• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TOMG
    TOMG --- ---
    CYBERWOLF: Tak si nahoď anketu, lidi ti to naklikají :)
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    CYBERWOLF: a s tim ze muzes nastavit nekolik veci, ktere ma postava delat, namisto toho aby zahazovala tahy nad maximum .... napr pokud bude stat v dole, bude automaticky za prebytecne tahy tezit rudu (prvni co mne napadlo)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    CYBERWOLF: nejlepsi me pripada B za predpokladu, ze pujdou jiz zadane tahy rusit
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    aha, tak to je v podstatě dost podobné tomu B - tam když není nic naplánované a přidám akci, tak se taky začne provádět hned (tedy od nejbližšího tahu). No a netrvá to určitý počet sekund, ale tahu, jen s těmi desetiminutovými tahy je tam holt menší "rozlišení".

    Když o tom tak přemýšlím, tak možnost řetězit akce jednu za druhou v podstatě eliminuje problém s roztahaností časomíry.
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    a pri casomiere mozes mat rozne dlhe akcie
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    no, neviem ti povedat, co presne sa mi na a/b nepaci, proste mi najviac sadne ta casomiera. pride mi to take... ja neviem, real-timeove. ono sa to asi bude lisit hru od hry, ale ja pre svoju planujem kombinaciu C a B. Teda aby nemusel pri tom hrac vzdy sediet, naklika si akcie ale tie sa potom budu vykonavat v "realnom case". vo vysledku sa sice dostavi efekt tahov (teda tie akcie, ktore su naplanovane sa budu spustat cronom, v nejakom intervale x minut ale akcie, ktore nie su naplanovane, ale priamo hrac ich spusti sa zacnu vykonavat hned)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMAS3333: Ještě že jsem se zeptal - tahle varianta mi zrovna připadá nejhorší :)

    Pokud člověk nemá čas a energii sedět u toho ve dne v noci, tak pak vznikají prostoje a jednak to sežere moře času, jednak je to méně o strategii a více o "hrubé síle", v tomto případě tedy o ochotě odklikávat ve 3 ráno, aby nevzniknul šestihodinový skluz. Odjet na týden na dovolenou je sebevražda:)

    Na druhou stranu je to tak asi nejlépe pochopitelné každému a člověk na první pohled ví, co a kdy může očekávat.

    Co přesně ti nejvíc vyhovuje na variantě C (nebo nevyhovuje u A / B)?
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    CYBERWOLF: mne sa najviac paci C
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Co myslíte, co je nejlepší?

    a) hráč dostává tahy, které se mu hromadí (řekněme 1 tah každých 10 minut a maximální kapacita 500 tahů, zbytek propadá) a až se dostane k tomu si zahrát, tak je spotřebuje.

    b) každých 10 minut se provede jeden tah, přičemž když hráč hraje, tak v podstatě plánuje, co se bude dít na X tahů dopředu a ty tahy se postupně provádí. Takže když přijde druhý den, zkontroluje jak těch cca 150 tahů proběhlo a jestli není třeba změna plánu a podob.

    c) časomíra - prostě něco bude hotové třeba za 4 hodiny reálného času od chvíle, kdy hráč odklikne, že se to má udělat.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    no prave to me nejspis mate. Jsem akorat klikal na budovy a neprisel jsem co s tim, ale az prijdu z prace, budu mit cas si s tim trochu pohrat:)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Hrani je jednoduche. Musis mit suroviny a runy. Runy mas na zacatku 2 od kazde (zalozka ekonomika) a pak uz runy hledas scouty za porad vetsi a vetsi obnosy. No a proste porad jen stavis a stavis :) Vsechno je to ale omezene tim, ze je to beta. Malo kouzel, malo vyzkumu, malo jednotek.
    Kdyby se to nekomu zalibilo, tak hledejte v top50 Smudlikov :)

    Me na tom fascinuje, ze je to mapa a v ni je udelana hra :) Presne naopak nez bych to cekala.
    Doporucuji pustit firebug a koukat co tam cestuje za data :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    tak to je teda neco. Sice jsem jeste neprisel na to, jak by se to melo hrat, ale neco takoveho ciste javascriptem, to smekam.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Narazila jsem na zajimave (technicky) zpracovanou webovku Dolumar.
    http://stable.neuroninteractive.com
    Vsechno pres JS (ajax, xml), pouziva resizovatelna okna. Proste krasa :) Jen skoda, ze je to zatim beta (3 vedy, par zbrani, par jednotek), ale hrat se to uz da.
    Mozna se hodi jako inspirace pri vytvareni vlastni hry :)
    TOMG
    TOMG --- ---
    Držíme :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak letos na tom zatim docela makam (kdybych jen nemusel travit tolik casu v praci), tak drzte palce. Jestli to vydrzi, tak to s tim terminem vypada i nadejne (alespon na alfaverzi)

    drzte palce:)
    TOMG
    TOMG --- ---
    Hehe. Já počítám, jak seknu s ogame, tak budu mít i nějaký čas něco vyvíjet. I když teď spíš řeším http://www.501st.cz. Tedy web a samozřejmě výrobu kostýmů a rekvizit. :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    cert vi, jestli pristi rok:)

    Dal jsem si termin na 9.9.2009 (s moznym odkladem na 11.9.), ale vzhledem k tomu, ze podobne terminy si uz davam druhym rokem...
    TOMG
    TOMG --- ---
    Takže letos to jistě nebude :)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    napodobne :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ale jo, delam na tom, co jsem tu posledne zminoval, jenze dokud to nebude alespon v alfa verzi, tak radsi nebudu strasit:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam