• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    ORDX: skousel si prohodit kanaly na tom aux kabelu, jestli neni vadnej ten?
    ORDX
    ORDX --- ---
    Ahoj všem,

    požádal bych vás o radu. Jsem teprve posluchač začátečník amatér a postupem času jsem si pořídil zesilovač Marantz PM-55SE, na kterém mám zapojeny bedny Wharfedale Valdus 400.

    Bohužel, jak při zapojení počítače přes AUX, tak i gramofonu přes Phone hraje jenom levá reprobedna. Pravá hraje potichu.

    Jinak repro-bedna hraje v pořádku, jelikož, když jí přehodím v zesilovači do levého kanálu, tak hraje standardně.

    Takže jsem usoudil, že chyba je v zesilovači.

    V servisu http://www.marantzaudio.cz/marantz/5-PODPORA/2-SERVIS mi odpověděli, že diagnostika bude stát 750,- Kč a bude trvat minimálně 3 týdny.

    Chtěl jsem se zeptat, jestli by nemohla být chyba v technických parametrech zesilovače a reprobeden?

    Jestli není problém v ochranném okruhu zesilovače, který se, dle manuálu, aktivuje v případě zapojení reprobeden s nevhodnou impedancí? Valdus mají 8 ohm a Marantz 8 – 16 ohm.

    Můžete mi případně doporučit nějaký servis v Praze, kde by byli ochotnější se na zesilovač podívat?

    Všem děkuji za jakoukoliv radu.



    Jirka ORDX
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    GOSHEWAN: S Adamem komunikuju, díky za odkaz.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    MACHALIK: [ HEADPHONES - SLUCHÁTKA ] - pripadne ID ADAM (http://www.sluchatka.net) poskytuje pro Nyx 10% slevu na vse (a dokaze poradit i ohledne Beyerdynamicu).
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: A umí vařit? :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Ahojte,
    sháním pro svou dívku sluchátka na domácí poslech a rozpočet odpovídá těmto následujícím čtyřem modelům:

    - Sennheiser HD 580
    - Sennheiser HD 600
    - Sennheiser HD 650
    - Beyerdynamic DT 880 včetně verze Pro