• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VIKNová média > kyberkultura, umění interaktivních médií, digitální média, transhumanismus
    ZANKAZU
    ZANKAZU --- ---
    futurama :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    EFHA: :))

    já se chytám za hlavu u tohohle: "Prostě žijeme v době, kdy ztrácíme schopnost rozlišovat mezi vysokým a nízkým, zábavným a vážným, a je to celé takový trochu karneval, kdy je vše vzhůru nohama a vše je přípustné."

    to je totiž radikální relativismus jako ultimátní alibismus v praxi ;)
    EFHA
    EFHA --- ---
    CODEAS: ad:

    Jak si představit spojení moderních technologií s uměním?

    Představte si, že ráno nastoupíte do metra se svými oblíbenými skladbami na iPodu, připojíte k tomu speciální zařízení a v tu chvíli můžete začít vysílat spolucestujícím svoji hudbu, případně slyšet, co poslouchají jiní. Mobilní telefon se může stát rozšířením našeho čichu a zaznamenávat stav ovzduší, eventuálně rovnou radit, jakým částem města se vyhnout. Když začne pršet, použijete deštník, který vám cestou promítá, kam máte zahnout, nebo ukáže satelitní snímek vašeho pohybu po městě a cestu domů zpestří obrázky. Na konci dne navštívíte „ekologický“ hudební klub, který využívá pohybů tanečníků a jejich potu k výrobě energie a vody na splachování.
    Vtipné je, že dnes nejde vůbec jen o představy, to všechno už existuje: konkrétně například deštník z japonského projektu Pileus, mobilní telefony se senzory navrhované výzkumnou laboratoří Intelu na univerzitě v Berkeley nebo holandský Sustainable Dance Club. Podle mého názoru jsou to různé formy kreativního průmyslu a inovací, které tvoří novou podobu kultury a umění. A právě to je oblast, která mě zajímá...


    jednak v tech projektech marne hledam umeni, ale to je problem ciantu a jeho fascinaci technologii obecne, a druhak prezentace vsech tech recenych projektu byly soucasti jednoho dvouhodinoveho bloku na festivalu futuresonic, kde denisa i s pavlem sedlakem sedeli v prvni rade. vypada to ze pro spojeni modernich technologii s umenim to byly docela zasadni dve hodiny :)
    ALERT
    ALERT --- ---
    tak jako enter3 ani umelci v laboratorich neni aktualizovane... nebo je to jeste nekde jinde?
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    CODEAS: neuvěřitelné :-O
    VANEK
    VANEK --- ---
    CODEAS: Díky, rozsvítil jsi mi den. Chudák Houser, ten to dopracoval...
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---


    Carnegie Mellon will celebrate when the ubiquitous Smiley-face :-) emoticon, created in 1982 by Computer Science Research Professor Scott E. Fahlman, turns 25 on Sept. 19th.
    MARURA
    MARURA --- ---
    sem asi (opet) objevila nejaky novy kontinent..nicmene se zda dost zajimavy..
    Florian Cramer
    btw za svou praci 'Exe.cut[up]able Statements" (zatim jen v Nemcine)dostal hlavni cenu Ars E. v nove ustanovene kategorii pro teoreticke prace "Art.Media.Research"
    BARD
    BARD --- ---
    no konec koncu, kazdy slozity system se sklada z rady jednodussich a prevodu mezi nimi;-)
    GINO
    GINO --- ---
    BARD: to urcite, ale karkulka je zrovna celkem jednoducha :-))
    PASHWAKA
    PASHWAKA --- ---
    KHALAVERA: jj, je super, akorad nema dvere, takze jen blbej zaves
    BARD
    BARD --- ---
    to GINO: ad filmac: ze vahas:-)

    ad UML: jde mi o to, ze by se dal ten formalizovany zapis pouzit treba na zapis vypraveni o cervene karkulce, kdyz to hodne, hodne zjednodussim
    GINO
    GINO --- ---
    KHALAVERA: spis eseje, ale rad shrnu zakladni myslenky na par radek :-)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    GINO: mno, nejen já bych spíš uvítal nějaké shrnutí než čtení celé knihy .)
    GINO
    GINO --- ---
    KHALAVERA: ok, vyhrabu tu knizku a pastnu sem...
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    PASHWAKA: ten prostor vypadá dobře
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    GINO: neignorujeme, neznáme, pouč nás :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam