• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    AQUARIUS: Nevím co konkrétně, naštěstí to nemám, ale co tak procházím linuxový fóra, tak si často někdo stěžuje. My máme v práci iPad a ten má docela problém se signálem, sice máme malý PoE AP, ale je ve stejný místnosti co ten iPad a je to celkem nestabilní, ostatní zařízení ale problém nemaj. Na druhou stranu v tom iPadu nikdy nikdo nic neaktualizoval a je to jeden z prvních, co v republice byly, tak těžko říct. Velký plus bych tý věci dal za výdrž baterky, ta je neskutečná, jinak mi to ale přijde jako věc uplně k ničemu
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    KRISHNA: co presne ma apple za problem s wifi? (pokud se teda nebavime o produktech dovezenejch z US, ktery se na AP na 12. a 13. kanale nepripoji, protoze v US maji povolenejch jenom 11 kanalu?)
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    CUBICULA: A smiř se s tim, že pokud si kupuješ jablečnej hw, tak budeš muset řešit i kompatibilitu a to i s věcma jako jsou například wifi AP a pod..
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    FRAUD: vzhledem k tomu, že se nakonec jednalo o nezáruční reklamaci, tak na tu je lhůta cca. půl roku.. prostě nějáký tupoun na reklamacích czc při předělávání reklamace na placenou nezadal mé údaje do systému a nechal to poslat na úplně jinou pobočku.
    Mimo jiné mi nevrátili doklady od části, která byla uznána na záruku - tzn. čištění displaye a dostal jsem pouze doklady k placené výměně krytu.

    BTW: telefon přišel ze servisu s úplně stejnou závadou(neustále prach pod sklíčkem) a již znovu odešel do servisu.


    FRAUD
    FRAUD --- ---
    SMRGL: je divny ze Ti nedali vedet, CZC posila maily (nevolaji pokud vim) a vzdy prijde (nevzal to nahodou spam filtr?)
    na druhou stranu je pravda ze v pripade reklamace a jejiho vyrizeni obchodnik nema povinnost Te informovat ze uz mu to lezi u nej v polici k vyzvednuti, dokonce je to tak daleko ze od nejaky doby Ti muze uctovat poplatek za uskladneni a kdyz to nevyzvednes do nejaky doby (tusim ze 6 mesicu) tak to muze dokonce prodat, uhradit si z toho svoje naklady na uskladneni a zbytek penez Ti pak posle
    fakt bych to videl na nejaky problem s maily z CZC

    ta druha cast uz je evidentne problem s VSP

    jeste dodam ze nemam zadne zajmy v CZC, ani obchodni, ani osobni ;)) jen jsem se tam proste vzdy setkal s opacnym pristupem, ale samozrejme stat se muze - a zase podle hesla ze cert vzdy se*e na vetsi hromadu kdyz se neco pokazi u jednoho zakaznika je velka sance ze se u nej pokazi jeste mnoho dalsich veci ;)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    CUBICULA: Na takovou vec bych se rozhodopadne ptal predem a chtel po nich zaruku, ze tvrzeni nejakeho pana v kravate "jasne pane, zadnej problem, funguje to" je pravdive.
    CUBICULA
    CUBICULA --- ---
    DESTROYER: jasný, díky
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    CUBICULA: Pokud je to do 14dnu, tak mas v kazdem pripade narok to vratit (samozrejme s pomernym strhnutim castky za obal atd..). Nad zbytkem co pises se da jen pousmat. Vitez by si byl pouze v pripade, kdyz by bylo uvedeno, ze s jabkem jde, a neslo to.
    CUBICULA
    CUBICULA --- ---
    Ahoj vespolek,

    koupil jsem tiskárnu v Alze, nikde nebylo uvedeno, že tiskárna nefunguje s Apple počítači. Je možné po nich chtít aby si ji vzali zpátky? Už nemám krabici rád bych, aby si ji odvezli sami. Je to naivní nebo to jde? Co myslíte?
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    ono je to hlavne o lidech - uz jsem byl v Alze svedkem toho, kdy nechteli cloveku uznat reklamaci nejakyho "znackovyho" (tzn. ne skladanyho) pocitace (nejaky ASUS bo tak neco) z duvodu udajne mechanickyho poskozeni - to spocivalo v tom, ze na bocnici byl tak 10cm dlouhy vlasovy skrabanec v cernym lesklym laku
    me zase pri reklamaci GK vratili obyc verzi se stock chladicem i kdyz jsem puvodne kupoval jinou s lepsim nez stock chlazenim - a pak mi ukazovali ze podle product ID se jim vyhleda ta karta kterou mi davaji novou a ne tu co jsem puvodne koupil (a samozrejme taky vic zaplatil) - nakonec jsem z nich dostal zpatky prachy ale musel jsem pohrozit DAS a tim, ze mam samozrejme fotku pc s tou puvodni grafikou jako dukaz...
    ale uz je to hodne davno - v posledni dobe jsem tam uz nic nekupoval a tedy ani nereklamoval

    mam stejne dobrou zkusenost s CZC: prisel jsem tam s diskem ktery vykazoval chyby ve SMART - jinak se tvaril funkcne, slo na nej normalne zapisovat i cist bez chyby
    typek ho prohlid, ani ho nezapojil a dostal jsem hned novej
    pak jsem tam uz podruhy reklamoval pameti, dostal jsem misto nich pameti se stejnymi parametry, ale od jiny znacky od ktery jsou o neco drazsi, ale udajne na tu puvodni znacku meli dost reklamaci
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Taky mě čeká reklamace disku, nemáte někdo 1TB volnýho místa na pujčení (ideálně na rychlym netu)?
    Nebo nějakej 1TB disk na pujčení? :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    PETER_PAN: resil jsem reklamaci 2x. vse v naprostym poradku.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    WILDENBURY_SQ: tyhle maly obchudky si casto vazej zakaznika -- do prvni reklamace :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Znate General computers? Tam to mam asi nejradsi posledni dobou.. Malej obchudek, osobni pristup, mozno se domluvit na vsem moznym.

    Prijde mi, ze (zatim) si vazej zakaznika :)
    DWAY
    DWAY --- ---
    TERRANCE: Ja mel to same s diskem v Alfe, reklamace vyrizena rychleji nez nakup pametove karty do mobilu v obchode vedle...
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    TERRANCE: jo...a přesně proto nenakupuju jinde než v alze.za tech par drobnych co daš navic
    TERRANCE
    TERRANCE --- ---
    Reklamace nefunkčního disku v Alze:
    Přišel jsem, popsal problém, chlapík jen zběžně prohlédl, jestli není disk mechanicky poškozen. Pak se zeptal, jestli chci nový, vytiskl papír a poslal mě do skladu. Za cca půl hodiny od příjezdu jsem odcházel s novým diskem.

    Také jsem byl svědkem reklamace notebooku o přepážku vedle: "Já vám to nemůžu uznat z jednoho prostého důvodu. Na té klávesnici je vidět, že do toho něco nateklo. Takže jí nejdřív vyčistěte - nejlepší jsou na to vatové tyčinky a přijďte znovu"
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    Zdravim je zde nekdo se skusenosti nakupovani HW predevsim pracovnich stanic a ntb v zahranici holansko,nemecko ? Vypadl nam dodavatel a Device.cz ani nikdo jinej nam neni schopnej dodavat za jeho ceny na ktery jsme byly nauceny. Neni problem klidne si pro to do toho nemecka,holanska,nebo nekam jinam po evrope zajet . Co jsem slysel tak se prej da tahat neco z holanska ale google nic
    EXX
    EXX --- ---
    me ted nedorazila objednavka tak ji automaticky vystornovali ...maj tam ted toho trosku nad hlavu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam