• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: ale to je prave soucast toho, co ja chci...nebo spis co nechci... a pokud me to ma denne srat, tak to muze byt jinak idealni model, ale nema to smysl... proto jsem ted tak neplasil z toho cerveneho TC ani, byt by to jinak byla dokonalost docela. U "Tveho" LS nad tim premyslim, protoze me to sice sere, ale je to furt kategorie levnych DD, ktery nejspis nebude natrvalo, pripadne kdyby byl hodne dlouhodoby, tak treba nejak porasim jinak, ale jine dealbreakery nema asi moc... ale TC je vrchol DD, jinak dokonale auto...a s tim sedym vnitrkem bych ho nedal. Nehlede na to, ze se tam nehodi vubec k vnejsi barve, u toho Buicku se to aspon nebije s lakem...navic jak ma to drevo a cerny panel pres palubku, je to preci jen aspon trochu utulne... Ja mam asi stesti (a zaroven smulu), ze nemam jediny cil, libi se mi spousta veci..takze koupit jiny model neni takovy problem... ale zase ti, co maji jasnou predstavu, jsou ve vyhode v tom, ze je nic nerozptyluje a vedi, co hledaji... nicmene u me by do toho souboru patril i config... tim spis, dkyby to bylo vysnene auto, tak si ho nechci kazit...a ta barva dokaze udelat i rozdil mezi hezkym a hnusnym autem...
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: To já bych neuměl. Když něco chci, tak jsem schopen i leccos oželet, než abych nakonec šel do něčeho jiného.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HAR4NT: Přesně tak, tak vzniká prostor pro aeberealizaci... :)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    NYKRUK: tak to je podle mě urban legend.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    PREDSEDA: Pri konstrukci S 1000, potazmo nasledujicich modelu, mela udajne strana pozadavek, aby auto slo servisovat bez zvedaku. Slo jim o to, aby chudy lid nohl kutit po garazich.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HARPER: Tj. u kila a stodvácy jsme to měli nacvičený tak, že jsme motor uměli vycuknout za 3/4 hodiny. Sundat zadní čelo, vyndat pár šroubů na převodovce a pak už to drželo jen na tý zadní příčný trubce (4 šrouby). Takže výměna motoru za dvě hoďky i s pauzou na sváču.
    HARPER
    HARPER --- ---
    Sorry za překlepy,velký prsty a malej mobil
    HARPER
    HARPER --- ---
    FOOTFAN: potvrzují, děda po menších čekání přijel ve žluté 120 a babi byla nešťastná, chtěla červenou, no po 5? letech byl motor zralý na GO, tak se vyloupnul z auta a zatímco byl na dílně, tak se auto prestrikalo na požadovanou červenou a dokonce dostalo zadní čelo z novějšího modelu (ty velký světla oproti původním svislým). Stejně to udělal táta, ten teda dovez 16! let staré kilo v zelené, bylo brutal pohnite,ale tak se rozebrali, vyvrátilo, precalounilo a hodilo do červené co asi zbyla při stříkání té 120 :D, to kilo mělo ještě jednu vychytávkuba to byl druhý motor, vždycky se udělala technická s původním a pak se tam soupnul nějaký ostřejší že 110 :) byla to otázka jednoho odpoledne
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: vzdycky se neco najde... ja klidne nakonec koupim treba i jiny model, nez co bych primarne chtel...
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    CUSTOM1: no tak beres co je no, barvu kuze si clovek taky nevybira a nak se s ni musi smirit. koneckoncu si to auto taky muzes vzdycky ozdobit barevnym perim vzacnych ptaku nebo naopak ho nechat co nejvic vysisovat na primym slunci.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    FOOTFAN: Ještě ano v raných devadesatkách ne. Naši byli v pořadníku na Favorita a když na ně přišla řada, tak se zrovna vyráběla fialová řada Prima, tak holt jsme měli fialový auto.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: No, ale když není z čeho vybírat?
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    PREDSEDA: A bylo to přímo z výroby, a nebo i z velké části tím, že auta mezi lidmi kolovala spousty let a byla často opravovávána a přelakována. Třeba u té Škody 105/120/130 si zas tak pestrou paletu barev taky neuvědomuji. A ta naše žlutá byla celkem neobvyklá.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    FOOTFAN: je to tak, byl jsi rád, když na tebe nějaké auto zbylo, žádná možnost konfigurace nebyla. Ale to taky nikdo netvrdí. Jde o to, že se auta dělala v pestřejších barvách by default.
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    Já si teda vždycky myslel, že za socialismu se barva vybrat úplně standardně nedala. My jsme měli žlutou Škodu 120 a táta vždycky říkal, že když mu zavolali po uplynutí čekačky z Mototechny, tak ho přivedli ke žlutému kousku a řekli tady to máte. A při objednávání si zapsali, že chce Škodu 120 a barva se neřešila.
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: uz zase nekdo, kdo to dava do vylucovaciho zpusobu...je to jednoduchy... spatny stav? neberu. Spatne provedeni? taky neberu... nikdo netvrdi, ze kvuli barve bych kupoval plecku :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: Já mám daily stříbrné barvy s šedým interiérem, což není ideální kombinace ani pro mě, ale pro mě je důležitější stav, než barvičky...
    HARPER
    HARPER --- ---
    Mě spíš řízení přestalo bavit, vyměnil jsem funcar se kterým jsem musel jezdit denně, za prakticky vůz,který potřebuju 3-4x týdne a jízda je pro mě nutné zlo, bohužel když presednu do vlaku,tak musím dělat 2-3 přestupy a pak jsem v cíli omezen na MHD/nohy, tak zatím to auto vítězí. Snad se objeví ty samoridici káry I tady a pak jsem ok I se sdílením. Objednám odvoz,dorazím na místo a pošlu auto pryc. Pak to bude i ten socialismus v Česku :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    PREDSEDA: ja tohle resim i u "daily" (nepotrebuji jezdit denne), proste nedovedu spokojene jezdit necim, co se mi nelibi a irituje me... ale musim se to citit dobre, i kdyby to bylo neco jako octavka...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    PREDSEDA: a abych byl k tématu: byla sem dovezená za dob ČSSR :)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    CADDY: tak proto máme taky ty veterány. Daily car holt nevybíráš srdcem. Moje stará herka je křiklavě oranžová a teď se mi dokončuje ohnivě červená (RAL 3000).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam