• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Já mám tenhle problém s Faberama. Někerý mě prudily evidentně nespojitým vyzařováním pásem nebo mi připadá, že hrajou zadušeně bez chuti, bez zápachu. Virtuosu jsem slyšel předloni na velkejch koncích Plinius. Hrálo to dobře, proto jsem věnoval těm 360 pozornost.

    Ale zas, každej máme specifický nároky na to jak a co chceme z hifi slyšet. Např. celá tvoje generace je postižená nástupem cd formátu, čili celej život honíte ty basy, kerý cd formát v 1. deseti generacích přehrávačů prostě zabil. Musel mě osvítit duch svatej, když jsem v ´90 lacino skupoval LP od vembloudů, co hromadně přecházeli na cd.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Borec je znal od majitele sítě kasin Bonver. Téhož dne ještě z Brna od jinýho borca bral Xavian XN 125. Ptal jsem ho, jestli je takovej fanda Xavianu. Prej "ani ne". Tak nevím, až tak úplně jsem se v tom nevyznal. Ještě mu budu psát, že kámoš má na prodej XN 270 Evo, přímo osobní Barlettovy kusy, tak su zvědavej, jestli ho to bude zajímat.

    Měl jsem je na Šrollovi s drátama Šroll. Taky mám Oehlbach Referenz (starší verzi z těch dvou), ale Šroll je jinde. Říkal, že takhle dobře je ještě nikdy neslyšel. Kreslit klidně mohly, ta nízká dělička pouští ten výškáč celkem hluboko (a basáky vysoko), to s cívkama nesouvisí, každopádně měly extra výraznou vlastní zvukovou signaturu.

    Prostor... já nevím. Jako asi dobrý, ve své třídě, nebo co já vim... já to neposoudím. Su zvyklej na něco jinýho. Bylo to strašně titěrný, směšně malinký. A řvalo to. Nebavilo mě to poslouchat, nechtělo se mi v tom nimrat. Logany maj prostor jinde, ale o tom se nemusíme bavit. Teď na nich mám jakousi závadu, tak jsem nucenej poslouchat Montany jako hlavní bedny a je to, až na velikost, celkem v pohodě. Mají v pořádku barvy, což Xaviany neměly, ty měly takovej žlutej nátěr na všem. Podle mě by to nešlo zatlouct ani gramcem a flaškama. Máme-li srovnávat dvoje stejně vysoký, těžký a drahý bedny, třípásmový sloupky za ~150 tisíc, tak Xavian XN 360 by byla absurdní volba, když existuje třeba Quadral Montan. Podle mě. Čili ani ve své třídě to nebylo dobrý.

    Mi se Xavian nikdy nelíbil. Znám 270ky velmi dobře, to je za mě supermrdka, a ten nátěr tam byl podobnej, akorát ty byly mnohem víc zadušený, taková zvuková mrtvola. Podle mě má Barletta velmi specifickou představu o zvuku a tu buď akceptuješ nebo ne. Virtuosa bude zas něco podobnýho, zázraky se nedějou.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Já myslím, že to chlapík prostě & jednoduše slyšel jinak, resp. je znal z jinýho poslechovýho prostoru a přesně věděl co chce. Že by přímo kreslily, to se mi nezdá, ledaže by byly načatý cívky. Jaký používáš dráty k repro? Co prostor, jaký to dělalo stereo?
    Já slyšel akorát Virtuosy a ty mi připadaly fajn. Někdo říká, že ty hrajou líp. Může bejt.
    WRONSKI
    WRONSKI --- ---
    MACHALIK: ad výhybky - i na webu píšou "350-3500 Hz, akustické filtry prvního řádu ve všech sekcích"
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Tak teda...

    Mně se to nelíbilo. Vůbec. Ten projev byl, jak si ho pamatuju z ostatních modelů značky, pouze dotažený do konce: uřvaný, nepříjemný zvuk, zároveň za dekou. Ta uřvanost asi nebyla jen dominance nějakých frekvencí v pásmu nepříjemným pro ucho, třeba 4k nebo tak, ale především jasně slyšitelné zkreslení. Ta boule tam vlastně klidně nemusela být. Trvalý pocit, jak kdyby do muziky ještě vřeštělo malé děcko nebo ženská. Bylo u mě celkem pět lidí na poslech, z toho jeden kámoš, který se zná i s Xavianem, a ten říkal, že používají nízké řády výhybek, takže asi pouští repráky mimo jejich pracovní pásmo, pročež to kreslí. Též věřím, že materiál měničů se na tom podepsal: popravdě už dlouho nejsem zvyklý poslouchat papírové středobasy a středy a hadrové výšky. Papírovitá stejnozvuková zabarvenost zvuku byla dominantní. Sralo to na libovolné muzice, při libovolné hlasitosti, sralo to i v jiným pokoji. Plus hodně malý zvuk, rozměrově. A když se to zhlasilo, aby se to trochu nadechlo, tak to začalo ještě víc srát. Snad jen basů tam bylo dost, i když rozmlžených a nekonkrétních, ale to se čekalo a nepřekvapilo, v tomto směru malá bedna ve standardu, to bych jí nevyčítal.
    Přepnutí na Montany pokaždé úleva, oddechnutí, zklidnění, zjemnění a usazení zvuku do neseroucí polohy při zároveň nárůstu detailů po celém pásmu. Především ale ten pocit úlevy, že přestáváte konat práci a začínáte odpočívat. Poslouchat přes Xaviany byla "práce". Zvukově ze všeho nejvíc sedí přirovnání k řvoucímu miminu.

    Kupec, slušnej člověk, dojel najisto, ani si nedovezl muziku, zajímal ho vlastně jen stav a funkčnost. Možná je měl na kšeft, možná tenhle zvuk preferuje, možná mu šlo o design, kterej je u nich povedenej. Nevím. Kdokoli, kdo přišel testovat a poslouchat namísto kupovat, odjel s tím, že se mu to nelíbí.

    V téhle kvalitativní třídě jsem byl naposledy v letech 2003-4, když jsem hrál na Shan Emotion 530. Z toho už jsem teda vyrostl. Za mě no-go :/

    Xavian ječí jako pavian.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Tak sou fuc.
    DELLAMORTE
    DELLAMORTE --- ---

    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Je tu možnost, že si pro ně o víkendu přijede chlapík. Pak to zkusím shrnout.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Tak jak hombre cca po měsíci? Přišlo ti na těch Xavech něco zajímavýho, co by tě nutkalo poslechnout si je znovu? Chápu teda, že bez dobrýho gramce máš omezený možnosti TO uslyšet ale stejně. Dej aspoň nějakej rámcovej benčmárk, třeba vs Quadral.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Pápá!
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    OTAVA: jde o to, ze na takhle velkej prostor pokud pan bude pobihat kolem stredu a budes chtit aby to bylo slysel na obe strany, tak ty repraky potrebujes min 4.
    Jinak spis jde o to, jak to ma probihat a co se stane, kdyz to uprostred prezentace prestane fungovat. Kdyztak prehod ten svuj dotaz spis, sem
    [ navody na postaveni sound systemu , aneb 4Ω jsou pro šampóny, následuj spirit! (2Ω). ]
    tady je to total OT
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    HONCKA: tri mesice v roce denne, bude to stala instalace. Porad se mi vyplati kdyz ten cinsky shit vydrzi rok, nebo dva (tak ma to zaruku zejo), nez tam dat neco za dvacet (vubec se v cenach v tehle oblasti neorientuji).

    Jestli jsem se dival dobre RH sound je slovenska firma. Samozrejme muzou jenom preprodavat cinske produkty.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    OTAVA: jak casto se to bude pouzivat, ze to, co si vybral je nejhorsi cinsky shit, bude to stala instalace?
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    DEIKSAC: je to prazny prostor vyplneny nejakym tim zarizenim (stoly, zidle, mensi prymyslove stroje), koberec . Budget co nejmensi :-)

    Nasel jsem na internetech treba tohle ?

    Klopový bezdrátový mikrofon WR 108DRL - RH sound | VšeProZvuk.cz
    http://vseprozvuk.cz/klopovy-mikrofon-wr-108drl-od-rh-sound
    Skytec EPA-8 aktivní reprobox, 200W | VšeProZvuk.cz
    http://vseprozvuk.cz/skytec-epa-8-aktivni-reprobox-200w
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    OTAVA: tzn 40 metrů dlouhý? je tam nějak řešená akustika nebo to je holá betonová kobka? jakej je budget?
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Ahoj,

    chtel bych ozvucit takove ... studio. Uprostred beha pan a neco ukazuje navstevnikum, celkove je to takova nudle o cca 300 m2, na sirku tak 6 - 8 metru, staci kdyz ho bude slyset tak v pulce kolem stredu mistnosti. Asi potrebuji nejaky mikroport a nastene reproduktory ?

    Muzete prosim poradit znecku enbo produkt, pokud mozno dobry pomer cena / vykon ?
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    PJT: koho by trapila akustika, když má rychlý basáky? :-)
    DELLAMORTE
    DELLAMORTE --- ---
    PJT: Já na to narazil na nějakým fóru a psali tam, že poslechovou místnost mu vyplavila voda.
    PJT
    PJT --- ---
    DELLAMORTE: Hlavně akusticky je ten prostor úplně špatně :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam