• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    proc je v hromade tech starejch videjek vaha udavana v kilopondech? :D
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    Škoda 973 Babeta (1955)
    https://youtu.be/bwQz_sqPskg
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    Traktory ZETOR exportné a odvodené modely
    https://youtu.be/VKtIN0XC8NU
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    ZTS - dobové fotografie 20
    https://youtu.be/9XUbcwIySEE
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    No.. jeste Avii

    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Ahój.
    Nerad ruším tuhle živou debatu (kde mám pocit že všichni jsou krapet nachcaný).
    Ale diky tomu jste mi hezky připomněli jak jsem dělal autoškolu C na Liaz 110 valník

    A teda, to byla mrdka, řazení peklo. Skládat tam půlky bylo za trest. Brzdy fungovaly stylem buď nic, a nebo všechno. Peklo na kolech. LIAZ prostě strašná mrdka.
    Pak jsem jinde dělal C+E a lítal s 110 valník s přívěsem. Auto vypadalo jak z muzea. Řazení úplná lahoda. To se tam sázelo jedna radost. To samé brzdy, které se daly dokonce dávkovat... Aneb suma sumárum, řekl bych že Liazky byly prostě jen o údržbě. Zas taková mrdka to nebyla. ;)
    Každopádně proti dnešní produkci, tak je to ultimátní veterán.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam