nechci tu zas vést monolog, ale pořád se nemůžu vyrovnat s tím, že UJČ zrušil internetovou jazykovou poradnu. myslím, že je to škoda, protože ta poptávka je dost velká. A kontakt jazykozpytců s dotazovateli, myslím, k něčemu je (ale to je vlastně otázka).. Sice chápu, že byli zavaleni emaily.(a údajně pak neměli čas na nic jiného).. ale říkala jsem si, že kdyby cítili, že mají nějakou konkurenci - začli by žárlit:) A zase by něco podnikli...a jediná služba (kterou jsem objevila), na kterou podle mě lidi občas zašlou nějaký ten jazykový dotaz - je
http://www.ptejteseknihovny.cz/ ... je otázka , jestli je to pro ucj nějaká konkurence, asi ne...Nechci z ujc dělat nějaký podnik (ani nechci činnost ujc ztotožnovat pouze s činností jazykové poradny), ale mohli ty internetový dotazy nějak šikovně zpoplatnit (dotazovatel by musel zaslat sms - třeba deset kč), tím by třeba eliminovaly zbytečné dotazy, případně by se "zaptatil", ten člověk, který odpovědí tráví čas.. Jinak abych ústavu nekřivdila - rozšířili telefonické hodiny jazykové poradny, budují příručku.. no.. Já nevím.