MACHALIK: Možná se domníváš, že u hotových prodávaných beden se každý exemplář ladí, aby hrál co nejlépe - u tebe by mě to ani nepřekvapovalo. Stutečnost je ale taková, že jednotlivé kusy jsou identické a nepatrný sériový rozptyl se toleruje. Proto "stačí" řídit se výkresem a schématy, které vytvořili profíci a následně testovali v bezdozvukové komoře, v případě mých beden
téhle. Není jediný důvod, proč by pečlivě postavená bedna měla hrát hůř než originál. A protože máš rád časopisy, tak jeden citát:
Extract from Stereoplay
The Experience V 20 was "the only one we tested that was able to produce really fruity, deep bass. Die Experience V 20 did not only provide muscle power but also a liveliness that was way out ahead during all the tests." "The VISATON Experience V 20 deserves the highest praise, because there has never been such tremendous listening pleasure at such a modest price before."
To spíš pro pobavení, já na tyhle plky moc nedám. Pro mě má větší vypovídací hodnotu to, co sám slyším, a fakt, že jimi u mě byla nadšena spousta lidí, včetně několika, kteří se zvuku věnují profesionálně. A pár lidí si po návštěvě rovnou vyžádalo kontakt na dodavatele kitu.
MACHALIK: Chápu, chceš mi naznačit, že já sice tucty zesíků vyrobil a proměřil, ale ten pravý odborník na ně jsi ty, resp. si to myslíš :)
I když ono šlo spíš o to, vyhnout se odpovědi na relevantní otázku: Jak můžeš tvrdit, že zkreslení zesilovače tahá za uši a zároveň připouštět, že naslepo se to nepozná?
Potřebují tvoje snobské uši pohled na čelní panel, aby cítily, jak je něco tahá? :D