• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    MICTECH: duvod, proc jsem travianu nikdy nepropadl:) Ale rekl bych, ze je to spis vyjimka, prinejmensim mezi temi uspesnymi kousky.
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    CYBERWOLF: tak to treba neni pripad travianu, kdy pak clovek ma nekolik vesnic a to klika skoro celou pracovni dobu :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    jiste, ale WoW je prave trochu jiny salek kavy. To je hra, u ktere se pocita, ze to lidi budou hrat pokud mozno porad. U webovek se (dle meho nazoru) pocita s tim, ze si tam clovek parkrat za den behem minuty neco odklika a mezitim se venuje necemu jinemu. Proto se to da hrat treba i v praci (nekdo cte o pauze idnes...), coz s vetsinou klasickych her precijen nejde:)
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    MICTECH: jasně, já jenom řikám že WoW se nedá přirovnat k webové hře principu "vlez na mojí stránku a tím sem tě kousnul"... :)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    ale zaciname bejt pomerne dost OT
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    JAPAN: mozna ty cisla muzou pro nekoho vypadat hrozive, ale rozhodne nemuzu souhlasit s tim ze to neni uplne jednoduche, prave diky levelovani ty veci objevujes postupne, takze to je v pohode

    s tema penezma to je problem, ale kdyz clovek dela questy tak tech penez muze mit taky spoustu, to uz je o zpusobu jakym to chce hrat a jak se chce organizovat :)
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    CYBERWOLF: akjtuálně by tam mělo být 23464 itemů, 14415 NPCček, 6086 questů, 34076 kouzel (počítá se každý level kouzla), 124 zón (map, dungeonů...) ... k tomu si připočíst např. systém aukcí, guild, povolání, dovedností... ne, není to uplně tak jednoduché :)
    Ale je fakt, že řekněme do 40 levelu se to dá hrát stylem že toho moc vědět nepotřebuješ a jenom plníš questy... na což zakrátko dojedeš, protože nebudeš mít dost peněz, správné vybavení... a tak :)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    TOMG & CYBERWOLF: ja jsem wow hral aktivne 2 roky a rozhodne bych nerekl ze je to slatanina

    clovek ma spoustu moznosti jakym zpusobem hrat wow a rozhodne nemusi studovat 500 strankovy manual aby vubec mohl zacit :)
    wow je pomerne jednoduchy kdyz clovek chce na druhou stranu se muze ponorit do pribehu, ktere nabizi a hrat to vice jako RPG nez jako epic-hunt

    prave to ze to ma jednoduchou grafiku, zadny graficky orgie apod, tak to beha na spouste pocitacu ruznych vykonovych kategorii, coz prinasi tu masu hracu

    mmorpg podle me nemuze bezet na enginech jako je cryengin nebo unreal 3, ktery jsou vykonove strasne narocny a tim padem urceny pro mensi procento lidi
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Nemuzu soudit, WoW znam jen z pohledu nezucastneneho pozorovatele:) Z tohoto pohledu to na me ale pusobi spis jako neco, kde je tisic ruznych predmetu/schopnosti a vseho mozneho, nez ze by to bylo zrovna jednoduche.

    Jako ja si nemyslim, ze delat neco pro masy znamena delat to prumerne. Jednoduchost beru - koneckoncu, kdo ma cas na to zkoumat hru, ke ktere ma byt 500 strankovy manual, obzvlast kdyz ten manual nikdo nenapsal. Ale neverim, ze reklama, jednoduchost a grafika (mimochodem nijak uzasna) je to jedine, co temhle hram prinasi uspech...
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: Neni to nic slozite. Delaji prumerne hry pro masy. hra co vypada dobre, neni moc narocna na hrani a zvladne ji i cvicena opice. Proc asi tolik lidi hraje slataniny typu WoW?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    presne tak. Ovsem jak se zda, tak se jim to vyplaci a kdyz se podivate, kolik maji uzivatelu, tak jim to lidi asi celkem bastej:) Snazim se najit pricinu toho uspechu, ale krome vsudypritomne reklamy a tim i davu lidi me nic nenapada.
    TOMG
    TOMG --- ---
    THRASHER: Game Forge to dela uplne stejne. Nekolik her na jedno kopyto s odlisnou grafikou.
    THRASHER
    THRASHER --- ---
    CYBERWOLF: RMS a jejich hry jsem pomalu ale jiste zacal nenavidet :) nejenze jsou to jen kopie predeslych her, ale dodelavaj hry behem hrani. a o nejakou fcnost jim ani nejde, jen o penize. postradam napady a kvalitu - weby behaj pomalu, porad to pada, zasirato prohlizece
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: zatim je free a defakto hosting plati jeden z hracu az poresime novejsi verzi, tak se vyresi i nejake to slusnejsi prispivani na provoz, pze bych to chtel casem profesionalizovat a mit vlastni server.
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: Pro me praveze taky, takze si s tim muzu vic hrat a netlaci me cas. I kdyz pravda je nas na to vic nez ja sam :) Vicemene jsou 3 programatori a 3 grafici. Mi to vyhovuje, pze aspon nezakrnim, kdyz uz mam titul na informatiku a cast tohoto jsme se ucili ve skole a v praci adminuju servery. Takze bez tohoto bych z toho solidne vypadl.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMG: pokud ta hra vydela vic jak 1000 rocne, tak bych doporucil edrive-hosting.cz - tam takovehle problemy nejsou a obecne mam jen dobre zkusenosti.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMG: povidej mi o tom;) Ja to delam tak, aby byl vysledek co nejlepsi, jelikoz se s nejakym managemnetem nemusim zabyvat. Ovsem uznavam, ze nedelam zrovna intenzivne a ze doposud vysledek neni pouzitelny. Ale jak rikas, clovek musi z neceho zit a pro me to neni prace, ale konicek. No a ten holt musi casto stranou:)
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: jo mimo jine a jakmile skonci co je zaplaceno, tak pujdeme jinam, pze to co predvadeli sem jeste nevidel. Od te doby co je koupil banan.cz, tak to slo prdele.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMG: heh, tak se zda, ze vas hosting ma problem s mistem pro sessions, co:)
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: Nj ale pro neco to musi delat ze. Vyrobit hru zabere dost casu a usili a z neceho zit musis. Tak to bohuzel je. Ted je jen otazka, jestli to udelas jak nejlepe umis v ramci moznosti, nebo aby jsi to mel co nejdrive a management byl spokonejy. Coz u profi her je dycky, porad se honi nejake terminy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam