• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Co myslíte, co je nejlepší?

    a) hráč dostává tahy, které se mu hromadí (řekněme 1 tah každých 10 minut a maximální kapacita 500 tahů, zbytek propadá) a až se dostane k tomu si zahrát, tak je spotřebuje.

    b) každých 10 minut se provede jeden tah, přičemž když hráč hraje, tak v podstatě plánuje, co se bude dít na X tahů dopředu a ty tahy se postupně provádí. Takže když přijde druhý den, zkontroluje jak těch cca 150 tahů proběhlo a jestli není třeba změna plánu a podob.

    c) časomíra - prostě něco bude hotové třeba za 4 hodiny reálného času od chvíle, kdy hráč odklikne, že se to má udělat.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    no prave to me nejspis mate. Jsem akorat klikal na budovy a neprisel jsem co s tim, ale az prijdu z prace, budu mit cas si s tim trochu pohrat:)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Hrani je jednoduche. Musis mit suroviny a runy. Runy mas na zacatku 2 od kazde (zalozka ekonomika) a pak uz runy hledas scouty za porad vetsi a vetsi obnosy. No a proste porad jen stavis a stavis :) Vsechno je to ale omezene tim, ze je to beta. Malo kouzel, malo vyzkumu, malo jednotek.
    Kdyby se to nekomu zalibilo, tak hledejte v top50 Smudlikov :)

    Me na tom fascinuje, ze je to mapa a v ni je udelana hra :) Presne naopak nez bych to cekala.
    Doporucuji pustit firebug a koukat co tam cestuje za data :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    tak to je teda neco. Sice jsem jeste neprisel na to, jak by se to melo hrat, ale neco takoveho ciste javascriptem, to smekam.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Narazila jsem na zajimave (technicky) zpracovanou webovku Dolumar.
    http://stable.neuroninteractive.com
    Vsechno pres JS (ajax, xml), pouziva resizovatelna okna. Proste krasa :) Jen skoda, ze je to zatim beta (3 vedy, par zbrani, par jednotek), ale hrat se to uz da.
    Mozna se hodi jako inspirace pri vytvareni vlastni hry :)
    TOMG
    TOMG --- ---
    Držíme :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak letos na tom zatim docela makam (kdybych jen nemusel travit tolik casu v praci), tak drzte palce. Jestli to vydrzi, tak to s tim terminem vypada i nadejne (alespon na alfaverzi)

    drzte palce:)
    TOMG
    TOMG --- ---
    Hehe. Já počítám, jak seknu s ogame, tak budu mít i nějaký čas něco vyvíjet. I když teď spíš řeším http://www.501st.cz. Tedy web a samozřejmě výrobu kostýmů a rekvizit. :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    cert vi, jestli pristi rok:)

    Dal jsem si termin na 9.9.2009 (s moznym odkladem na 11.9.), ale vzhledem k tomu, ze podobne terminy si uz davam druhym rokem...
    TOMG
    TOMG --- ---
    Takže letos to jistě nebude :)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    napodobne :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ale jo, delam na tom, co jsem tu posledne zminoval, jenze dokud to nebude alespon v alfa verzi, tak radsi nebudu strasit:)
    TOMG
    TOMG --- ---
    Žádná nová webovka na obzoru?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Byl by tady někdo, kdo by mi za předem dohodnutý peníz (nevelké, leč ne neviditelné výše) naprogramoval webovku pro nekomerční účely dle konceptu, který dodám?

    Koncept pak tady rád rozeberu, jen se ptám na programátory.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Presne :) Zkousim posledni dobou zatezove testy a trosku jsem si to zoptimalizovala. Lidi chodi na rande, rodi a soulozi (zatim jen tohle) behem tahu. Nektere veci jako prubezne dat nemuzu, ale rozhodne pri poctu v radech desetitisicu je tam uspora az skoro v radech minut. Ve finale pocitam, ze prepocet jednoho tahu muze mit 5-10 minut vcetne tehletech optimalizaci. Ale zase pri dobe kola 60-120min je to akceptovatelne...
    Jeste jsem premyslela nad prubeznym prupoctem vseho a pri prelomu jen dopocteni toho nenacachovaneho (prohazovani schemat v pg), ale to by bylo opravdu silene.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    coz o to, kdyz se to dobre udela a rozlozi se zatez (tj. zadne pulnocni prepocty), tak jako proc ne. Optimalizace v zasade neni nic tak tezkeho, jen to chce vedet, na co si davat pozor.

    A jak rika TOMG, tak grafika neni to hlavni. I kdyby nic jineho, tak grafika je zvykova zalezitost. Lide ji za nejaky cas stejne prestanou vnimat.
    TOMG
    TOMG --- ---
    SYX: Podstatny je napad, ktery realizujes. Grafika je az druhorada, kdyz ti to funguje jak ma a chces nalakat hrace. Dost casto najdes hru co ma sice hezkou grafiku, ale jinak stoji za houby.
    SYX
    SYX --- ---
    taky sem uvažoval o nějaký webovce v phpku, ale takovýhle věci, jestli chcete aby vám tam chodily lidi, tak musej bejt fakt udělaný a to už je mrtě času práce... a kor s grafikou když jí neumim :o)
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    TOMG: to uz finisuje, a ten socialni system vymejsli uz ponekud delsi dobu ....

    WEWERKA: no co vim, tak jeho "system" neni omezen zpusobem pouziti, ma to byt obecny system pro pouziti kdekoliv (tedy i ve webovce)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CHARLEZ: Jo, ctu si obcas v jeho klubu. Ale on ma jine plany nez jen webovku a navic to jeho pojeti je az moc silene :))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam