• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Koncept je pochopitelne zaklad, ovsem treba jiz zminene hry od RMS jsou dukazem toho, ze ne vzdy je tomu tak. Jednak skoro vsechny jejich hry jsou prakticky stejne (monsergame, knightfight, techwarrior nebo nove talesofmagic), nicmene maji libivou grafiku + celkem atraktivni prostredi (casto vykradajici neco existujiciho. Techwarrior = mechwarrior, dig'n'fight = dungeon keeper) a daji se hrat tak casto, jak si clovek preje. Muzes hrat od rana do vecera nebo jednou za mesic.
    Faktem ovsem je, ze po strance herni mechaniky jsou tyhle hry na tom dost spatne a v konceptech je rada chyb a RMS je nejsou ochotni resit, ani kdyz se na ne prijde. (napr. v Monstergame je nekolik veci se stejnymi bonusy, ale za vyssi cenu/dostupne na vyssim levelu. Tim jsou zcela postradatelne, protoze to same mohu dostat driv/za mene penez. V Dig'n'fight je zas ponekud nedocenena kapacita pokladnice, takze v zaverecnych fazich hry by clovek musel mit na finalni rozsirovani mistnosti takovou pokladny, ze by zabirala 87% veskere zastavene plochy).

    Nicmene co z toho plyne - ackoliv jsou ty hry spatne zpracovany co se tyka konceptu i po technicke strance, hraje je sposta lidi - tisice a desetitisice. Rada z nich dokonce nevaha a kupuje si nejake ty premium veci. Dalo by se tedy rict, ze se jedna o hry pro siroke masy, ackoliv jejich hrani po case neprinasi nic noveho a samotny koncept je docela spatny.

    Mozna by se z toho dalo vyvodit, ze ma-li byt hra pro sirokou verejnost, tak musi byt spatna, ale soucasne hezky vypadat a byt tak jednoducha, ze ji zvladne i orangutan. Pokud jde o jednoduchost, tak se da v zasade souhlasit, pokud jde o spatny koncept, tak uz nikoliv.

    Hry z produkce RMS maji uspech a jsou i kopirovany (bitefight je kopie monstergame). Jejich uspech je ale zalozen na tom, ze se dostali mezi lidi a i kdyz rada hracu postupne odpadne, tak maji stale prisun cerstvych kousku. Na tyto hry muzete videt reklamu skoro vsude (zejmena u konkurence) a navic, hraci jsou motivovani k tomu nahanet dalsi lidi recruit linky (uz se vam nekdy stalo, ze jste nekde na neco klikli a dozvedeli se, ze vas nekdo pokousal/okradl/neco jineho a ze se muzete zaregistrovat a vyridit si to s nim). Hrac za to dostane nejake "drobne" a pokud se obet registruje a hraje dostatecne dlouho, tak i nejake dalsi vyhody.

    Zkratka a dobre, ma-li hra mit uspech, je potreba aby se o ni hraci dozvedeli a na prvni pohled je zaujala. Maji-li se hraci udrzet dlouhodobe, mela by hra byt i dobre navrzena, ovsem jak se ukazuje, ani toto neni nutnost.
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: Jasne, ze webovky jsou trosku jinde, ale ten zakladni princip je stejny, bud mas dobrou koncepci a jsi schopen to vyrobit nebo jen cosi splaca. Taky je docela rozdil pro kolik hracu to delas a pro jaky typ hracu. Jestli neco specializovane nebo pro siroke masy.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMG: Tak jakoze webovky jsou ponekud jiny salek kavy, uz jen proto, ze at se to na serveru udela jakkoliv, tak stejne se to hraje pres prohlizec. A grafika je prave u webovek reklbych docela druhorada (i kdyz hry z produkce RMS svedci o opaku - tam je vetsinou grafika to jedine, co za neco stoji)
    TOMG
    TOMG --- ---
    FACEDANCER: Tak se ted bezne delaji hry. Proste vymyslis cim bys technologicky ohromil a na hru samotnou uz nezbyde cas. Her co maji peknou grafiku ci vyuzivaji kde co je spousta, ale tech hodne hratelnych je moc malo.
    I kdyz zrovna technologicky a hratelne me velmi zaujal World in Conflict i kdyz to neni webovka :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    FACEDANCER: dost nechapu, zkus to rozepsat nejak obsirneji a jedno po druhem:)
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    FACEDANCER: Netuším zda jsem tě pochopil. Asi nemyslíš něco jako původní Red Dragon, kde gubernát mohl být sólo, v malé alianci typu M.A.S.H. nebo poměrně velké (nevím jak velkou myslíš ty) frakci typu "příklad" Dark Side.
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    FACEDANCER: asi mas pravdu, i kdyz ja to mozna nechapu kvuli unave
    FACEDANCER
    FACEDANCER --- ---
    aktualne je nejvetsi problem asi v tom ze lidi se snazi o prulom v novych technologiich
    tzn nejake serverlety aplety ruzne aplikace .NETu a podobne

    coz vede k odklonu od klasicich webovek

    nicmene pokud ma hra zaujmout a byt jina je potreba vyuziti moderni technologie pomerne nutnosti

    jinak aktualne se na jednom predelavani konceptu podilim a je to asi nejhorsi vec pretavit jiz exisujici hru do podoby kdy nebude stagnujici a zaroven neodradi stare hrace

    no a ted malinka otazka kdyz sleduji anketu

    hrali jste nekdy hru ktera umoznovala viceplatformove hrani, tzn jak za jedince tak za alianci tak za velkou (rozumej 1/10 hracu horda ve WOW] frakci

    kazda cast by se malinko odlisovala i pres spolecny koncept?

    asi dost nepochopitelne co
    TOMG
    TOMG --- ---
    ARNIE: Programatori? Takze koncepci uz mate hotovou? :)
    ARNIE
    ARNIE --- ---
    Ac uz je to celkem dlouho, co jsem oznamoval praci na novy webovce, tak programatori se zatim moc nepochlapili... Takze hold on :) Snad se to brzy zlepsi...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jinymi slovy pokud zacnu hrat pozdeji, nemam sanci
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    posledni moznost me neprijde srozumitelna, je to klad nebo zapor?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    trapny pokus o exhumaci - nova anketa
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    jop, ale jinak me nenapada cim by meli byt moznosti browseru omezene.
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    tak v realnem case to teoreticky jde, ale to uz trochu postrada smysl toho browseru a je lepsi na to samostatny klient
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    mno, moznosti browseru jsou omezene snad jenom v tom, ze je problem udelat neco aby to bezelo v realnem case. Jinak jde snad vsechno :)

    jinak ja mam taky ted neco rozdelano, ale jelikoz to zatim neni ve stadiu, kdy bych si byl na 95% jisty, ze to dodelam, tak jsem nechtel strasit:)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    já jsem taky kdysi uvažoval o vývoji webové hry... měl jsem léta dokonce registrovanou doménu kde to mělo běžet: www.archaic.cz

    jenže možnosti webového browseru jsou trochu omezené.. mě by se líbila hra, která by spojovala prvky AoE a zároveň i něco z Railroad Tycoon, aby to nebylo jen na vojenské strategie... a ještě by to bylo massive multiplayer online.. :-)
    ARNIE
    ARNIE --- ---
    Koukam, ze je to tady docela mrtvy :( Tak aspon prispeju informaci, ze aktivne delam na nove webovce. Muj cil je udelat best webovku ze vsech a jestli se mi to podari uvidite doufam v dohledne dobe. Jinak je to opravdu more prace. S dotazy o cem ta webovka bude a jak bude fungovat se zatim neobtezujte... Vse chci zatim nechat zahaleno rouskou tajemstvi :)))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jen pro zajimavost - jeden muj znamy udelal jednu docela povedenou webovku. Je to neco jako Monopoly a osobne ji povazuji za velice zabavnou. Posudte sami ;)

    http://www.webgame.hoskmap.com/
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    // OT

    Nabízím na prodej svůj TRAVIAN účet na serveru S1. Vím že je to je proti pravidlům, ale je mi líto ho jen tak smazat a nikdo z kamarádů o něj nemá zájem.

    Odlétám za nějakou dobu na 20 dní pryč a rád bych se ho do té doby zbavil. V momentální chvíli nemám žádné nepřátele, jeden osobní NAP.

    Na účtu je:
    10 vesnic, celková populace 7127, celkem jsem 106. a v DEF jsem 5.
    Nejmenší vesnice má 283, největší 943 a průměr je těch 700.
    Ve všech vesnicích dokončuji rezidence na level 20 a akademie level 20 pro výzkum Náčelníků. Mám teď 2 volné sloty (myšleno v počtu KB), v okolí je několik celkem slibných vesnic na zabrání.
    Jednám o přestupu do wingu Radegastu (to jen z toho důvodu že hlavní frakce je již plná).
    Jako hlavní vesnici mám multicrop, ostatní mají tržiště na max a obchodní kancelář level 14 (= 1800 surovin na jednoho obchodníka)

    Jednotky:

    4629 Phalanxy (vesměs level 20 DEF)
    1718 Slídiči (vesměs level 20 DEF, level 15 OFF)
    1436 Druidi jezdci (level 20 DEF)
    1791 Haeduani (level 19 DEF, level 16 OFF)
    50 Dřevěná beranidla
    60 Válečný katapulty
    1450 Theutates Blesk (level 14 OFF, multicrop)
    1 TT Hrdina level 16, 12.4 OFF bonus, 40 regen, 1425 útok

    Celkově oázy mám:
    2x železo
    1x obilí + hlína
    1x dřevo
    1x hlína
    1x dvojité obilí
    a u multicropu mám dvojité obilí + "obyč" obilí

    Ve všech vesnicích mám level 20 palisádu kromě té nejmenší, jinak skoro všude 2x leevl 20 sklad a level 10 turnajové hřiště.

    ----------------

    Celkově se jedná o DEF účet, mám dobré vztahy se sousedy a žádné nepřátele. V nejbližší době ovšem dojde plus účet (míněno bonusy na produkci).

    Cena dohodou v poště, můžu poslat screenshoty, ale nerad bych někomu dával zástupce nebo nedejbože přímý přístup.

    //OT
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam