• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    rozbalit záhlaví
    EL_KO
    EL_KO --- ---
    ABDULAH: asi mi trochu unikla souvislost, každopádně film za to stál. dík za tip ;)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    EL_KO: koukni na film saljut-7 :-D je to prdel co se nakeca ... pri dopadu na zem muze stanice znicit cely region :-D bouchne jako atomovka :-D atd atd atd ... LOL

    Lidi toho nakecaji ... hlavne ji v ramci pomoci ukrast :-DDD

    A nevim proc ale porad a vsude se to opakuje ... a to same mi pripada i tady v celem tom molochu penez a pseudo ekologie ...
    EL_KO
    EL_KO --- ---
    ABDULAH: technicky je to samozřejmě velice zajímavá a prestižní záležitost. že by se to ale extra hodilo zrovna sem, do doby, kdy si nemůžeme být jistí, že dokážeme energeticky zmáknout přechod na silniční elektromobilitu dost osvíceně na to, aby nás to fatálně nepodusilo v globálním papiňáku...)
    a cargo i prdele papalášů v bych v rámci města radši viděl cestovat při zemi.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    EL_KO: udelejto elektro a je to ekologicke :-DDDD
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    EL_KO: par kokotu to zaplati a penizky se posypou ...
    EL_KO
    EL_KO --- ---
    ABDULAH: jako celej ten koncept mi přijde trochu WTF. proč vůbec na přepravu do 80km plýtvat energií na vzdušnou cestu. nějak významně odlehčit pozemní dopravě by znamenalo obří energeticou zátěž se zvýšeným rizikem průseru imho.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    EL_KO: to je sileny hnus monstrum ...
    EL_KO
    EL_KO --- ---
    Boeing poprvé otestoval létající elektromobil. Kombinuje to nejlepší z letadla, auta a vrtulníku — ČT24 — Česká televize
    https://ct24.ceskatelevize.cz/...otestoval-letajici-elektromobil-kombinuje-nejlepsi-z-letadla-auta-a
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: musis udelat oboji ... jak jsem psal dzodzo - tak jako mladsi si nepamatuju ze by byl problem se dostat do vedlejsiho mesta a dneska?

    kdyz tam chci jet jinak nez autem na 7mou tak musim vyjet i v 5 a pak kdyz to konci v 9 cekas na posledni spoj klidne ve 22:30 protoze ten pred tim nestihnes - jo pokud by se neco stalo a tamten tam nejel muzes jit v tomhle pocasi pesky domu ...

    takze i na blbej zajmovej krouzek musis mit auto pokud nechces jak trotl travit hodiny cekanim ... wtf :-DDD

    v nedaleke vesnici neni problem aby jelo 5 autobusu dene :-D a jeste tak ze posledni tam projizdi v 17:00 :-D takze nocni atd musis mit auto a nebo delat ve skodovce a mit stesti ze v ty vesnici dela hodne lidi a jede tam autobus ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    SHINIGAMI: Přesně tak jet do prahy autem je za trest. Proto už veškerý nutný věci zařizuji v Berouně i když je to tam dál než do Prahy...
    Od té doby co jsou všude parkovací zóny, tak místo jedné cesty do Prahy jich musím udělat třeba 5 nebo 6, protože se nedá nikde zastavit a oběhat to všechno najednou. To je teprve ekologie.
    Praha by měla udělat skutečná záchytná parkoviště kde se dá zdarma parkovat. a nebo rozšířit sít MHD.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    DZODZO: jinak o te prdeli - prijde mi ze se na ni skrabete akorat vy :-D
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    DZODZO: nejze si predstav i kdyz budes chtit ty elektro mobily dostat do mest driv nez za 50 let - cili tak nejak obnova stavajici infrastruktury co to bude stat a vyzadovat ...

    Krom toho jsme se bavili o tom ze treba v te praze chybi stovky tisic parkovacich mist :-D atd ... coz znamena mit i nejake nabijeci mista atd ...

    je ti jasne ze rovody nevedou v trubkach a musi se to vsechno rozkopat a kompletne predelat - i rozvody po domech atd???

    tudiz nebylo by lepsi zvyhodnit mhd a podobne aby lidi jezdili tim nez aby mel kazdej auto??? u nas na vesnici je bezny ze maji lidi tri auta v rodine ... tudiz kdyz das dostupnost tak proc tri auta? pak staci jedno ...

    DZODZO
    DZODZO --- ---
    mne to nikto jako spasu planety necpe, mne to pride ako dobry napad

    na spasu planety funguju ine veci, napr. nekupovat balene vody, pouzivat vlastne pytliky na pecivo a ovocie, neplytvat vodou, vyuzivat hromadnu dopravu alebo napr. jest menej masa - ked vidim ako niektori ludia kupuju na vikend 4 kila hovadzieho masa, tak sa pytam ci su skutocne taki hladni :))
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ne vy mate furt nejake fantasticke predstavy o tom ako sa zrazu objavi milion elektroaut ktore nebude kde dobijat :)

    pricom realita je taka, ze nez tu milion elektroaut bude, tak uz tu bude na to pripravena aj infrastruktura alebo si myslite ze energeticke spolocnosti a CEPS spia na vavrinoch a skrabu sa cele dni na prdeli?
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    QNEDLEEQ: vsak v pohode, staci mit zachytny parkoviste a poradny MHD a on se tam nikdo bezduvodne cpat nebude.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    DZODZO: jsi vazne hloupy demagog :-(
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    QNEDLEEQ: citajme s porozumenim

    "přibylo 56 000 vozidel" z toho EV boli pocitam tak 1%, ale jasne, vsetci odporci elektromobility to vidia tak ze prakticky cez noc tu pribudne milion EV ako sibnutim zazracneho prutika :)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    QNEDLEEQ: Za největší slabinu současného systému zón placeného stání označují Pražané nedostatečné kapacity, resp. dlouhé hledání volného místa. Vadí jim nejen nepřehlednost systému, neexistence garance místa, ale i fixace parkovací karty pouze na 1 zónu. Nejvíce si motoristé v hlavním městě stěžují na parkování v centru, ale pak taky v místě svého bydliště a v blízkosti úřadů, institucí a nemocnic. Hledáním místa k zaparkování stráví denně motorista v metropoli přibližně 15 minut, v centru dokonce půlhodinu. To je za rok až neuvěřitelných 180 hodin, což je víc než jeden pracovní měsíc. Přepočteno na medián pražských mezd to může být až čtyřicet tisíc korun ročně!

    to je vic nez trva moje cesta do prace :-DDD
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    DZODZO: tak se zas nekdy ozvi, az to roztaje:)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    QNEDLEEQ: lol „Z poslední studie prováděné v Kalifornii vzešla i informace, že při hledání místa k zaparkování průměrně řidič ujede 800 m navíc. V celkovém součtu při použití zóny placeného stání za účelem pravidelného dojíždění do zaměstnání se tato ztráta vyšplhá až na 400 km ročně! Jednoduchou logikou pak lze vyvodit zbytečnou spotřebu paliva, resp. ekologickou zátěž a ekonomickou ztrátu způsobenou hledáním volné parkovací kapacity,” uvádí dále autoři studie Doprava v klidu vypracované Fakultou dopravní ČVUT.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam