• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMG: anketu jsem nedaval, protoze v ankete se nikdo nerozpovida o tom proc preferuje to ci ono:)
      TOMG
      TOMG --- ---
      CYBERWOLF: Tak si nahoď anketu, lidi ti to naklikají :)
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      CYBERWOLF: a s tim ze muzes nastavit nekolik veci, ktere ma postava delat, namisto toho aby zahazovala tahy nad maximum .... napr pokud bude stat v dole, bude automaticky za prebytecne tahy tezit rudu (prvni co mne napadlo)
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      CYBERWOLF: nejlepsi me pripada B za predpokladu, ze pujdou jiz zadane tahy rusit
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      aha, tak to je v podstatě dost podobné tomu B - tam když není nic naplánované a přidám akci, tak se taky začne provádět hned (tedy od nejbližšího tahu). No a netrvá to určitý počet sekund, ale tahu, jen s těmi desetiminutovými tahy je tam holt menší "rozlišení".

      Když o tom tak přemýšlím, tak možnost řetězit akce jednu za druhou v podstatě eliminuje problém s roztahaností časomíry.
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      a pri casomiere mozes mat rozne dlhe akcie
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      no, neviem ti povedat, co presne sa mi na a/b nepaci, proste mi najviac sadne ta casomiera. pride mi to take... ja neviem, real-timeove. ono sa to asi bude lisit hru od hry, ale ja pre svoju planujem kombinaciu C a B. Teda aby nemusel pri tom hrac vzdy sediet, naklika si akcie ale tie sa potom budu vykonavat v "realnom case". vo vysledku sa sice dostavi efekt tahov (teda tie akcie, ktore su naplanovane sa budu spustat cronom, v nejakom intervale x minut ale akcie, ktore nie su naplanovane, ale priamo hrac ich spusti sa zacnu vykonavat hned)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMAS3333: Ještě že jsem se zeptal - tahle varianta mi zrovna připadá nejhorší :)

      Pokud člověk nemá čas a energii sedět u toho ve dne v noci, tak pak vznikají prostoje a jednak to sežere moře času, jednak je to méně o strategii a více o "hrubé síle", v tomto případě tedy o ochotě odklikávat ve 3 ráno, aby nevzniknul šestihodinový skluz. Odjet na týden na dovolenou je sebevražda:)

      Na druhou stranu je to tak asi nejlépe pochopitelné každému a člověk na první pohled ví, co a kdy může očekávat.

      Co přesně ti nejvíc vyhovuje na variantě C (nebo nevyhovuje u A / B)?
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: mne sa najviac paci C
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Co myslíte, co je nejlepší?

      a) hráč dostává tahy, které se mu hromadí (řekněme 1 tah každých 10 minut a maximální kapacita 500 tahů, zbytek propadá) a až se dostane k tomu si zahrát, tak je spotřebuje.

      b) každých 10 minut se provede jeden tah, přičemž když hráč hraje, tak v podstatě plánuje, co se bude dít na X tahů dopředu a ty tahy se postupně provádí. Takže když přijde druhý den, zkontroluje jak těch cca 150 tahů proběhlo a jestli není třeba změna plánu a podob.

      c) časomíra - prostě něco bude hotové třeba za 4 hodiny reálného času od chvíle, kdy hráč odklikne, že se to má udělat.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      no prave to me nejspis mate. Jsem akorat klikal na budovy a neprisel jsem co s tim, ale az prijdu z prace, budu mit cas si s tim trochu pohrat:)
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Hrani je jednoduche. Musis mit suroviny a runy. Runy mas na zacatku 2 od kazde (zalozka ekonomika) a pak uz runy hledas scouty za porad vetsi a vetsi obnosy. No a proste porad jen stavis a stavis :) Vsechno je to ale omezene tim, ze je to beta. Malo kouzel, malo vyzkumu, malo jednotek.
      Kdyby se to nekomu zalibilo, tak hledejte v top50 Smudlikov :)

      Me na tom fascinuje, ze je to mapa a v ni je udelana hra :) Presne naopak nez bych to cekala.
      Doporucuji pustit firebug a koukat co tam cestuje za data :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      tak to je teda neco. Sice jsem jeste neprisel na to, jak by se to melo hrat, ale neco takoveho ciste javascriptem, to smekam.
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Narazila jsem na zajimave (technicky) zpracovanou webovku Dolumar.
      http://stable.neuroninteractive.com
      Vsechno pres JS (ajax, xml), pouziva resizovatelna okna. Proste krasa :) Jen skoda, ze je to zatim beta (3 vedy, par zbrani, par jednotek), ale hrat se to uz da.
      Mozna se hodi jako inspirace pri vytvareni vlastni hry :)
      TOMG
      TOMG --- ---
      Držíme :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Tak letos na tom zatim docela makam (kdybych jen nemusel travit tolik casu v praci), tak drzte palce. Jestli to vydrzi, tak to s tim terminem vypada i nadejne (alespon na alfaverzi)

      drzte palce:)
      TOMG
      TOMG --- ---
      Hehe. Já počítám, jak seknu s ogame, tak budu mít i nějaký čas něco vyvíjet. I když teď spíš řeším http://www.501st.cz. Tedy web a samozřejmě výrobu kostýmů a rekvizit. :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      cert vi, jestli pristi rok:)

      Dal jsem si termin na 9.9.2009 (s moznym odkladem na 11.9.), ale vzhledem k tomu, ze podobne terminy si uz davam druhym rokem...
      TOMG
      TOMG --- ---
      Takže letos to jistě nebude :)
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      napodobne :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ale jo, delam na tom, co jsem tu posledne zminoval, jenze dokud to nebude alespon v alfa verzi, tak radsi nebudu strasit:)
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam