• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARmoderní :: postmoderní :: současné umění
    ATOMIC
    ATOMIC --- ---
    NOIK: petr sís
    NOIK
    NOIK --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Joe Bradly














    Joe Bradley’s work reconfigures the daunting spectrum of minimalist painting with an endearing sense of humility and pathos. Arranging his canvases in the shapes of absurd and clunky figures, Bradley subverts the subtle grids of Ad Reinhardt and the pantone hued planes of Ellsworth Kelly, infusing traditional formalism with cartoon humour. Through this merger of abstraction and figuration, Bradley embraces equally the non-objective ideals of 70s art and a contemporary humanist approach to high culture.

    Executed on cheap pre-fab canvases, and painted with intentional mediocrity, Bradley’s paintings are immediately sympathetic in their impoverished aesthetic. Towering with a commanding primitivism – alluding to both totems and obsolete computer graphics – Bradley’s works transact on the transcendent spiritualism of monochrome painting, instead offering an unnerving contemplation of unabashed dumbness.

    In championing the abject, Bradley engages with the problems of painting itself. Each arrangement reveals the processes of theatricality and illusion, creating a sense of narrative and personal gesture through generic attributes of colour, line, shape, and composition. Behind their tongue in cheek parody, Bradley’s paintings resolve the detachment of hard edged abstraction with an affectionate intimacy; each work commands mediation through its understated integrity.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Michele Carlson




    detail






    http://www.michelecarlson.com
    TEAPOD
    TEAPOD --- ---
    KHALAVERA: Dětský libivý omalovanko rainbow art!
    DESEO_MORTAL
    DESEO_MORTAL --- ---
    KHALAVERA: to je fakt nadhera
    BANANABOY
    BANANABOY --- ---
    KHALAVERA: jo !
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Jen Stark




    detail




    detail




    detail




    detail


    http://www.jenstark.com
    XYZ
    XYZ --- ---
    DESEO_MORTAL: To jistě ne, ale já osobně raději vyplýtvám nějakou tu energii na umění a do práce jedu na kole.

    KHALAVERA: No jo, no jo, zpátky k umění :)
    DESEO_MORTAL
    DESEO_MORTAL --- ---
    KHALAVERA: do cerneho:-))))
    MYKO
    MYKO --- ---
    tak sem si to precet, pisou tam, ze to ma filtry, aby to nezabilo rybicky, a ze elektrina, kterou na to plejtvaj, je z obnovitelnych zdroju, hm
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    prosím vás, než budete pokračovat v té mimoidní diskusi o spotřebě energie s leitmotivem "proč mrhat elektřinou na umění?", tak se podívejte na ten web... o environmentální ohleduplnosti díla se tam píše taky
    DESEO_MORTAL
    DESEO_MORTAL --- ---
    XYZ: to je uplna pravda. jedno plytvani ale neni omluva dalsiho. to je potom zacarovany kruh:-)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ANDRE3000: jj, a taky tam mám watterfalls místo waterfalls :) pardon me
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    zrovna u Eliassona je hrozna picovina hodnotit jeho dila jen z fotek, tzn. nejdriv videt/zazit a pak psat neco chytryho

    KHALAVERA: mas blbe jeho jmeno;)
    MISHON
    MISHON --- ---
    podle mě je nesmysl srovnávat to se sjezdovkou v dubaji, nebo někým, kdo jezdí deset kilometrů do práce pětilitrovým džípem, u současného umění by totiž podle mě výsledný efekt neměl bejt pouze efektem vycházejícím ze souhrnu užitejch prostředků, ale měl by být něčím víc, nějakou "nadstavbou"..proto je to taky umění...to se pokud vím očekává i u třeba monumetnálních soch atd....bohužel tomu tak často není a tohle je typický příklad práce, která je "overproduced", a působení na diváka se tak v podstatě rovná jenom tomu, kolik ta sranda stála...čím větší a dražší, tím samozřejmě více působivější
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam