• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    JENIIK: promin, to je proste blablol. To ze se dve veci dlouho vyrabeji z nich nedela smysluplnej primer. Vyroba, vyvoj, uziti, naklady a legislativa kolem tramvaje a proudovyho vojenskyho letounu nema spolecnyho absolutne nic.

    Jen pro jistotu - ja jsem rozhodne pro modernizace a pouzivani T3 tramvaji, do budoucna at je klidne puvodni jen vnejsi design a jezdi dalsich 50 let.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    87HIGHFLYER: V čem stupidní? V tom, že F-16 se pořád vyrábí a modernizuje, což je to samé jako s t-3 s tím rozdílem, že základní konstrukční prvky tramvaje mají několikanásobně vyšší životnost, takže poslední vyrobený kus t-3 je z roku 97?

    Nebo to snad srovnáváte s autama, který taky s minimální údržbou vydrží sloužit 20 let?

    To je zase debata jako z mateřskéí školy.

    Zkuste přinést argumenty, když už jsme (včetně mě) dost mimo téma...
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    HUGH_BOYLAN: sorry, ale to je naprosto stupidni srovnani.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    HUGH_BOYLAN: a kolik z nich je starsi 35-i let?
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Bratislavskí stokári (1948)
    https://www.youtube.com/watch?v=WQHR4wjdE0g
    DPMAN
    DPMAN --- ---
    RSZ: sorry, napsal jsem to blbě. Mluvil jsem o pražských.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    RSZ: F-16 je stará 51 let a pořád lítá. A dobře.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    T3 je aspon prostupna narozdil od toho nejnovejsiho kramu, kde se cela prvni pulka saliny tlaci v jednech dverich a posledni puldvere jsou jak ulicka na jatka.
    RSZ
    RSZ --- ---
    DPMAN: Koukám třeba na liberecké a jsou 86-87. Tak to je skvělý, jsou staré jen 37 let.
    DPMAN
    DPMAN --- ---
    RSZ: ty T3 nejsou ve skutečnosti starý.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    RSZ: to je spíš údržbou, ta věc umí být nadmíru pohodlná a je bytelná. Liberecko má problém v tom, že kupujou věci z druhý ruky a ty na metrovej rozchod byly na vodpis už dáávno.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Já T3ky miluju a až zmizej, bude mi to strašně líto. Žádná další tramvaj není tak pasažérsky přátelská. Vyjma teda toho, že má schody.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    PREDSEDA: houpu se v kolenou, jen to vidim
    RSZ
    RSZ --- ---
    ..třeba Liberec-Jablonec jezdí jen T3, strašný
    RSZ
    RSZ --- ---
    PREDSEDA: Já nejsem šotouš, takže mi přijde hlavně zoufalý, že ty T3 ještě po česku vozí normální pasažéry v běžném provozu. Starý rozhrkaný krámy.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    A když už jsem v tom, taky tu máme zrepasovanou K2ku. Ty v Praze pokud vím nikdy nejezdily, ale v Brně byly běžné

    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    RSZ: noale ty krásný T2ky! Jedna je teď v Praze, po renovaci a je normálně v denním provozu, vozí lidi na lince 23.

    RSZ
    RSZ --- ---
    Tfuj, hroznej marast. Přesně takhle si pamatuju cestování MHD, ta louže a bahno na zastávce třeba, nebo celou zimu totálně špinavej bus/tramvaj...
    1986 06 Jablonec nad Nisou Liberec
    https://www.youtube.com/watch?v=SFMOV0JvjZA&ab_channel=OlofNevenius
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    RSZ: I mě. A měl jsem u toho ještě kabinu Tatry 148, ke které byl cisternový návěs, autojeřáb a ještě něco. Jo a Renault 16.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam