Oblíbil jsem si Alzu, jako prodejce, ale jednu věc jim musím hodit na hlavu. A to, že ve vyřizovaní reklamací mají stále co zlepšovat.
Už potřetí u nich mám telefon s tou samou závadou. pokaždé mi ho vrátili, že je závada opravena. Pokaždé přímo na krámě jsem to s nimi ověřil a zjistili jsme, že není a stále se opakuje :)
U zboží mají uvedeno "Nadstandartní servis" . Mno tohle taky nesplnují. Když jsem hodil stížnost, tak mi přišla odpověď, že nemohou nijak ovlivnit servis výrobce.
Ale to si odoporuje s tím co píší přímo u tohoto servisu
Cituji
Můžeme Vám tak zaručit, že Vaše případná servisní zakázka bude odbavena s nejvyšší kvalitou a péčí.
Pokud servis 2x vrátí zboží, že je opravené a pokaždé je tam ta samá chyba, svědčí to jen o jednom. Ani na to hehrábli a neověřovali. Dokonce to lehce svádí k tomu, myslet si, že to Alza ani nikam neposlal a nechala to u sebe 30 dní ležet.
A jelikož se jedná o SW chybu, tak u toho skvělého servisu alza píše:
Cituji
Softwarové závady jsou řešeny nejpozději do druhého dne.
V případě opakované vady je servis přednostní (95 % vyřešeno do 3 dnů).
První rekalamce byla i na HW. Tam top zabralo 30 dní. HW opravili na SW se vykašlali. Takže jsem obratem reklamoval ten SW znovu. Podle textu výše "by to mělo být" vyřešené do 3 dnů. Ale reklamace opět trvala 30 dní ...
Mno a při třetí reklamaci už je to tam ted 14 dní a to i po oné stížnosti :)
Já na Alzu nezanevřu kvuli tomuhle, ale vím, že už jim nemám věřit tyhle keci:
Skvělý servis
https://www.alza.cz/skvely-servis-art12269.htm
A vám doporučuji to samé. Protože realita je úplně jinde.