• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MOUNTBATTENSecond handy, "sekáče" - kde se levně a dobře oblíct?
    NIGHTFURY
    NIGHTFURY --- ---
    NIGHTFURY: Všechny TH teda :)
    NIGHTFURY
    NIGHTFURY --- ---
    ATARKA: Mají slevu 30 % na všechno, pokud vím.
    ATARKA
    ATARKA --- ---
    Hlásím, že sem nsk zavitala do th na národni a maj na všechno dámský do pátku slevu 30%, sedm kusů za 800
    COURT
    COURT --- ---
    ADD: hele, ja nevim, kde se to vzalo, nevim jak vypadaji holky studujici FF, ale predstavu nejakou asi mam a tusim jak to asi bylo mysleno.. (samozrejme z velke casti predstavu mylnou, jedna ma znama ma bc. z FF a vypada spis jako business casual typ. ale nejak se to tehdy ustalilo jako slovni spojeni a ja si na to obcas vzpomenu:)
    ADD
    ADD --- ---
    COURT: To se fakt pouziva, termin "holka z fildy"? Presto, jak vetsina studentek FF vypada? :-)
    SOLEI
    SOLEI --- ---
    COURT: jj, i k perovemu kabátu lze nosit klobouk.
    COURT
    COURT --- ---
    taky jsem zjistila, že vubec nejde o kabát / péřovka. když máte vkus, je i péřovka vysoce elegantní a naopak, pokud člověk ke kabátu nemá perfektně upravené vlasy a precizní líčení, vypadá náhle jako stará - mladá... ono ne vždy ty šaty vzhled "udělají", zjistila jsem ,že je to především o detailech - vlasy, tvář, obočí, rtěnka, upravené nehty, vhodné šperky... a pak je rázem fuk jestli má slečna bndu alá parka nebo velbloudí kabát. dlouho jsem nosila kabáty v domění, že je to elegantnější, aniž bych si uvědomila, že s moji úpravou "na přírodno" vypadám jak holka z fildy... takže ono jen kabátem to není..
    COURT
    COURT --- ---
    LIMONADA: ochotná vrazit jsem, ale když jsem zjistila, že je v péřovce aso stokrát příjemněji než v kabátě a vrstvě teplých kašmíráků v nichž jsem se potila..tak to bylo bez debar, hlavne pro mý mandle a průdušky..
    HITOMI
    HITOMI --- ---