• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    ABDULAH:
    Hele, já si to studuju sám a když mi něco není jasný, tak se zeptám. Je to hodně špatně? Hovna vole píčo nemel.
    Ti řikám, že ti to namaluju a ty na mě s dalšíma hovnama kerý mě nezajímaj, né dopyče!
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    IKSIK: prosim te venuj alespon trosku casu samostudiu ... pochop par veci
    1 - tebe zajima spinani aby jsi nemel treba posunutou fazi a jeden nesepnul a druhy jeste nebyl sepnuty
    2 - jsou SSR i s triakem co maji zhaseci obvod takze se daji rozepnout i za plneho proudu
    3 - idealni stav je napojit pulvlny - tudiz pokud tam mas sfazovany menic je to jednoduche a idealni
    4 - pokud nemas sfazovane a das tam treba torojdni trafo tak bez ochran ti klidne vyhodi jistic - torojdni trafa se zakmitavaji ono i ostatnim zarizeni to nemusi delat moc dobre :-)
    5 - dokud nedas do kupy co tam mas muzes rikat co tam je vsechno nepotrebny atd ale ...

    Zapomen na hovna typu podle me to neni potreba - rekni si tohle je potreba :-) Pak se to dela mnohem lepe :-) .-P

    Takze sem hod co to je za victrona a udelej nakres ... do te doby se muzeme dohadovat zasirat forum kravinama ...
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    IKSIK: boze SSR ma v sobe ridici elektroniku chapes? Jinak by se sepnul kdekoliv v pulvlne pri spinacim signalu ... Proto se delaj ... Podle tebe toho bude zbytecnyho mnohem vic ... Podle lidi co s tim delaj a navrhujou to tak ne ... proste - umi se ten menic sfazovat se siti nebo ne?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    ABDULAH: Jo takhle. Tak to už chápu. Ale to je podle mě zbytečný. Když vypneš triak (přestaneš mu pouštět proud do gate), tak se nevypne sám až na konci proudový půlvlny?
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---