• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    SNIPERCZE
    SNIPERCZE --- ---
    GULDUR: idealni cesta je aukro a ebay.

    GULDUR: na hrani se toho koupi docela dost. Vis kolik takovyhleho "divnyho" hardwaru jsem na aukru kupoval po par korunach, abych si to osahal? Moooc
    NELDE
    NELDE --- ---
    GULDUR: Možná by ses divil (-;
    Jestli máš koncové desktopy a laptopy, tak to zkus udat na nyxu (bazar ti podle mě dá velmi málo, jestli vůbec věci starší dvou let vezme). Dokud býval normální bazar jako klub, tak se toho prodalo docela dost. Aktuálně nevím.
    U serverů zkus přímo jejich prodejce - tam totiž potřebuješ záruku a další služby, a ty ti bazar nedá - to musí dát nějaký normální prodejce (provede "repas").
    GULDUR
    GULDUR --- ---
    NELDE: to jo, ale stejně, kdo by chtěl domů zálohovací server, že...něco se takhle prodalo, ale stejně mi toho tu zbylo hrozně moc...
    NELDE
    NELDE --- ---
    GULDUR: Obávám se, že cena, co ti nabídnou nebude moc vysoká. Mají velké riziko, že to neprodají. To už to můžeš dát na charitu. Jediné smysluplné zbavení se bývá v prodeji zaměstnancům (a jejich přátelům).
    GULDUR
    GULDUR --- ---
    pardon za případný offtopic, ale máte někdo zkušenost s případným prodejem HW ve větším množství? Aktuálně likviduji dvě firmy a mám tu docela slušně plnej sklad nejrůznější techniky. Koukal jsem na web, že pár bazarů vykupuje, ale nemám s tím moc zkušeností, poradíte někdo?
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Alza docela rychle reaguje na dotazy pres ten jejich webovy formular.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    KEJML: tak možná bylo ,ale já třeba ted nemám přes den vůbec čas,takže pro mě v danou chvíli,je jednodušší zeptat se tady,protože jistě bude mít někdo podobnou zkušenost ...
    KEJML
    KEJML --- ---
    GONZA223: Bebylo by lepší se ptát Alzy místo Nyxu? :) Pokud zjistíš, že nestíháš jejich termíny, můžeš si rovnou dohodnout nějaký řešení
    WRATA
    WRATA --- ---
    GONZA223: Nevim jak je to tedka ale driv jsi to tam mohl nechat libivolnou dobu ale po mesici si mohli uctovat uschovne ci jak se to jmenuje.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    GONZA223: Tam to nespecha, no stress.. Ale zase treba rok to tam nenechavej (i takovy se nasli :D )
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    DESTROYER: je to myš a notebook ...ale je to na Andělu a ne na té jejich centrále v Holešovicích...Jsem nečekal,že to bude vyřízené tak rychle...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    GONZA223: Co to je za vec?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    GONZA223: Já to jednou vyzvedával tak 2 měsíce po, a bylo tam pořád :-)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    nevěděl by tu někdo ,do kdy maximálně musim vyzvednout s Alzy vyreklamované zboží když je to už dneska k vyzvednutí ?
    SCOLEX
    SCOLEX --- ---
    MIKROM: zkusil bych se na to podivat tim zpusobem, ze jste tak dobry, ze i alza od vas kopiruje :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    RLSO: tak si nainstaluj XP mode a tam to pujde, ne?
    RLSO
    RLSO --- ---
    MIKROM: bohuzial... resety v servisnom mode (power button, left, left, menu) nezaberaju. n forach som sa docital, ze po kazdej poruche bloweru sa error zapise do eeprom a je potrebny "odborny zasa" v servise(kde len projektor pripoja k PC a error z pamate vymazu) ja som si uz nasiel SW,ktory pouzivaju, dostanem projektor do "komunikacneho modu" (popisovany tu, ako bod 1:http://www.manualslib.com/manual/1418/Acer-X110.html?page=72#manual), no bohuzial win 7 ultimatenenajde driver a ja ho nikde nemozem zohnat.

    potreboval by som driver na chip DDP 2430 (popisovany na strane 21 horeuvedeneho manualu)
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    RLSO: neni na to nejakej hard reset do factory? ze se drzi pet cudliku a za uplnku mesice to dvakrat otocis proti smeru hodinovych rucicek a zapnes?
    RLSO
    RLSO --- ---
    Ahoj,

    nie som si isty auditkom, pripadne zmazte...

    Mam projektor Acer X110P. @ mesiace po zarucnej dobe mi odisiel blower, ktory som vymenil za identicky kus. Po vymene blower-u vsak po spusteni ostava na "na obzarovke" systemovy error, ktory ostal zapisany v EEPROM. Ventilator funguje, vsetko ide v poriadku, ide len o chybu, ktora ostala zapisana v chipe.

    Zhanam niekoho, kto by mal potrebny software a skusenost s prepisanim EEPROM (idealne z Acer servisu).

    Na odmene sa urcite dohodneme (nechcem projektor davat do original servisu Acer - pozarucny servis je predrazeny).

    Som z Prahy - projektor priveziem/odveziem.

    Budem vdacny za kazdu radu/kontakt.

    Diky
    SKRU
    SKRU --- ---
    aha ja myslel, ze exhibuje svou nerdivitu:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam