• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KERRAYoO( ) psychedelické memy ( )O๑.. ॐ ..๑O( ) psychedelic memes ( )Oo
    PEJR
    PEJR --- ---
    Pearl Jam - Do The Evolution - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=aDaOgu2CQtI


    btw rok 1998, děsivě nadčasový..
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    I can live with doubt, and uncertainty, and not knowing. I think it's much more interesting to live not knowing than to have answers which might be wrong. I have approximate answers, and possible beliefs, and different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything, and in many things I don’t know anything about, such as whether it means anything to ask why we’re here, and what the question might mean. I might think about a little, but if I can’t figure it out, then I go to something else. But I don’t have to know an answer. I don’t feel frightened by not knowing things, by being lost in a mysterious universe without having any purpose, which is the way it really is, as far as I can tell, possibly. It doesn’t frighten me.

    (r. p. feynman)
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    :)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    SINECURVE
    SINECURVE --- ---
    panta rei___zadna jistota neexistuje jedine co je svym zpusobem "jiste " je pritomnost kterou muzeme svym pricineni ovlivnovat__nasim ukolem je zaclenit se do toku zivota a adekvatne na nej reagovat__to je smysluplnoist nasi existence__tecka :) a mopzna ne to je na kazdem z nas
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    jeden americkej co asi bude platit i pro ostatní zeměm:
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    C0CKA: no ale kdyz zustanes na takovyhle jistote (nebo jakykoliv jiny) ulpivat, tak uplne mines podstatu toho co rikas, protoze si prestanes uvedomovat pomijivost ty jistoty a jses tam kde jsi byl. a to je jen otazka casu, nez takhle zestarnes a zareznes...
    RAVNOS
    RAVNOS --- ---
    "Viem, ze nic neviem" je tiez dobra istotka, nie?
    C0CKA
    C0CKA --- ---
    HARVIE: jedinou jistotou může být vědomí vlastní pomíjivosti. avšak není to právě nejistota,že nevíme, kdy to bude, to, co určuje smysluplnost našeho jednání?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Vykradeno z meho infa: Jistota je neodolatelna vira.
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    ALBERTO: no me uz se nekolikrat stalo, ze jsem prestal citit smysl v tom co jsem delal. neco mi pripadalo hrozne dulezity a pak se ukazalo, ze je to stejne zbytecny jako vsechno ostatni. a ty opravdu dulezity veci nemusi bejt vzdycky snadny i treba jenom zacit delat, tudiz ta jistota je dost nejista tak jako tak.
    JUNIOR
    JUNIOR --- ---

    ALBERTO
    ALBERTO --- ---
    SCHWEPS: Když děláš něco v čem cítíš smysl, tak v tom jistota je, to ti nikdo vzít nemůže.
    ZURG
    ZURG --- ---
    SCHWEPZ, SINECURVE: Kdyby tam bylo "víra", sedělo by mi to, pravda, také víc :-)
    NYA
    NYA --- ---


    :))
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    "Naděje není to přesvědčení, že něco dobře dopadne,
    ale jistota, že má něco smysl - bez ohledu na to, jak to dopadne."
    (V.Havel)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    PETJULE
    PETJULE --- ---
    Robíte to čo vás naozaj baví? - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=CveStdybPac
    ALBERTO
    ALBERTO --- ---
    Eckhart Tolle: Krátkozrakost vědy. Hawking vs Einstein.
    Krátkozrakost vědy - Eckhart Tolle - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=CylEC7iIcbI
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    snad nebylo, text v obrazku se blbe filtruje.]

    DIMZI
    DIMZI --- ---
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Český rozhlas Leonardo (archiv - Vstupte!)
    http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2761609
    AIM_FREEMAN
    AIM_FREEMAN --- ---
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    myslím, že tohle sem patří
    Overpopulation is a Myth - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OiVrYLQXsUk
    BOS
    BOS --- ---
    jeden tématický ET:
    Eckhart Tolle o konci světa - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=b2N5nA-6MUM&feature=related
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    F0N
    F0N --- ---
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    Testování reality | Psychoanalýza
    http://psychoanalyza.com/testovani-reality/
    "Podstatou schizoidnosti je nezapojenost do světa. Člověk může chápat cokoliv chce, ale když odmítá být toho všeho součástí a odmítá se podílet na chodu reality, je veškeré uvědomění k ničemu. Bohužel odmalička jsme programování za tu práci na světě něco očekávat. Bouříme se a trucujeme, pokud odměna nepřichází hned, po první odpracované hodině. Ještě horší je tu odměnu vidět kdesi v dálce a neustále se po ní dychtivě natahovat. Celý život se pak díváme za obzor, do budoucnosti. Ale jen málokdy pomyslíme na to, co je teď. Přitom když se člověk uklidní a zapomene na všechny ty věci, které od života čeká, tak teprve tehdy může vidět, kde zrovna v životě je a může rozeznat dobré od špatného, smysluplnou cestu od té klamné.

    Celé je to totiž o vnímání přítomnosti a o tom žít tady a teď. Naše schopnost předjímat budoucnost nás akorát ruší v soustředění. Nic není důležitější, než tenhle okamžik."
    MUTEK
    MUTEK --- ---
    In our urban world, in the streets where we walk, in the buses we take, in the magazines we read, on walls, on screens, we are surrounded by images of an alternative way of life. We may remember or forget these images, but briefly, we take them in, and for a moment they stimulate our imagination, either by way of memory, or anticipation. But where is this other way of life? It's a language of words and images which calls out to us wherever we go, wherever we are. Where do they exist, these fabulous rewards and objects and people? Where do they belong to? Here? There? or Nowhere? They come with us everywhere. We take them away in our minds. We see them in our dreams.

    Advertising appeals to a way of life we aspire to but have not yet achieved. A publicity picture suggests that if we buy what it is offering, our life will be different from what it is. Not only will our home be different, but all our relationships will become radiant because of our new possessions; but we can only achieve such radiance if we have money. And so publicity also works on our anxieties about money, urging each of us to scramble competitively to get more. Making money appears as if it were itself magical. According to the rules of the dream, those who do not have this power, and those who lack glamour, become faceless, almost non-existent. Publicity both promises and threatens this play upon fear; often the fear of not being desirable, and of being unenviable. It suggests that you are inadequate as you are and consoles you with a promise of a dream.

    — John Berger, Ways of Seeing, 1972
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam