KHALAVERA:
Hehe, tak že by to byl tak náhodný los nikde neříkám (a to jsem fanda Borgese). Nicméně, reklama je autonomní prostor - má svá pravidla, svoje hodnoty, svůj celý mechanismus výroby, své vlastní opozice (má reklama vs. jiné reklamy na podobný produkt). Lidem prodává pocity které sama vytváří, nikoliv produkty - ostatně, právě ten slogan "I muži..." může klidně být u reklamy na šroubky. Stejně tak je rozdíl mezi jednotilivými druhy cigaret je zanedbatelný - jediný opravdový rozdíl je, jestli lidé raději kupuji pocit svobody (Marlboro) anebo "klasa styl" (Davidoff) či dobrodružství s Camel. Když by mi někdo řekl "Simply clever", to poslední co by mne napadlo je spojení s automobilkou Škoda.
Ergo, je to reklama, která si "přivlastňuje" symboly a obaluje jimi svůj produkt. A to prosím za pěkné peníze, n.b. ve společnostni, která sama sebe nazývá "vědomostní" - a za komentářů ekonomů, kteří ještě stále věří, že kupující jedná racionálně.