ale já řeším jenom to, že mi tam ten člověk napsal to, co napsal. nic víc. žádnou reklamaci neřeším.
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    PRAASHEK: :) Kamo ja tam delal tak vim svy.. Kecy to fakt nejsou. Reklamoval si nekdy neco v alze? Konkretne po delsi dobe nez mesic?
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    MCKIDNEY: kdybych byl v praze, tak to samozřejmě udělám
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Oni ti je vymění, pokud dojdeš na centrálu v Praze za jiné...

    Divit by se člověk neměl. Měl by se ozvat a konstatovat to.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SPEEDI: a proč bychom se nemohli divit? co to je za kecy? hele dát za poštovné a balné ke mě + poštovné a balné směrem k nim polovinu ceny těch sluchátek fakt nemíním
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    PRAASHEK: vzhledem k tomu ze ti napsal ze je "L"kovej a neni je to rozhodne duvod na vraceni penez.. Zas na druhou stranu nemuzete se divit kdyz nakupujete u molochu typu alza a mironet...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    PRAASHEK: Mironet.cz - Nevěřit rozsáhlým specifikacím, Komentářům, Odkazům na stránky výrobce.
    Dlouhodobé pozorování jako pravidelný zákazník. Nicméně platí to o všech EShopech
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam