TEDDYBEDDY: Co je na tomhle nejzajímavější, je, jak strašně špatně má ten Šroll zmáknutej marketing. Cassiopeia je Šrollův dárek pro lidi, co nemají tolik peněz. Všechny tyhle Passy a Dartzeely (!!!)...
Jako já chápu, proč to takhle je, o Šrollovi se prostě obecně tak moc neví a nic nenasvědčuje tomu, že se to kdy změní, já jen prostě myslel, že v dnešní době už nikdo soudnej, kdo žije v ČSSR prostoru, už nemůže seriózně o těchto přístrojích z pravěku uvažovat, leda by to doma na vlastní aparatuře vyzkoušel, že konkrétně jemu to do sestavy sedne líp než novej zesilovač (minorita lidí, ale kupř. k Tannoy Westminster Royal lépe pasuje jiná koncepce).
Jsem v tom zřejmě už moc zainteresován a málo v kontaktu s běžným hifistickým lidem. Proboha ale!!! Za tyhle peníze lze mít Šrolla!