• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    WRATA
    WRATA --- ---
    THE_MIRACLE: Moc dlouhy linky takze nejdou otevrit :(
    NELDE
    NELDE --- ---
    DALL: Tohle je standardní přístup všech servisů - oni tam totiž nahrávají nový firmware. Doporučení je zálohovat (a nejen před servisem).
    DALL
    DALL --- ---
    Reklamoval jsem u ALZY telefon Prestigio kvůli konektoru, opravili to v rozumném čase, ale telefon se vrátil kompletně zformátovaný a vymazaný ačkoliv podle "nadstandardního servisu" garantují zachování dat. Tak jsem jim napsal na reklamační, že jsem nespokojen a nabídli mi poukaz na 1000,- Jinak s telefonem jsem zatím spokojenej.
    WRATA
    WRATA --- ---
    BUNDA: Spolubydlici reklamoval telefon. Vratili s tim ze byl namocenej
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KORAL: moje nedávná reklamace u Alza, tablet Prestigio a spokojenost. Ale asi to není standard no.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KORAL: Prestigio je neustalej pruser dokola, neustale problemy s jejich servisem plnym hluchonemych rumunu. Bude se (v alze) s tou znackou koncit.
    Zazadej si o dobropis / vraceni penez na reklamacnim, dostanes je.
    KORAL
    KORAL --- ---
    DESTROYER: Prestigio

    Mám od nich ještě tablet. Tam odešla Wifi a tam se servis zachoval skvěle ... Ale u telefonu totálně pohořeli.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KORAL: Lenovo?
    KORAL
    KORAL --- ---
    Oblíbil jsem si Alzu, jako prodejce, ale jednu věc jim musím hodit na hlavu. A to, že ve vyřizovaní reklamací mají stále co zlepšovat.

    Už potřetí u nich mám telefon s tou samou závadou. pokaždé mi ho vrátili, že je závada opravena. Pokaždé přímo na krámě jsem to s nimi ověřil a zjistili jsme, že není a stále se opakuje :)
    U zboží mají uvedeno "Nadstandartní servis" . Mno tohle taky nesplnují. Když jsem hodil stížnost, tak mi přišla odpověď, že nemohou nijak ovlivnit servis výrobce.
    Ale to si odoporuje s tím co píší přímo u tohoto servisu
    Cituji
    Můžeme Vám tak zaručit, že Vaše případná servisní zakázka bude odbavena s nejvyšší kvalitou a péčí.

    Pokud servis 2x vrátí zboží, že je opravené a pokaždé je tam ta samá chyba, svědčí to jen o jednom. Ani na to hehrábli a neověřovali. Dokonce to lehce svádí k tomu, myslet si, že to Alza ani nikam neposlal a nechala to u sebe 30 dní ležet.
    A jelikož se jedná o SW chybu, tak u toho skvělého servisu alza píše:
    Cituji
    Softwarové závady jsou řešeny nejpozději do druhého dne.
    V případě opakované vady je servis přednostní (95 % vyřešeno do 3 dnů).

    První rekalamce byla i na HW. Tam top zabralo 30 dní. HW opravili na SW se vykašlali. Takže jsem obratem reklamoval ten SW znovu. Podle textu výše "by to mělo být" vyřešené do 3 dnů. Ale reklamace opět trvala 30 dní ...

    Mno a při třetí reklamaci už je to tam ted 14 dní a to i po oné stížnosti :)


    Já na Alzu nezanevřu kvuli tomuhle, ale vím, že už jim nemám věřit tyhle keci:
    Skvělý servis
    https://www.alza.cz/skvely-servis-art12269.htm

    A vám doporučuji to samé. Protože realita je úplně jinde.

    MIKROM
    MIKROM --- ---
    REDTIME: záleží na provozu na tuším fec gladius je 3mm sklo, už přes deset let ho každoročně čistím pro jednu kavárnu (po zimě tradiční výměna zahulených ventilátorů (když je zavřená zahrádka)) do nějaké restaurace ušetřili a koupili AIO shodou okolností MSI ale typ nevím, tenkrát nebyl moc výběr, a má to rezistivní dotyk a po pár letech letech je to na vyhození..
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    Jinak pokud by někdo budoval nějaký POS, tak http://cz.msi.com/product/aio/Pro-24-2M-.html#hero-overview je celkem zajímává (o polovinu levnější) varianta.
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    MIKROM: Dík, asi to teda bude nějaké elo... i když ty ceny jsou relativně pekelné...
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    REDTIME: elo? fec? dělají to jako pokladní terminály do restaurací
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    Shaním nějaký all-in-one PC s dotykovou obrazovkou do prašného prostředí (skladu). Nemáte někdo tip po čem se podívat? Bohužel všude nacházím jen samé hračky pro sekretářky... :/
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    JOHNY115: dej na aukro a v zakladu zkus treba neco jako 8990,-
    JOHNY115
    JOHNY115 --- ---
    M4Y4: za jakou cenu?
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    JOHNY115: Dej to na Aukro.
    JOHNY115
    JOHNY115 --- ---
    Zdravim, prosim vas co bych mel udelat kdyz chci rychle prodat starsi PC?
    Zjistil jsem ze bazary v mym meste (Olomouc) nevykupuji vubec.
    Mam Intel ctyrjadro 2,66Ghz (bezi na 3,2Ghz), 8GB RAM, Geforce 1GB GTS 250, vsechno kvalitnejsi komponenty (deska, zdroj, case, chlazeni), vsechny orig. krabice + naky dalsi hw navic, vice na http://imgur.com/a/NL15m.
    Je tohle vubec prodejne? Za kolik asi? Kde? Jak?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam