Ja si na vinted pekne nabehla prave s reklamaci. Nejaka polka si ode me koupila saty, ktere po prijeti reklamovala kvuli nejake male dirce ve svu (byly uplne nove, o dirce jsem nevedela, kdyby jo, spravila bych ji behem sedmi vterin tak asi dvema stehy). Nemela jsem moc cas to resit a na vinted furt chodi milion zbytecnejch notifikaci, takze kdyz nahlasila problem, klikla jsem na neco jako "souhlasim s resenim" v domneni, ze to znamena, ze jsem ochotna se domluvit (sleva, vraceni, neco). Mea culpa, mela jsem byt pozornejsi. Obchod tim byl stornovany, ona dostala zpet prachy, ale saty zpet neposlala, coz jsem pokladala za automaticky. Prestala reagovat na zpravy a kdyz jsem se obratila na podporu, rekli mi, ze ubehlo 48 hodin a mam smulu. Takze shrabla prachy i uplne novy vlneny saty, jejichz hodnota je mnohem vyssi nez par korun, ktery bych zaplatila za to, aby se mi vratily. V podstate jsem prestala vinted pro prodej pouzivat, protoze u drazsich veci se obavam presne takovyhleho postupu, kterej muze bejt klidne vedenej vypocitavosti, a veci za par korun radsi hodim do kontejneru, nez bych absolvovala martyrium s merenim, odpovidanim na tisice nesmyslnejch dotazu a posilanim... technicky to byla moje chyba, ale podpora ze strany provozovatele nula.