• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ANDY_WARHOL: to teda nejsem! naopak, moje zkušenost je, že na čím těžším a nebezpečnějším kole s více ostrými rohy vyrazím do ulic, tím víc mají auta respekt a uhejbal :-)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: vypada to podobne jen je na tom jeste asi 100 kilo nerezu ... http://img.yauto.cz/photos/21916/741279/Nissan_Patrol_2_7td_spanel.jpg
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: postav to a reknu kamosoj muzeme te v 50 km/h sejmout tim co maji na airsoft ;-) uvidime deformacni zony :-d jen chci podepsat papir ze chcipnes zcela dobrovolne. Skody na voze klidne zaplatime ;-)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    zas je hezky, ze chaos je ochoten pro svuj konicek polozit i zivot, kdo z vas to muze o sobe rict ? :))))
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    XCHAOS: delka deformacni zony stejna jako u auta... :-)
    hele chlape to chces vazne srovnavat ty tvoje kulatinky s deformacni zonou auta. Stalo by za to ho postavit na silnici a najet celne autem. Klidne ti obetuju svoje,pak bys mozna pochopil jakou kravinu si napsal.
    Pokud do tebe z boku najede celne auto zadna striska ti nepomuze "svest" se do strany. Pak je jen otazka jestli pujde pod kola,nebo na kapotu... Ukoncil bych tu debatu ze zrovna na todle neni lehokolo konstruovano a moc se s nimi pri konstrukci aut ani pocitat neda.
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XCHAOS: některý ty tyčky jsou náhodou ocelový - a zase klasicky xchaosovsky mlzeni a klickovani. Protoze to je fakt podstatny, ze nektery ty tycky jsou ocelovy, to naprosto meni situaci 8)) Hele, jako fakt vazne myslis, ze to je validni argument, nebo proste jenom potrebujes za kazdou cenu neco namitnout, takze vedomne reknes blbost?

    mám jistou výhodou proti konvenčím lehokolům, kde jsou šlapky umístěné většinou volně v prostoru před předním kolem. - no urcite. protoze celni naraz je u cyklistu velmi castej zpusob vazny havarie 8)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    REDGUY: některý ty tyčky jsou náhodou ocelový. je pravda, že třeba nebudu mít bezpečnostní pásy, takže v případě čelní srážky se především rozplácnu o řídítka (s tím se tak nějak počítá, popravdě.. airbag na nich nebude, no...)

    pokud mě sejme auto, záleží na tom, z jaké strany...

    pořád si myslí, že mám jistou výhodou proti konvenčím lehokolům, kde jsou šlapky umístěné většinou volně v prostoru před předním kolem. min. na SunTripu 2015 byl jeden ošklivý pád z konvečního lehokola (ono je tam to ležení docela vysoko nad zemí, že...)

    ale zkusím si o tom něco vygooglit.
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XCHAOS: celková délka mojí deformanční zóny je popravdě srovnatelná s osobním autem. Uuuuuuuuuhhhhhhhhmmmmmmmmm.

    Ty opravdu nejak vazne naznacujes, ze "delka deformacni zony" ma v tomhle kontextu nejak zasadni vyznam? Jako par hlinikovejch tycek tvyho kola versus konstrukce auta? _OPRAVDU_? Nebo zase jen tak nahodne blabolis a pak reknes, ze to byl vtip?

    solární stříška by měla být dost pevná,aby se to případě celé nějak svezlo do strany - myslis ta solarni striska, ktera bude vazit jen neco pres pet kilo?

    rychlosti jsou mírnější - a zase mlzis. Bavime se o tom, co se stane, kdyz te sejme auto a pri tom na tvoji rychlosti fakt v podstate nezalezi.

    hodně přemýšlím, jak uspořádat řídítka, aby se v případě nárazu něco rozumně ohlo, zdeformovalo, pousnulo. - to brzo 8)))
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LINKOS:
    REDGUY: je to trochu složitější... ale celková délka mojí deformanční zóny je popravdě srovnatelná s osobním autem.

