• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    SELECTOR_IX: SATA disky, o kterejch ja mluvim, jsou serverovy (Barracuda ES2), tj. porovnavam "lepsi SATA" se SAS. Pocitam, ze u normalnich SATA to muze bejt jeste horsi, na druhou stranu pro toto tvrzeni nemam k dispozici dostatecne velkej vzorek.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    2ND: zajímavej argument
    AQUARIUS: SAS disky je ale tak trochu jiná liga. srovnávám obyč disky...
    AQUARIUS: sATA disky jsou serverový, ne desktopový? takže do domácího kompu si seženeš archaickej pATA? no nevim teda z čeho vychází ta tvoje idea :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    AQUARIUS: SATA disky jsou dneska predevsim uplne vsechny a prakticky vsude ;)

    SELECTOR_IX: zpravidla
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    AQUARIUS: ja zase jedu doma na SCSI (10 - 15k) a taky vyborny zkusenosti s nima mam... taky ale podle toho ty disky stojej/staly.,..
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    JENDAVB: porovnavam disky provozovany ve srovnatelnejch podminkach (SATA disky jsou serverovy, nikoli desktopovy), provoz 24/7 po dobu nekolika let v serverovne, kde se teploty trvale pohybujou kolem 22 stupnu.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    AQUARIUS: tak taky zalezi kde je pouzivas osobne jsem vydel jen malo nasazani sasu v user PC :]
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    SELECTOR_IX: osobne pozoruju spis opak, 10-15k SASy odchazi vyrazne mene casto nez 7.2k SATA.
    2ND
    2ND --- ---
    SELECTOR_IX: hloupost...
    CORIM: hlavni vyhoda externiho 2,5" je, ze nepotrebuje zadne pridavne napajeni a bere si stavu z USB
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    CORIM: nn serou se vsechny stejne..
    CORIM
    CORIM --- ---
    SKID: Dokonce bych dost vazne premyslel o 2.5" disku - protoze ty notebookovy disky jsou delany na to aby vydrzely vic nez klasicky desktopovy.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    míň otáček = větší výdrž.
    CORIM
    CORIM --- ---
    SKID: Na tohle bych asi poridil neco co bude mit 5400 (WD) nebo 5900 (Seagate) otacek. Mne osobne se vic libi ten druhy disk.
    CORIM
    CORIM --- ---
    SKID: A na co ten disk vlastne chces?
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    SKID: po precteni hodnoceni bych bral v potaz, ze u toho prvniho jeden clovek uvadi, ze disk "neusina" a nejde postavit na vysku... pokud nema 7.200 RPM tak jen takhle po prostudovani popisku a hodnoceni bych sel do toho druheho...
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    Zkusím to tady, nemáte náhodou někdo slevový kód do Alzy, který nevyužijete? Rád bych si tam pořídil blu-ray přehrávač. Stačí pošta, díky!
    NELDE
    NELDE --- ---
    SHAMAN23: Byl jsem svědkem vracení licence na Windows (protože koupili 64bitovou a ten stroj nebyl). Nebyl problém, jen musíš počkat, protože MS musí potvrdit, že nebyla použitá (jakmile zaregistruješ tak už to nejde). Nicméně v tomto případě to není separátní produkt a tedy vrácení je možné jen celku.
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    THE_MIRACLE: vetsina shopu ma v podminkach toto - kamosi maji svoje eshopy a tohle resi casto...

    Potvrzení objednávky je realizováno po přijetí objednávky kupujícího (potvrzení o přijetí objednávky do elektronického systému není považováno za potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky provádí prodávající zpravidla ihned nebo v co nejkratším termínu (nejpozději do 3 pracovních dnů). Potvrzení objednávky je vyjádřeno vystavením zálohové faktury na jejím základě. Prodávajícím potvrzená objednávka (i její část) je pokládána za závaznou pro obě strany.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SMARIO: Pokud se nepletu, pred necelym rokem se neco podobneho stalo vodafone s nejakym telefonem a vse nakonec dodal za tu smesnou cenu (myslim, ze cena byla 4999,- misto 14999,- nebo tak nejak).
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    SHAMAN23: tu serii clanku si docti celou - vysledek je takovy, ze neuspel
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: to potvrzeni o prijeti objednavy je pouze automaticka odpoved, abys jako zakaznik mel odezvu, ze se neco deje, zes to treba vlozil spravne a pripadne to mohl opravit - asi totez, jako kdyz si tam zridis zakaznicky ucet, nebo automaticka odpoved v nepritomnosti...

    pak se ti jeste musi ozvat obchodnik, ze tvoji objednavku akceptuje nebo nikoliv - coz se vlastne stalo s tim, ze ti nabidli jinou cenu

    naopak si predstav situaci, ze za tebe nekdo objedna se spravnymi udaji cokoliv, a prodejce by to pak taky mohl brat stejne zavazne a nutit te minimalne do storno poplatku 10% - opravdu automaticky to takhle brat nejde, ale zkusit to muzes - imho zbytecna ztrata casu

    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    Ahoj máte někdo zkušenost s vracenim licence za windows u zakoupenýho notebooku? v licenčnim ujednání se píše že pokud s nim nesouhlasim ať windows nepoužíváma a řeknu si prodejci o náhradu za zboží. ptal sem se nato v alze a samozřejmě mi tvrdili že to nejde, ovšem na rootu je článek, kde je hned několik legálních důvodů proč by mi to vrátit měli. máte s tim někdo zkušenost? bohužel chci thinkpada kterej se bez OS prostě neprodává, na druhou stranu licenci na windows mám tak si je nechci kupovat znova...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam