CYBERWOLF: Specifický impuls. Protože zejména takovýhle menší motor se hodí komerční firmě nejdřív do horních stupňů raket (SpaceX obrovským způsobem přeskočila integraci Raptoru do horního stupně Falconu, kterou všichni očekávali a která i kdysi byla snad ohlášena - protože by se ten Raptor zahazoval).
V horních supních hraje specifický impuls v podstatě větší roli, než poměr hmotnosti a tahu (tedy, většinou předpokládáme, že palivo v raketě váží výrazně víc, než konstrukce a motor.. a právě v horním stupni jde o to z jednotky paliva vyždímat co největší delta-V, a to právě souvisí se specifickým impulsem... nemusí tolik vadit, když stupeň přitom běží dýl = nižší tah, ba právě naopak... jinak limitem bývá nemožnost škálovat turbočerpadlo směrem dolů)
Jinak já poslední dobou pro amatérské a malé komerční rakety docela pošilhávám po kombinaci rajský plyn / etanol. Minimálně jedna složka nemusí být kryogenní a co se toxicity týče, tak aspoň lze jak palivo, tak okysličovadlo v malém množství zneužívat na baru, místo aby po přistání musel kolem rakety někdo ještě hodinu běhat v ochranné kombinéze :-) Specifický impuls je přitom podobný hydrazinu nebo tuhým palivům, akorát to není hypergolické a musí se to nahazovat jiskrou (tedy nevýhoda v případě manévrování)