REDGUY: tohle je zajímavá otázka.
limit 35 kg včetně panelů je pro mě fakt důležitý (budoucí homologovatelnost pro provoz v EU). (pro zajímavost řešíme i věci, jako jestli ráfky dát o 100g lehčí nebo těžší - nakonec přední motorem poháněné kolo bude mít robustnější ráfek kvůli vrtání pro tlustší dráty, více zatížené zadní kolo bude paradoxně víc "bicyklové...).
že na elektrické vybavení teď zbývá asi 14 kg, to je samozřejmě napjaté - ale počítají se právě i věci, typu že přední kolo bude celé nahrazené tím poháněným (takže se něco i odečte), nebo že finální řídítka budou hliníková, apod. stavitelé, kteří všechno vyrábějí z oceli, kvůli mě vymýšlejí detaily typu hliníkový stojan, nosič.. prostě s tou hmotností fakt prudím.
ostatní parametry musím.. změřit. (ale třeba z odpruženého zadního kola nechci ustupovat, už proto, že je součástí toho odlehčení: kdyby v tom místě byl pevný rám, na který se budou všechny nárazy přenášet, tak se prostě budu bát udělat ho takhle.. ostatně obě vidlice jsou až do místa, kde jsou odpružené, daleko robustnější, než zbytek rámu...)
ANDY_WARHOL: dík. (a já na oplátku slibuju, že se nezačnu brát smrtelně vážně, i kdybych náhodou do té Číny dojel...)