    Co přesně by se stalo, těžko říct... hodně přemýšlím, jak uspořádat řídítka, aby se v případě nárazu něco rozumně ohlo, zdeformovalo, pousnulo.. ale nepropíchlo mi to třeba hrudník...

    solární stříška by měla být dost pevná,aby se to případě celé nějak svezlo do strany, místo aby to skončilo pod koly. samozřejmě se nějaký ten hliník může místo toho urvat a pak se mi někam zapíchnout. není to úplně jednoduché... zabíjí se ale i běžní cyklisté a motorkáři (kteří při kolizích pro změnu odlétají ze silnic úplně do pryč). nejvíc společného podle mě budu mít s mopedisty... a o mrtvých mopedistech neslyšíš zas tak často, jako o motorkářích - rychlosti jsou mírnější...
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    XCHAOS: ne bylo by to tak,ze ty skoncis pod koly a jedine co to prezije bude solarni panel,ktery se sveze po kapote...
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XCHAOS: To myslis vazne nebo je to zase takovej ten x-vtip?
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: ktera by te v zapeti majzla do hlavy
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LINKOS: ne v mém případě, kdy by část energie nárazu absorbovala solární stříška...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Elektrické kamiony zatím brzdí třítunové baterie, tahače hledají cestu i pod troleje | Dnešní Plus
    http://www.rozhlas.cz/...y-zatim-brzdi-tritunove-baterie-tahace-hledaji-cestu-i-pod-troleje--1756666
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    CYBERHIPPY: V jakejch radech se zhruba pohybuje ta priprava dat? A STEP format je neco, co vypadne z normalniho CADu, nebo je tam nejakej mezikrok, kterej musi delat nekdo dostatecne kvalifikovanej? A neni potreba nejaka jednorazova priprava pracovniho prostredi toho robota? Podavace materialu, pripravky, co to drzi behem svareni? Nebo to je v tech 15k?

    Kazdopadne diky, i tyhle cisla myslim vcelku jasne stavi xchaosovo tvrzeni do vcelku jinyho svetla 8)
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    REDGUY: ...pripravu vyrobnych dat ti nacenia, ak im posles 3D model v STEP formate... 3D zvarovanie, 3D palenie, 3D ohybanie pri 1ks vyrobe cca 15000Kc + 2000Kc opieskovanie a nakovanie + priprava vyrobnych dat + material

    pri 10ks vyrobe uz cena ( za 3D zvarovanie, 3D palenie, 3D ohybanie ) padne o polovicu za ks
    pri 100ks vyrobe cena ( za 3D zvarovanie, 3D palenie, 3D ohybanie ) padne na 1/10 za kus


    -pripravu vyrobnych dat budu uctovat len 1x
    -cena materialu a lakovania sa i pri vecsom odbere moc nezmeni, lebo to tam uz maju za dost nizke ceny..
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    CYBERHIPPY: A to generovani dat stoji kolik? A na kolik by teda zhruba prislo roboticky svareni xchasovo kola, pri jednom kusu?
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    REDGUY: ...hele, ak vies vygenervat priamo vyrobne data ...tak je to levnejsia ako rucne zvarovanie... samozrejme cely navrh modelu musi byt od sameho zaciatku navrhovany tak, aby bol vyrobitelny strojovo... zadavam casto vyrobu u firmy http://www.klematcz.cz/ ...umeji delat 3D paleni, 3D ohybani, 3D zvarovanie... su rychly a levny a ochotny delat i kusovu vyrobu...
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    CYBERHIPPY: Prosim, jak je to s tim robotickym svarenim pri kusovy vyrobe? [ REDGUY @ Solarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars, ]
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XCHAOS: cestovka se solárníma kolama, kde by lidi místo do autobusu s přívěsem nasedli na pronajatá solární kola a jelo by se po Evropě - v cem je to lepsi, nez cestovka s elektrokolama, ktery jsou levnejsi, jednodussi na pouziti a v Evrope neni problem na noc zastavit na miste, kde je muzes dobit?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam