• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DAREBAK: Neprebirat a pozadovat pero ve stavu v jakem bylo prijato do reklamace..
    DAREBAK
    DAREBAK --- ---
    KORKMAZ: a tak to ja to mam zase naopak. reklamoval jsem u nich s-pen a vyvazenost reprodukce zvuku u sgn-ii. vedel jsem, ze poladit potenciometr v peru je spatne, protoze se tim moc (a na dlouho) nevyresi. coz jsem jim rekl. v oficialne nasmlouvanem britexu jim ten pristroj odmitli opravit. poslali to nekam jinam - udajne take oficialni sevis samsungu (?), tam mi pero rozebrali (pri tom poskodili tu silikonovou zaslepku toho potenciometru) a u zvuku mi rekli, ze zavada se neprojevila. takze mam pero, ktere uz sice nekresli z luftu, ale take uz nema pritlak. a prave sluchatko, ktere temer nehraje. ale jim to prijde normalni a dal uz to s semnou neresi. pokud k tomu pripojim i jina sluchatka, tak je vysledek pokazde jinak desivy, vetne vyvazenosti. to je dle prijimaciho servisniho technika v poradku. kdyz jsem protestoval uz pri prejimky reklamovaneho zbozi, tak mi vicemene rekl, ze to mam reklamovat v tom znackovem servise a vypoklonkoval mne. ostatne sedmnact litru jsem jim tam nechal a vic nepotrebuji - alespon takovy mam z tech lidi pocit. nehlede k tomu, ze jsem jel primo na centralu a maji tam neskutecny chaos a bordel - jak u cigosu na dvorku. co nakup v czc, to problem. v alze obcas take problem a take se tam s semnou nevybavuji, ale rovnou mi nacpou opravu vymenou a je po ptakach.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    JUANITA: jj klasika :))
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JUANITA: si už s klukama na reklamacich tykas, ne? Kolega z prace, co u alzy objednava, takze ma kontakt na VIP obchodnika, je poprosil, aby na tu reklamaci dohledl, tak uvidim. :-)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    THE_MIRACLE: mne tam uznavaji reklamace bez problemu. mam sesty par jednech 'sportovnich' (sic) sluchatek. pozdeji jsem prikoupil druhy, a jenom je rotuju; jedny jsou vzdycky v reklamaci a sportuju s druhym parem, mezitim prijde z reklamace novy par (nikdy neopravili, vzdycky jsem dostal novy par), a rozbije se aktualni. jde to takhle uz par let. protoze bydlim velice blizko, je to zalezitost par minut.
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    THE_MIRACLE: já si tam kdysi koupil grafickou kartu, která se jednou za cca měsíc zasekla a zrestartovala počítač (náhodile, nezáleželo na zátěži).. trvalo to sice celej měsíc, ale reklamaci uznali
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    KORKMAZ: musim taky potvrdit . ale v hradci .
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Jsem teď posílal na reklamaci desku do Alzy. Když pominu to, že jsem ji posílal na centrálu z pošty na Petřinách a dodání trvalo přes týden (ano, řekl jsem pošťačce, že to nemusí posílat jako balík do ruky, že to tam druhý den být nemusí - vzali to doslova), tak Alze trvalo 4 pracovní dny (od 14. do 21.), než reklamaci zavedla do systému. Musím ale zase pochválit odezvu na emailový dotaz, kdy mi odpověděli během cca dvou hodin. A teď už jen čekám, jak se to vyvrbí - blbá závada. Restarty z důvodu ztrát napájení (event log). Vyzkoušena výměna všech komponentů, krom desky a CPU. Bohužel se to projevovalo dost nahodile. Tak doufám, že to uznají.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Musim pochválit CZC za reklamaci krysy k notebooku. Sice se vyjádřili přesně po 30 dnech od reklamace ale i když měli stejné zboží na skladě za stejnou cenu, tak mi navrhli vrácení peněz a tím pádem mám volnost při nákupu jiný krysy v jiném kšeftě. Což považuji za kladné, jelikož to zákon umožňuje, ale přímo nenařizuje. Jednání moc příjemné, vyřizováno na pobočce praha 5 anděl. Mám z nich tak trochu lepší pocit než z alzáče, kde navíc už nemůžu vystát toho ítýho.
    TWARR
    TWARR --- ---
    alza prekvapila. nakup telefonu, vraceni postou v ramci 14dnu. prijato 21/2, dnes 26/2 vystaven dobropis na plnou cenu. supr.
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    AQUARIUS: je to tak...
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    AHARAZ: ani neni potreba redukce, delaji se primo DVI/HDMI kabely, viz treba nejmenovany obchod
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    SAMGARR: Stacilo by ti DVI. Jde pouzit redukce DVI/HDMI na strane monitoru...
    Ale vetsi problem bude obecne sehnat 15" LCD... videl jsem jen televize a dotykove obrazovky :/
    SAMGARR
    SAMGARR --- ---
    Netusite kde bych v cr koupit 15" lcd s hdmi vstupem? nejak nemuzu nic vygooglit, diky.
    BOPA
    BOPA --- ---
    WRAH: a taky nejmíň žere :-)
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    WRAH: nejlepší teréňák je služební felicie, o tom žádná :D
    WRAH
    WRAH --- ---
    jasne kluci, ale nejlepsi terenni auto je porad firemni, ne? na tom se snad shodneme :)
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    SELECTOR_IX: SATA disky, o kterejch ja mluvim, jsou serverovy (Barracuda ES2), tj. porovnavam "lepsi SATA" se SAS. Pocitam, ze u normalnich SATA to muze bejt jeste horsi, na druhou stranu pro toto tvrzeni nemam k dispozici dostatecne velkej vzorek.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    2ND: zajímavej argument
    AQUARIUS: SAS disky je ale tak trochu jiná liga. srovnávám obyč disky...
    AQUARIUS: sATA disky jsou serverový, ne desktopový? takže do domácího kompu si seženeš archaickej pATA? no nevim teda z čeho vychází ta tvoje idea :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    AQUARIUS: SATA disky jsou dneska predevsim uplne vsechny a prakticky vsude ;)

    SELECTOR_IX: zpravidla
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam