RANDOM_NIGHT: Proč ten nenávistný tón? Mmb je tu primárně pro ženské na mateřské, které nemají moc peněz a tak si přeprodávají použité oblečení na hřiště - jak pro děti, tak pro sebe. Na to Tesco pro chudší a Next pro ty, co chtějí být za frajery, bohatě stačí. Vzhledem k tomu, že se tam neprodává jen těhotenské a dětské zboží, je mmb zajímavý i pro ostatní - ale posmívat se tomu, že většina inzerentek má zájmy odpovídající matkám na mateřské je kravina, něco jako nadávat v čínské restauraci, že má obsluha šikmé oči. Nikdo nikoho nenutí mmb navštěvovat. Já tam nakupuju od doby, co jsem s dětmi doma, a protože mě nikdy nenapadlo koukat na "fotečky", "recepty" a "bydlení", naštve mě maximálně občasná hrubka v inzerátu. Když hledám podle klíčových slov "triko" a "kalhoty", nevypadávají na mě "tričenka". Nebýt toho, že je v módě na inteligenci uživatelek mmb nadávat, zřejmě bych si ničeho nevšimla. Mmb jde rozhodně používat jako jakýkoli jiný bazar a je věcí každého, jestli otevírá stránky, které mu připadají hloupé, a ztrácí čas jejich čtením.
Prodávající musí počítat jak s výše napsaným, tak s tím, že většinou není možné si kupovanou věc vyzkoušet - a proto kupující upřednostňuje jistotu JEMU známé značky před sebevýhodnější koupí značky, kterou nemá vyzkoušenou (i kdyby stokrát věděl, že je to záruka kvality).
Osobně si neumím představit člověka, který by na mmb kupoval oblečení s původní cenou okolo 3 500 euro. I kdyby prodejní cena byla desetinová - dát 9 000 Kč za obnošené šaty, které si nemohu vyzkoušet? Jestli je někdo tak bohatý, že si může dovolit riskovat, že dá devět tisíc za něco, co mu nebude, tak asi nenakupuje na mmb, ne?