• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    PALEONTOLOG: Phoenixy treba potkavam u hromady zemedelcu (i diky tomu, ze nektery varianty jde brat s ridicakem na traktor a souprava ma vetsi nosnost). No a logicky se vyhody tezkyho terenniho podvozku vic hodi k tomu military vyuziti, nebo treba pro Hasice. Tatrovka byla od samyho pocatku uzce spjata se zbrojnima dodavkama. A kdyz mas velkej podnik rozjetej na military a pak mu to zarazis, tak asi nejde cekat, ze behem kratke doby prejde na sici stroje.

    Kuwait.. Tatra tahne Abrams
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    VOYAGER: Bohužel správu objeku a přiehlích nemovitostí má pořád nastarosti rodinný známí
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    VOYAGER: Tak a ted ses kreténe odkopal že píšeš hovna !
    Můj Děda byl v likvidační komisi V LBC se to fakt neprodalo žádný zborjovce Debile
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    RSZ: dalsi prudic
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    mj. podle poslednich poznatku nemci provedli nekolik testu atom bomby a vyrabela se u nas ..
    RSZ
    RSZ --- ---
    JENDAVB: tady Voyager tu sype z rukávu naprostý bláboly, tohle taky
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    JENDAVB: www.liaz.cz/historie.php

    tady to popsali takto :
    Valná hromada Tedom Truck dne 30.10.2009 rozhodla o zrušení společnosti i s její likvidací k 1.1.2010.
    JENDAVB:
    ono to neni moc verejne jedna o voj. ucely ale kdyz napisu liberec ... tak se snad nic nestane :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    XMEDA: no strnad, no, tatrovky nikdo u nas ted ze soukromyho sektoru nechce, protoze stoji majlant a maji prevody a motor MAN. takze fakt to zbrojeni.
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    JENDAVB:http://www.liaz.cz/historie.php

    tady to popsali takto :
    Valná hromada Tedom Truck dne 30.10.2009 rozhodla o zrušení společnosti i s její likvidací k 1.1.2010.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    VOYAGER: ale mě zajímá kde se dělají ty Drony ?
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    DZODZO: Protoze AZNP patrilo statu a vlada dostala za ukol ho predat novemu majiteli protektoratu.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    VOYAGER: Jako která ? konkurzní správce to musel rozprodat na víc dílu bohužel ...
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    NJAL: MTX Roadster se delal docela pocetne, na to ze to nebylo lidovy vozitko. A pred nim nadelali kopec techto



    Vetsina sla na vyvoz na zapad. Zrejme proto, ze to byly beznadejne zaostaly veci.. ze.
    No ve skutecnosti i ty tragicky skodarny vesele utrely vetsinu britske domaci produkce. A nemyslim ted jen Reliant Robin, ale i tragedie typu Morris Marina, Austin Allegro, Austin Metro a dalsi.

    PALEONTOLOG: Tatru ovsem zabila porevolucni euforie a zapadem postrceny omezeni zbrojni vyroby a vyvozu. A protoze Tatra dodavala zbrojnimu prumyslu ohromnou masu podvozku (nakladni, tahace, mostni, jeraby, bagry, pontony, houfnice, raketomety, OTcka atd atd), tak to pro ni byl najednou neprekonatelnej vypadek navic jeste dorazenej shora politicky.
    Aspon ze to po komatu vzal do pracek Strnad a zase to nejak funguje.

    Recky RM-70



    Skodovky mezi MBckem a Favoritem byly tragicky, ale to byl problem politickej, ne technologickej. Meli hned nekolik prototypu, ktery se nedostaly nikdy dal nez k prototypu. No a dneska jim to podobne vsechno zarazi z Volkswagenu. Tudor? Nein! Novej motor? Nein! Akorat misto do rozpoctu tece rocne 25-30 mld nemcum na hrani.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    nejde mi do hlavy jedna vec, ked boli tie skodovky tak uzasne vyspele, preco kupil skodovku volkswagen a nebolo to naopak? preco vyspela skodovka nepohltila ten zaostaly koncern, aby ho vytahla z bryndy?
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    JENDAVB: ta hlavni
    NJAL
    NJAL --- ---
    Popis problemu :-)

    Větších úprav se musel dočkat podvozek. Vyvíjet zavěšení pro pohon předních kol by bylo příliš nákladné, a tak bylo použito z Renaultu 12, a to včetně středů, disků nebo poloos.
    (...)
    Na konci sedmdesátých let ještě nebyla vůle vyrábět v Mladé Boleslavi auto s motorem vpředu a pohonem předních kol, a to jak ta politická, tak samotného vedení automobilky. Agregátu vzadu a pohonu zadních kol se uvnitř AZNP stále věřilo, navíc získat potřebné komponenty bylo v tehdejším východním bloku vlastně nemožné. Hnací hřídele pro taková auta se vyráběla jen v NDR, a to ještě v nedostatečném počtu. V podmínkách reálného socialismu neřešitelný problém.


    To nejlepší ze škodováckého muzea: Unikátní Škoda 120. Má pohon předních kol! | auto.cz
    https://www.auto.cz/to-nejlepsi-ze-skodovackeho-muzea-unikatni-skoda-120-ma-pohon-prednich-kol-111289
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    VOYAGER: Kterou část Liazu myslíš že vyrábí drony ? jako LIbereckéAutomobilovéZávody byly trochu rozlehlejší a dislokované do 3 hlavních center výroby ...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    FRENNET: pan jezdil s liazem na pole, tim je receno vse. takze babka z kyjova je vlastne spravny dojem. na koho ty drony delaji?!
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    nesnasim skodovku, banda lemplu bez vize dostala do sparu skutecnej klenot prumyslu, a sice tatru. tatra z rozhodnuti strany byla presunuta do skody a kvuli neuspechu takovyho pokusu (T600) zustala prakticky u tezke techniky. skoda zkopirovala MB1000 z t603, od teto doby mely skody zadni nahon a ulozeny motor vzadu, coz je proste uspesnej koncept. no a ten nezmenili az do skody favorit, tedy 25 let. v tomto ocenuju skodovackej krok s favoritem, kdy se vratili ke svymu puvodnimu konceptu s motorem vpredu, jako mel tudor ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam