• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TOMG
    TOMG --- ---
    CHARLEZ: A nezarizuje Joreru spis cajovnu?
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    WEWERKA: tomuhle se neda nez fandit, ID JORERU ma rozpracovane neco podobne, mozna by to byl zajimavy rozhovor ...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ARNIE: nj, treba http://www.genleo.net/ vypada uplne uzasne, akorat ze i pouha registrace je porod a vevnitr je to engine pouzitej asi na 150 her a po prihlaseni uz to tak hezky nevypada:)
    ARNIE
    ARNIE --- ---
    WEWERKA: Ja chci videt ty draky jak si stavej to klenotnictvi a nosej si ty kytky na rande :)
    ARNIE
    ARNIE --- ---
    TOMG: Ty jo tady se to nejak rozjelo... No koncepce je hotova uz celkem dlouho. Problem je, ze jsem nenasel zpusob jak programatora motivovat. Zkousel sem vsechno od penez po vyhruzky :) a je to proste marny. Takze ted hledam nahradu. Site jsou rozhozeny tak uvidime. Na pristi tejden mam zase nejaky schuzky :)
    Jinak hra urcite musi vypadat hezky, aby hrace zaujala a vubec to zkusil. Aby ho to stihlo zacit bavit :) Ale nejdulezitejsi je samozrejme obsah a ten mi u soucasnych webovek prijde spatnej....
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Kazdy hrac ma mesta, uzemi a tak. Zbytek jsou (resp. nekdy v budoucnu budou) bezne zalezitosti jako boj, aliance, magie, spionaz atd.
    Delam to v postgresql a zatez tam opravdu bude velika. Hlavne prepocet tahu je uz ted sileny :) Zase na druhou stranu uz ted nepocitam s tim, ze by to nekdy hralo najednou 10k lidi jako travian nebo RD. Radove tak 100-200 lidi na server.


    TOMG: Jojo, porad je to fantasy. Ten socialni model se pak da aplikovat na lidi/elfy/trapasliky/draky/zvirata.. proste na cokoliv :) Jen staci nakonfigurovat chovani dane rasy a je to.
    Grafika jsem sehnala, neco mi nakreslil a pak jsem na to asi 2 roky nesahla a tak jsme se zase rozesli..
    12 kralovstvi mi prijde moc omezujici. Par Youm a sem tam nejaky Sennin neni to co chci. Tady bude litat hodne magie a system parcel/bohatstvi mi se mi tam taky moc nelibi.
    TOMG
    TOMG --- ---
    WEWERKA: No ja si pamatuju, ze to melo byt fantasy a shanela si grafika. Nebo i tohle, co skutecne zni jako urcita varianta sims, je fantasy?
    Co to hodit do sveta 12. kralovstvi? :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    WEWERKA: Takze si proste stavis nejake mesto a tam mas lidicky a potrebujes, aby nejak zili a pracovali atd., chapu to spravne? A jaka je interakce mezi hraci?

    no, jak to tak ctu, tak zacinam mit pocit, ze pokud to bude hrat vic jak 10 lidi naraz, tak to zabije server:) V cem to programujes?
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Sims jsem nikdy nehrala, tak nevim.
    Ja tu mam rozpracovany socialni system, ktery se v podstate udrzuje bez hrace skoro sam.
    Jsou tam takove vychytavky jakoze lidi chodi na rande. Cim dele s nekym chodi, tim vetsi sance je na svazek. Taky muzou na rande donest nejakou luxuries tzn. treba kytku. Tim jim vzrusta sance. Kytky se prodavaji v kvetinarstvi a pokud hrac tuhle budovu postavi, automaticky si postavicky zacnou kytky kupovat. Teda za predpokladu, ze na to maji atd. Ale hrac nebude vedet jak moc zvysuje sanci na svazek tim, ze postavi kvetinarstvi vs ze postavi treba klenotnictvi.
    Kazda postavicka resp. typ postavicky ma svoje socialni jistoty smichane dohromady s povahou. Vychazi to cele z maslovovy pyramidy potreb. Tzn. postavicka nemuze mit deti dokud nema kde bydlet a co jist. Tady kdyz se to vymyslelo, tak jsme narazili na jednu pamatnou vetu: jake socialni jistoty ma drak? :)))
    No proste je to na prvni pohled normalni strategie. Jen se to uvnitr chova samo a hrac do toho nevidi jako v ostatnich hrach. Tim myslim, ze hrac nebude vedet kolik je presny bonus za tohle a tamto, ale bude vedet, ze je neco spatne. Treba tahle postavicka nepracuje, protoze jeji zdravotni stav neni dobry. Presneji to bude ale vedet az kdyz zamestna felcare.
    Kdyz jsem delala prvni verzi, tak se mi smali, ze bych si taky mohla kazdou postavicku pojmenovat. No a tak proc ne ze jo :)) Ted ma kazda postavicka jmeno, vek, spousty vlastnosti, svuj majetek, zbrane, domov, potreby atd atd. Postavicky i umiraji. Je to proste mala silenost :) Treba jeste dodneska nejsem rozhodnuta jestli budou postavicky jist typ jidla Pecivo nebo to budou housky, rohliky, chleba s tim, ze kazda komponenta bude mit prepocet na zasyceni.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    WEWERKA: to zni jako webbased Sims:)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    TOMG: Nazdar :) Totalne stagnuje. Obcas na tom zapracuju, ale do 3 let to urcite naprogramovany nebude :))
    Ted momentalne jsem zacla rozmnozovat radky v db (lidi). Normalne mi chodi na rande, berou se a delaji deti :) Po odladeni drobnosti jako incest mezi sourozenci to vypada jako dobre fungujici system :))
    TOMG
    TOMG --- ---
    WEWERKA: Ty jeste fungujes? Co ta tvoje webovka?
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Jo Dark Elf byl taky dobry :)

    Jinak ja svoji hru programuju uz HOODNE let a mam tam taky pouzity flowtime. Ale ve vsedni den je tam jen 16 tahu rozprostrenych nepravidelne dle vstavani/doby obeda/konce pracovni doby. O vikendu a o svatcich je pocet tahu mensi. To by melo napomoct hratelnosti, vetsina lidi to hraje prave v pracovni dobe.
    Navic je hra navrzena tak aby par hodinovy vypadek nevadil (napr. budovy ve fronte). Taky pocitam s radci, kteri dle urciteho nastaveni delaji co budes chtit. Takovy mix zavislosti (kdyz budes online, tak to urcite udelas lip a hned) a zaroven pohodli u hrani ala zastoupeni v nepritomnosti (coz mi zvlaste u OL chybelo).
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    WEWERKA: no to byly takove ty klasiky:) Ja si vzpominam, jak jsem pred pulnoci paktoval na RedDragonu, spadlo mi pripojeni a pak se nam rozpadla aliance, protoze kvuli nezapaktovani jsme totalne projeli valku. Ono vubec RedDragon/Overland/Dark elf byly takove dost navykove veci.

    Zrovna prave ten princip, ze kazodu hodinu, nebo tak, se dostavaji tahy mi prijde z tohohle pohledu docela problem, protoze aby to clovek mohl davat na 100%, musel by u toho byt v jednom kuse
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Kdyz uz jste to nacali, tak moje zavislost driv byl Overland. Flowtimove fantasy webovka. Kazdou hodinu kolo. Tusim, ze za kazde 4 neprihlasene hodiny byl 1 casovy vir. Proste jsem u toho byla porad. Vstavala jsem ve 4 rano, abych to mohla odklikat. Klikakala jsem i alianci. Proste totalni zavislost :) Dneska uz puvodni slovenska verze zanikla a prevzali to cesi. Nastesti uz to nehraju.
    Bylo to jednoduche, ale svym principem to pojalo kompletne na 24h. Nic "nezazivneho" jako RD, kde si jednou za den odklikam par tahu.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    MICTECH: Tak tenhle problem je vsude, kde se pravidelne nerestartuje, ale uprime receno, restarty muzou byt nekdy docela frustrujici. Vem si, jakou dobu si vypiplavas neco...a pak zacinat znova od nuly...
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    TOMG: tak prave proto je ve wowu nekolik druhu serveru a prave i RP, kde se jede tvrde RP - pokud teda oba myslime to stejne :)

    prave v EVE Online je ten problem, ze kdyz clovek zacne ted, tak ty co jsou best of uz nikdy nedozene, coz prave u wowu neni
    TOMG
    TOMG --- ---
    Znam lidi do pari travian rok a vice. Maji hromadu vesnici a sedi u toho porad.
    Taky me na to lakali a neklaplo to. Doby kdy me zajimalo fantasy jsou davno pryc.
    Jde spis o to, ze obvykle webovky jsou takove, ze neco naklikas a neresis to. Jenze jsou webovky, kde to neplati a jakakoliv neucast ve hre te muze docela mrzet, pokud to nema neco jako zmrazeni uctu.
    A tyhle hry se klasickych onlineovkam blizi teda rozhodne vic. Jen to proste neni klient,ale je to jen pres prohlizec.
    To Wow jsem myslel trochu jinak, neni to klasicke RPG, ale jen pseudo, RPG byla kdysi Ultima Online a neni to pro zacatek hrani slozite. Takze to muze hrat kde kdo a kdyz te zabijou, tak o moc neprijdes narozdil treba od EVE Online. Ale to nehrajou masy, ale fakt jen nekteri, pze to neni rozhodne jednoducha hra.
    To s tim kousanim je jen mechanismus jak donutit hrace at delaji hre reklamu, kdyz z toho neco maji. Dale moznost adminovat hru lidem co je hra bavi a delaji to zadarmo. Dalsi takova ftipna legracka jak snizit provozni naklady. A lidi jsou pro virtualni pocit moci udelat lecos.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    MICTECH: duvod, proc jsem travianu nikdy nepropadl:) Ale rekl bych, ze je to spis vyjimka, prinejmensim mezi temi uspesnymi kousky.
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    CYBERWOLF: tak to treba neni pripad travianu, kdy pak clovek ma nekolik vesnic a to klika skoro celou pracovni dobu :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam